probleem met de kamers is ook opgelost Ik heb mezelf afgemeld bij Manege van Loon.
Niet schrikken Maar heb het met de DA overlegt en ik wil eerst zeker weten dat Top in een goede conditie is tegen die tijd. En heb geen zin dat ik straks weer mijn geld kwijt ben. Van Loon snapte het en als ik toch nog mee wil kan ik het vlak van te voren aan ze laten weten, vond ze zelf ook een goed idee.
Ik wil best even mailen voor jullie dat er dan 2 drie persoonskamers moeten zijn of gaan jullie dan voor drie 2 persoons?
Als ik nog mee ga als ik denk dat Top het aankan dan ga ik wel gewoon in een 1 persoons als die er nog is
Sorry als ik een spelbreker ben maar wil er nu gewoon zeker van zijn. Het is toch veel geld om het weer volledig kwijt te zijn, want ik ken mezelf op een huurpaard doe ik toch niet
Wat jammer Inge! Maar misschien wel slim! Je kiest het beste voor Top en dat vind ik heel goed! Maar wel ontzettend jammer dat je niet mee gaat! Hopelijk gaat alles tegen die tijd goed en kan je gewoon mee met Top!
Mbt de kamers, dan weet ik het eigenlijk ook niet meer. Het zouden nl toch eerst 2 tweepersoonskamers zijn, en 1 driepersoons? Toen vroeg iemand of het veranderd kon worden naar 1 driepersoons en 1 groepskamer. Maar dat is dus niet gebeurd. Maar wat moet het nu dan worden? 3 tweepersoonskamers dan ofzo?
ik heb geen idee in wat ze het nu omgezet hebben dan. Eerst was het 1 3 persoons en 2 2 persoons, kan ze wel even mailen erover? Maar wat willen jullie dan nu , dan vermeld ik dat er even bij.