Ik kan gewoon zowieso niet, het kost me écht te veel om daar te komen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Elessar schreef:Volgens de lijst nu nog 16? Ik heb 'm op goede volgorde gedaan namelijk.
Edda schreef:Is het al bekend waar we heen gaan?
Ik nomineer Amsterdam
dan wil ik wel mee
Hackie schreef:Edda schreef:Is het al bekend waar we heen gaan?
Ik nomineer Amsterdam
Kookdan wil ik wel mee
en laat me nog even weten hoelaat we bij den haag centraal zijn? telefoon nummer misschien ook wel handig? ik zelf ben namelijk vandaag niet thuis. Dido ik stuur je mijn 06 nummer even via de email
En misschien kun je me dan de tijd door smsen ofzo? nouja kijk zelf maar
en voor het geval dat dido dit niet meer leest of haar email niet meer checkt Plien zou jij dan even je telefoon nummer willen door emailen? dat is morgen ook wel handig lijkt me? Die andere hebben mijn email ook niet geloof ik. Na 9 uur vanavond denk ik niet dat ik m'n email nog check dus als voor die tijd een email gestuurd is ofzo? (gosh volgens mij ben ik wel een onwijs lastig geval!
) alvast bedankt en dan tot morgen!!!

Didoo schreef:Gaat het nog door dan?
Ik vind het geld wat ik uit moet geven, net als pien wel erg veel voor een meeting met 6 man....
) 
paOlien schreef:Ik ga niet meer mee.. Ik vind het echt teveel geld voor maar een paar man, ik denk dat als we het een paar weken later doen het leuker is, dan kunnen er wss ook meer mee!
Ik bedoel.. komop zeg, het is half 9 's avonds en we weten nog niet wáar, hoelaat en met wíe we afspreken! De helft van de mensen uit het lijstje zijn het volgens mij gewoon vergeten..
Anders is het een beetje heel erg banketstaaf als er morgen mensen in Utrecht staan en er komt niemand..