In de Overijsselse gemeente Tubbergen ligt het plaatsje Harbrinkhoek waar de familie Sand woont. Daar wordt gewerkt aan een belangrijk en gezond natuurproduct, namelijk paardenmelk. De paarden die de melk produceren, worden het hele jaar door verwend op de boerderij. De landelijke omgeving en de goede verzorging van de Haflingers geven de kans om deze heilzame drinkmelk te krijgen.
Ik zou best wel knopen willen doorhakken, maar ik vind dat het door Djesseka gedaan moet worden. Zij kwam met het idee voor dit alles. Ze is alleen al even niet meer online geweest, ik denk veulens aan het knuffelen.
Ik heb zitten kijken van mij zijde om naar Almelo tegaan. Maar dat gaat het bij mij helaas niet worden, Dat is meer dan 2 uur in de auto en terug pffff.
Mijn ouders wonen tegen drunen brabbo Dus ik ga gewoon naar mijn ouders ff op de koffie en rijdt binnen 15 min naar oss Dan is het voor mij 1 uur onderweg Eens weer een reden voor een bossche bol.
Tubbergen dan moet ik 2 en half uur rijden en dan ook weer zo,n eindt terug dus voor mij is oss een betere optie!
Hmmm, hoor ik daar bossche bol? Bar, klopt, alleen voor jou is het echt dichtbij, voor 3 anderen (of zijn het er 4 ) is het dichterbij. Voor de rest is het zo'n 100 km verder weg.
Ik ging nog wel eens op de scooter naar den bosch voor een paar bossche bollen En als ik op de scooter naar Someren ging moest ik altijd even een tussenstop maken
Hier ben ik weer, helaas was ik minder leuke dingen aan het doen dan veulen knuffelen (zie DBT pagina 95).
Bij deze, ik heb het hele topic nog eens bekeken, heb ik besloten dat we op 29 juli 2007 naar de melkerij in Zeeland gaan. Ik weet dat niet iedereen daar een voorkeur voor had, maar helaas is het niet makkelijk om zoiets te beslissen en ik denk dat dit voor de meeste mensen goed te doen is.
Ik stel voor dat we een lijstje maken (net zoals we deden om je aan te melden) met wie er kan rijden en vanuit welke plaats. Dan maken we over een paar dagen een lijstje met wie er vervoer zoekt en dan ga ik wel puzzelen wie met wie mee kan rijden.
Hallo hakkert! Blij dat je even terugbent en aan het hakken bent gegaan.
Ik ga mee, heb een auto en heb die al bij voorbaat vol zitten. Areke kon eventueel mee, Jana_en_ik, CubaLibre, Nicole288, en dan zit mijn kleine fiesta propvol. Als er nog meer vanuit dezelfde hoek komen, geloof dat Jana_en_ik ook een auto tot haar beschikking had.