De vakantie begint pas 16 juli . Er zijn geen lessen, maar er is wel kans dat ik misschien een herkansingstoets moet doen en 12 juli (mijn verjaardag! ) moet ik m'n rapport ophalen en m'n boeken inleveren .
ik heb vakantie vanaf begin aug.. en ik ben in L'oret tot 19 aug..daarna kan ik wel. Weet alleen niet wat de eigenaresse van Ninja wil.. daar ga ik namelijk ook nog wel eens mee op vakantie
Ja ik weet niet precies wat de anderen willen he. Een weekend of lang weekend lijkt mij wel leuk . Wat mij betreft is de meivakantie ook prima. Iedereen moet er natuurlijk wel mee eens zijn.
als brig mee gaat zonder paard, wil ik ook wel mee zonder paard. alleen dan wel een weekend. een week vind ik te lang. ik hoop dat ik dan me rijbewijs heb dan kan ik de auto van me ouders mee.
verder ga ik vanaf 13 juli tot 21 juli zelf op vakantie.
Nou ja, we moeten toch wel ergens een fiets kunnen huren en ik ga dan mee op de fiets om foto's te maken ofzo iets..
Verder, ik ga niet op vakantie van de zomer, dus wat dat betreft, mij lijkt een lang weekend leuk of een midweek? Maar dat laatste zal wel moeilijk zijn met je werk regelen enz...