Ik heb er namelijk 1 maar ben bang dat ik het niet onthoudt en als ik het ergens opschrijf raak ik het vast kwijt

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Snackie schreef:Trouwens, ik en Jol zijn het er over eens, Het is op de slacht topics altijd gezellig, hoe gek het klinkt
Snackie schreef:Heb je mij betrapt![]()
Maare, het lijkt mij erg gezellig om, al dan niet met een beperkte groep, wat te gaan drinken, mijn mam vind dat ook gezellig, en dat is even bijkomen. En gelijk even de bokkers achter de bokkers te leren kennen.
Snackie schreef:Geen gezeik, Acceptatie van meningen. Ieder in zijn waarde.
En ik heb zelf heel erg veel steun gehad in mijn verdrietige periode, en daar ben ik wel dankbaar voor.
En nu ga ik deels van die mensen nog meeten ook! Tof!
ma_rie_tje schreef:Vorige keer zijn ze naar een lunchroom geweest, dat trekt mij dus totaal niet (lunchroom trauma als ik daar wat eet zit ik met sproeipoep in de auto terug).
_rosita_ schreef:Haha, stiekem is dat ook één van de redenen dat ik best nog wel een keer mee wil hoor....
Het slachten zelf heb ik nu wel gezien, al leer je van de 'binnenkant' van zo'n paard toch steeds weer heel veel, volgens ontdek je na 20 keer slachten nog steeds nieuwe dingen.
Maar goed... vind het ook weer gezellig de meiden van 'de eerste excursie' te zien en weer nieuwe mensen te leren kennen
Jolliegirl schreef:Ik denk echt dat het nog een stuk afsluiting zal zijn voor je.. ik hoop het iig!
Dat je daar niet met een rotgevoel staat, en zowel.. dan ben k bereid met je buiten te gaan staan
ma_rie_tje schreef:frinken vind ik prima, maar vind het zoooooo naar om in de berm te moeten gaan euhhh sproeien/spetteren omdat ik het niet red naar het tankstation
Bij de 1e excursie konden we nog even bij van Veen boven in het kantoor zitten en nakletsen.
ma_rie_tje schreef:frinken vind ik prima, maar vind het zoooooo naar om in de berm te moeten gaan euhhh sproeien/spetteren omdat ik het niet red naar het tankstation
Bij de 1e excursie konden we nog even bij van Veen boven in het kantoor zitten en nakletsen.