Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pandour_iene schreef:ze zei dat ze er vaker op zou gaan en ze zat er al op ( al heel lang) maar omdat ze haar wachtwoord niet meer wist ging ze er nooit meer op. maar nu hebben we weer 1 gemaakt en dan zou ze er weer vaker op
krukjuh schreef:nejjj..duh..ut is ook al vet lang geleden dat ik der op ben gweest..mah hij klopt wel..:S mah ann wij praten nog wel us over wie nou bttr kan rijden JIJ OF IK.. nou wies nou ook hoger met diploma rijden..en ik ben er helemaal niet op gekomen voor die meeting..en als iedereen er zn probleem van maakt..:S laat dan mah lkkr..:S mah annemarie jj denkt hier ook dat jj heel veel bent..!
krukjuh schreef:oké is goed hoor..maar ja ik ben dat gewend, en jij geeft je mening zo over mij uit. en ik over jou. want ik vindt het nergens op slaan hoe jij over mij praat. gatsie PUNT
Flying_Angel schreef:Het gaat wel lekker hier zeg.
Wat is nou eigenlijk het probleem? Waarom zou ze niet mee mogen?
krukjuh schreef:nou..sorry hoor..ik kom hier niet binnen vallen want ik heb al eens eerder een account gehad.. maar jij kent mij ook niet dus oordeel dan ook niet over mij..! doe ik het voortaan ook niet over jou..! en dat ik meteen zo uitval..nou ik ken annemarie ook wel. op de manege wat aardig doen tegen je en hier een beetje scheinheilig over je zitten te praten. nou dat noem ik sneu..
krukjuh schreef:maar ik wil verder niet veel zeggen.. ik verwijder mijn acount zo wel..waarom moeten jullie stemmen over mij..? JULLIE kennen mij haast niet eens..alleen de mensen die ook op de manege in nes rijden!
krukjuh schreef:maar ik wil verder niet veel zeggen.. ik verwijder mijn acount zo wel..waarom moeten jullie stemmen over mij..? JULLIE kennen mij haast niet eens..alleen de mensen die ook op de manege in nes rijden!