Mac? Oh, dat is echt een jaar geleden volgens mij. (NIet waar! In Madrid zijn we in de Mac geweest Na uren tevergeefs op zoek naar een pitoresk tapasrestautantje zijn we gestrand in de Mac. Maar dat was de laatste keer en was na kerst )
Maar eh... als je nou je eigen vlees schiet in BB, s het dan niet goedkoper? Moeten er nog mensen opgehaald worden?
Ik hoef niet opgehaald te worden, ga met Fleury op de fiets En heb al bedacht dat als we nog ergens in Tilburg gaan eten we best de fietsen bij de BB kunnen laten staan, meeliften met iemand die op de terugweg daar weer langskomt (Justy? Ief? Geen idee van ligging ) en dan op de terugweg dus weer bij de fietsen gedropt kunnen worden Ben te lui om ver te fietsen En zoals ik er nu aan toe ben zie ik mezelf zondag ook geen kilometers fietsen, amai
Heen en weer kan ook niet De fietststalling sluit ook namelijk Maar als we gewoon bij de mc drive tussen Goirle en Riel gaan is dat makkelijk bereikbaar voor de auto en is ook weer niet super ver fietsen voor Vien en mij. De Mac in de stad kan wel, is niet ver fietsen maar wel onhandig voor de auto's. Denk dus dat de mac drive het beste is.