Tja, er moet wel iemand kunnen rijden. Dat is het probleem. Er is nu geen van beiden thuis, dus ik zal het morgen even vragen. Dan weten jullie het morgen ook.
En lins! Jij gaat zowiezo mee! Denkderom!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

LinSey; mocht je noch shannon, noch fire mee kunnen nemen, dan kom je gezellig mee op de bok. hebben jullie beiden geen paard, dan 'vechten' jullie dat maar onderling uit
.. We zien wel, en anders offer ik me wel op voor op de fiets
.
.. Hopen dat er iemand thuis is!
..

Neeh maar het werkt meestal wel om arnifloor oid er op te smeren (groen goedje dat helpt tegen verstuikingen en kneuzingen) en verder goed koelhouden met van die ijsdingen etc.
Hielp bij mij altijd geweldig goed, na dagje of 2 was het meestal wel weer over 

....... Mleeniej schreef:ik heb verder ook geen paarden meer in de aanbieding.. ja.. behalve Betsy
En ik heb nog wel een 2 jarige onbeleerde shethengst voor martine staan
Wat een geweldig weer toch vandaag he, zal morgen vast ook zo zijn.
scharniertje van een poot knapte oid... zo maar even snel naar de opticien en lief vragen of ze hem NU kunnen maken
Ik heb maar weinig sterkte hoor, maar met dit weer kán ik gewoon niet zonder zonnebril
..
.. Maar ik neem aan dat ze gewoon komt
?
..
! Liins schreef:Heb er zin in!!..
Morgenvroeg eerst langs de Edah of c1000 even wat drinken en te snaaien halen! en dan die kant op.
Maar Mirjam neemt de camera mee? Dan ga ik wel foto's maken!
..
.. Of ik neem wat mee vanaf me oma's huis
! Die heeft altijd blikjes liggen
.. Of een flesje
Ik dacht al; er zijn hier weinig tot geen supermarkten die ook op zondag open zijn
Oké, nou dan weet ik dat je per fiets naar het witte huis komt
Zorg dan wel dat je je fiets op slot kan zetten he
.. Even wassen ofzo!
Otje had het nog best wel warm vandaag, zweette ietsje meer dan anders, maar nog niet dramatisch ofzo. Meestal spuit ik benen dan af en met een natte spons ga ik dan over de zweetplekken, meestal zweet ze alleen onder haar dikke manen en op de plekken waar het tuig heeft gelegen.
Daarna met zweetmes er over heen, zweetdekentje er toch maar even op (ja heel overdreven, maar goed ik wil niet dat ze wéér gaat hoesten) en toen de beste bescherming: lekker rollen