Rit +etentje in`t zuiden! Definitieve lijst !

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Clautje

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 18:44

Sando schreef:
Wil nu niemand zich meer afmelden, dat zou echt jammer zijn hoor !!!!

Nou hierbij........ Lips are sealed
Grrrr ben nu echt woendend!!
Dacht ik gezellig mee te kunnen gaan,mag het weer niet van mn ouders!! (nog met dat ongeluk) Ze vinden het beetje riskant om mij zomaar op een huurpaard te zetten. En ik ben al bij iemand die hun (nog) niet kennen,en dan ook nog met een nog onbekende groep... Boos! Frusty
Sorry mensen...vind het echt balen!!!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 20:02

En dat betekend dat ik niet mee kan eten, helaas.
Want nu moet Clau dus rond 4 uur ofzo bij mij zijn.. Dus dan haal ik t niet om mee te gaan eten. Hoelaat zijn we klaar op de manege?

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:07

Kan iemand mij het nummer van de manege geven zodat ik misschien kan regelen dat ik mijn paard wil annuleren???? zodat ik mijn geld terug krijg, anders moet ik helaas mee en kom ik absoluut niet uit met mijn geld!! Wil iemand mij aub efe zo snel mogelijk helpen aub?

merelberfe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-02 22:11

Sando- hoe laat moeten wij nou allemaal verzamelen in Leende voor het rit? Ik haal Nathalie nog op dus wou graag wat ruim plannen. De manege weet ik goed te vinden dus ik rij er zo naar toe. dus graag de tijdstip. (mischien dat ik erover heen gelezen heb hoor mar kon de planning nergens zien)

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 09:42

Jongens, Wat een troubles zeg....
Het is dus niet de bedoeling dat de manege geld terug gaat storten.... dat doen ze niet..

Dus bij deze wil ik jullie vragen ! WIE WEET NOG IEMAND DIE MISSCHIEN WEL IN DE PLAATS VAN DENNIS WIL ????? Als er niemand interesse heeft, weet ik nog wel iemand, maar dat is een laatste optie, want die persoon is geen bokker.

"zucht" Waarom denk je daar niet eerder aan Dennis ? This Sucks ! Als je geen geld hebt, spreek dan niet af. Is er niemand die je kent, die in jou plaats wil gaan ? want ik ga ze niet vragen om dat geld terug te sturen, schaam me kapot !

Voor Merelberfe en Ilindra: Manege de Molenberg, Valkenswaardse weg 29B, om 13.00 uur aanwezig zijn.... we vertrekken om 13.30 uur.....

Ik heb alleen geen route van de rit, maar dat is niet zo heel erg he, we rijden wel gewoon wat, oke ? hihi... oeps !

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:17

nou als jij dat niet wil doen dan doe ik dat wel maar kijk effe in dat andere topic daar ben ik al ezig met wat aan het regelen. Waarom ik daar nu mee kom is omdat ik veel minder uitbetaald heb gekregen dan ik verwacht had daarom, waarom maakt iedereen altijd zo'n problemen en ik weet zeker dat ze dat geld heus wel terug zouden storten. En als er iemand anders op mijn paard gaat krijg ik wel mijn geld trug en anders kom ik desnoods zelf wel.

horsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 11:20

Ja inderdaad Sando jij alles netjes geregeld.

Dennis van bladzijde 1 af al de grootste mond, Bloos dat iedereen maar van alles moet regelen, halen brengen weet ik het, trekt ie zn keutel in moet ie ook zelf maar voor vervanging zorgen. En Dennis als je misschien wat minder bokt, kun je misschien wel gaan werken en wat bijverdienen?

En voor de rest ben niet boos, maar kan daar niet tegen, afspraak is afspraak, zo niet dan zelf je puinhoop opruimen toch? Schijnheilig

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:02

misschien werk ik al wat dacht je darvan en meer werken gaat niet want ik heb ook nog zoiets als school. En ik regel dat toch ook zelf dus waar begint iedereen zich nu weer mee te bemoeien?

horsey

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:05

ik bemoei me nergens mee, constateer een feit, backup degene die het georganiseerd heeft, zoek een oplossing, en wil een gezellige groep met mensen die echt mee willen toch? Haha!

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 12:20

Moeilijk lezen, hoor, die mails van je Dennis.
Misschien wat vaker leestekens enzo gebruiken....
En je moet niet zeggen: "waar begint iedereen zich nu weer mee te bemoeien?" ..... dat is niet iedereen!
Enne....misschien heb je het ook wel aan jezelf te danken????

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-02 12:34

Go Horsey Go Horsey, Go Branca Go Branca..... Thanx !

Sorry Dennis, niet iedereen bemoeit zich ermee, maar het is wel erg ingewikkeld allemaal. Ik heb mijn best gedaan om het goed te organiseren, maar ik had wel gedacht dat het niet helemaal soepel zou verlopen. De manege stort geen geld terug.. Dus probeer maar iets te regelen, en anders heb ik nog als laatste optie (lees: Laatste) een oplossing voor je.

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 16:36

Het spijt me ook vreselijk ik zou super graag mee willen maar ik kan er ook niks aan doen dat ik geen geld heb te weiniog gekregen waar ik niet eens mee uitkom, dat was echt niet gepland.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:07

Ik heb het ook al aangeboden in het andere topic, ik wil Dennis z'n paard best overnemen. Hoeveel kost het, waar moet ik heen, hoe laat enz? Ik ben heel flexibel en ik kan het ook betalen en ook nog eens makkelijk met Dennis regelen dat ie zijn geld krijgt.

Maar ik hoorde dat Lissy al Dennis' paardje kreeg, dan is het helaas pindakaas voor mij. Zij was tenslotte eerder Lachen

Kortom, ik bied mij aan als reserveoptie Haha!

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 19:29

jaaaaaaah ik ga mee!!!
misschien kan ik met ilindra en nimber meerijden vanuit apeldoorn... anders moet ik heel zielig 2 en half uur in de tein zitten... in een rokerscoupe wel te verstaan... Haha!
hoe laat moesten we er ook alweer zijn? half 1 toch? dus als ik niet kan meerijden is om 5 voor 12 in einhoven optijd?

Branca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:43

Aanvang rit is om 13.30 uur. Dus rustig aan...met je genoemde tijd.
En Assie, misschien kun je bij de manege (telefonisch) nog wat regelen?
Hoe meer hoe gezelliger!!!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-02 21:49

aaah assie anders mag je lottel wel uitstappen Lachen maare misschien is er idd nog wat te regelen met de manege? zou wel gaaf zijn!
enne ik pas me helemaal aan Ilindra aan want ik heb de luxe om met haar mee te mogen rijden!
zeg weet je....Ik heb er zin in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Desiree

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 12:37

Ik heb er ook zin in, aanstaande zondag!@ nu een beetje hopen op gezellig weer!

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 12:51

Wij gaan dansen he Desiree !!??

Sando

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-10-02 12:53

Ik heb er ook zin in hoor....
Ik zie jullie zondag allemaal !! Gezellie !
Gezellig he Nimber !! hihi....

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-02 17:30

Hmm, ik regel liever ter plekke iets met de manege, als ik dan meega, ik hoef niet zo persee te rijden namelijk. En anders wordt dat zo'n gedo met geld over maken.
Is er geen paardje meer te regelen daar, dan groom ik wel gewoon hoor Haha! Of ik ga stallen uitmesten op die manege, doe ik ook iets nuttigs Schijnheilig Haha!

Zijn er nog meer alleen-maar-grooms? Of rijdt iedereen?

Ik ga er nog even heel erg hard over denken, dan blijf ik nog even zo'n twijfelgevalletje, een last-minuter.
Ik heb trouwens ook nog geen vervoer van het station (welk station is dat überhaupt Verward ?) naar de manege. Ja, ik wil wel lopen, maar ben bang, dat ik er dan wel heel erg vroeg uit moet...

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 09:19

aaaah misschien kan iemand je ophalen assie?
enne zou wel heel tof zijn als je ook mee kunt gaan we gewoon met z'n alle voor de manege eigenaar liggen en dan mag er vast nog wel 1 paardje bij!

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 13:49

Wij kunnen je misschien wel ophalen?
Wie haalt Lissy op trouwens?
Dan moet je merelberfe ff PBen, rijd met haar mee maar wij zouden Dennis ook ophalen dus denk dat dat niet zon groot probleem zal zijn.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-02 18:00

Sorry, ik ga definitief niet mee, mijn ouders (en ik ook) zitten verschrikkelijk in de stress door privé-omstandigheden. En ik moest kiezen tussen P&K en dit. Dan wordt het toch P&K Haha!
Nogmaals sorry dat ik nu misschien wat organisatorische dingen in de war heb geschopt Scheve mond

Jullie in ieder geval heel erg veel plezier gewenst! Ik zal aan jullie denken als jullie te paard zitten en daarna steppengras eten Haha! (en als ik dan op de boerderij stallen aan het mesten ben Scheve mond )

Nathalie

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-02 21:15

Jeuh morgen is t zo ver. Lachen
Heb er erg zin in!!!!
Eerst mn eigen knollie rijden. Lachen
Tot morgen!!!

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-10-02 08:16

Ik ga zo naar stal bibber ik heb het nogsteeds ijskoud van gister en barst van de spierpijn dus als iemand me straks op het paard kan tillen?