Bokt "Snuffelmarkt" 30 NOVEMBER!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Dees

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 10:57

Warme choc?
Heb je een magnetron daarzo? Voor gratis warme choc stel ik mijn magnetronnetje beschikbaar Sigaar

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 12:57

Ik heb een waterkoker en een koffiezet apparaat, maar gratis doe ik niet want ik moet het ook inkopen he maar ik moet het nog even uitrekenen en duur zal het niet worden hoor.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 13:50

Ik neem zowiezo een thermoskan met drinken mee. Ook zal ik nog even naar de winkel voor wat frisdrank. Evt. (denk ik..) ook wel te verkrijgen bij mijn (hopelijke) stand Haha!

Maar goed... zoals ik al had verwacht... moet ik nu nog alles poetsen en uitzoeken.. Frusty Zal later nog even een lijstje plaatsen van wat ik meeneem.

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 14:49

Ik kom niet.. Of er moet toevallig iemand ineens opdagen die mij wel mee wil nemen...

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:46

Ik weet nog niet of ik kan komen. Ik zit met een ziek kind en een zieke hond, en tot overmaat van ramp kan mijn vriendin niet mee en moet ik dus alleen.. DAT DURF IK NIET! Maar goed, ik ga er nog een nachtje over slapen, misschien doe ik het gewoon.

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 18:53

Ik kom s ochtends, maar moet om een uur of 12 al weer weg. Ik neem denk ik geen spullen mee dan, en ga om te snuffelen.
Als iemand behoefte heeft aan een pelham van 12,5 cm, of rubber teugels, (zwart en wit) of een controllerhalster (blauw, laat die dan ff pben, dan neem ik ze mee. Ik heb ook nog een bustrensje van 11,5 cm ergens Lachen

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-02 19:23

Ik heb nu dus ook warme choc! Dus: Thee, Koffie, Cappucino en Choc, Wendy (Ruby White) neemt ook nog cake mee!
Ik zet geen nieuwe lijst meer hier neer, de mensen die nu nog afzeggen schrap ik gewoon op mijn eigen lijst Haha!

Zie jullie morgen!

Groetjes, Tanja.

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:31

hoi,
ik neem niet Germie, maar Marije Joanne (Chrystal-gek) mee. En Jeanette, Fox, Gerdien en Ralf.
tot morgen,
Anya

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:44

Ik neem Cody, MaaikevdVis en Kimmy mee. Tenminste... als ze nog in mijn auto passen.. Schijnheilig
En anders... moet er maar ééntje op het dak en eentje op de trekhaak Haha!

Cody

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 20:45

Nou ik heb toch een grote bek, laat mij maar aan de trekhaak dan Haha!

greetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-02 21:56

Met de bek aan de trek Haha! Kan een carnavalskraker worden Tong uitsteken

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 00:08

Haha! ja, die is goed!!!!!

Even wat regels voor het parkeren.......
Ik hang kartonnen borden op de bomen met aanwijzingen, volg die a.u.b. goed op, anders heb je kans dat ik problemen krijg met de boeren uit de buurt.
De bedoeling is dat er maar aan 1 kant van de weg geparkeert wordt, aan de kant van ons huis dus, die berm is hard en redelijk breed en zou er aan 2 kanten worden geparkeert blokkeren we de doorgang voor de diverse landbouw voertuigen die de hele dag voorbij komen.......en heb ik dus heibel!
Indien de berm aan onze kant vol mocht raken is er naar het bos toe een doodlopende weg van zo'n 100 tot 200mtr lang, daar kan je ook parkeren ook graag weer aan 1 kant anders kunnen de boeren er niet meer door.
Maar goed, dat zal allemaal aangegeven worden (mits ik op tijd klaar ben...)

Zie jullie morgen!

Groetjes, Tanja.

ghislaine

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 03:35

Hoi schrap me maar van de lijst.. Vind het wel jammer want dan heb ik de kans om een keer naar een leuke meeting te gaan en om dingen te kopen... Maar ik kan dus niet komen... Het spijt me dat ik het nog zo laat doorgeef.. Diegene die wel gaan maak er een ontzettend gave dag van.

Honeybee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 08:41

Dat zal denk ik wel lukken... *zegt degene die zich op dit moment het liefst nog eens omdraait Haha! *

Tanja

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-02 09:03

Mwaahhh, ik wil ook nog verder slapen maar moet voor iedereen komt nog 4 paardjes door de bak heen jagen, 4 stallen uitmesten....Ach, het is voor een goed doel maar zoals ik me nu voel had ik liefst nog even blijven liggen.........
Maar we maken er een te gekke dag van hoor!

Margaret

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 16:39

hoi voor diegene, die het nog leest, mijn dochter van vier ligt met fikse griep op bed, en man moest onverwachts naar zijn werk. Storing in de apparatuur. Ik had heel erg graag willen komen maar helaas het zit er even niet in. Hopelijk lees je mijn berichtje nog. Groet en veel plezier margaret van de Hoef

Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 17:13

Margaret schreef:
hoi voor diegene, die het nog leest, mijn dochter van vier ligt met fikse griep op bed, en man moest onverwachts naar zijn werk. Storing in de apparatuur. Ik had heel erg graag willen komen maar helaas het zit er even niet in. Hopelijk lees je mijn berichtje nog. Groet en veel plezier margaret van de Hoef

Wij zijn hier ook allemaal ziek.
Voel toch wel een steek jaloesie als ik lees dat de rest wel gaat Verdrietig .
Nou iig toch nog veel plezier, en niet te veel kopen, ik wil ook nog graag wat enkele dingen kopen!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 18:13

Ik ben nu al tijdje terug, maar eerst Joris gereden, maar ik vond het ijskoud en wat waren er weinig mensen Boos!

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:01

ja het viel tegen met het aantal mensen dat kwam om te kopen heb welgeteld 4 dingen verkocht

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:11

ik 1 ding alleen een singel Boos! en met Alja nog wat geruild, maar dat was allemaal voorbesproken, viel me inderdaad tegen

lies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:46

Jullie waren wel vroeg weg, toch? Niet dat het veel drukker is geweest, maar het liep wel door. Ik heb een singel en een hoofdstel gekocht. Staat prachtig, ben het gelijk gaan passen.
Ik vond het in ieder geval wel leuk, het was doodeng, maar ben toch maar gekomen.

Thnx Tanja, erg leuk dat je je schuur beschikbaar hebt gesteld Party!!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 19:59

Ja, wel leuk dat Tanja haar schuur beschikbaar gesteld had natuurlijk en ook bedankt. Ik heb wel zweetdekentje voor Joris nu gelukkig ook van Tanja past perfect Haha!

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:14

het was gezellig! Ik ben net een half uurtje thuis (heb Raimaer ook nog gereden) en mijn oogst was:
dressuursingel (van Kheops)
leren springsingel
watertrens
martingaal
kattenmandje

en kennis gemaakt met veel nieuwe gezichten. Tanja, bedankt!

Karin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:16

Erg leuk en voor herhaling vatbaar! Wel had ik meer mensen verwacht. Looooooosers die het zonder geldige reden hebben laten afweten! Tong uitsteken

Ik heb nog best wat verkocht, maar zoals verwacht ook GEkocht, waaronder twee dekens. Haha!

Zoals gezegd voor herhaling vatbaar, sowieso weer een keer bij Tanja i.v.m. de zee van ruimte (echt ideaal) en misschien ook op een andere locatie in het land (omgeving Utrecht?) zodat het voor de mensen uit het zuiden en zuidwesten ook te doen is. Als ik zelf ruimte had, zou ik het organiseren, maar helaas... Mochten er nou mensen zijn die wel ruimte hebben: laat het weten! Lachen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-02 20:27

ja wel voor herhaling vatbaar, maar eventueel zomers buiten kan het hier ook wel ook veel ruimte, maar wel meer mensen he Haha!