Er zijn ook volwassenen die staan bij de spelletjes , en volwassen deelnemers . Jammer dat je ouders er geen vertrouwen inhebben Het is gewoon een soort grote boktmeeting !
ze zijn niet over te halen, "alles via internet doen wij niet aan mee, het is zo en anders niet" nou ik vind het echt dom hoor ze willen niet eens luisteren voor hoeveel andere wedstrijden moet je je wel niet opgeven via internet of staan de startlijsten op internet...
ja ik mag wel zonder pony als vrijwilliger als ik maar niet de hele dag wat moet doen want dan zie ik er nog niks van dus dan heeft het nog geen zin... *zucht* nouja maakt mij niet uit hoor als ik de hele dag wat moet doen, vind ik alleen maar leuk!
toen mijn moeder hoorde dat ik met iemand van internet kwam was ze best boos haha ze zij ik dacht dta het iemand van stal was en dta je wel wat slimmer was! haha lache maarja
nou ik weet niet of het nog doorgaat (de verkoop) ze laten niks van zich horen. m'n zus wil mij op m'n andere pony mee laten doen een 6 jarige pony die nog maar net onder het zadel is denk niet dat ik dat doe
Weetje???? Ik kan misschien toch mee doen!!! Samen met een vriendin en haar shettenmet pas de deux mijn moeder moet hetnog wel even overleggen met me pa.. Maarhoop dat dat wel mag Nouja ben wel blij dat het misschien tog nog kan dat mag tog wel? Shetten bij pas de deux??
ja en die vriendin rijd er ook een want die van haar zijn 1 meter nog wat dus die zijn wat groter dan mijn eigen en hoe moet je gekleed?? in wedstrijd kleding of anders??