ma_rie_tje schreef:ikrij altijd zonder tom, nooit verdwaal ik echt. Tuurlijk rij ik wel is verkeerd maar dan gewoon omdat ik echt neit weet waar ik zijn moet.
Mn richtings gevoel is best in orde.
Van de zomer in frankrijk was ik het wel even kwijt. De weg naar de camping ging in ene spiraal omhoog (lees je rijdt 10 tot 15 rondjes om een berg, en dan daar ergens is de camping. Er zijn 2 wegen naar boven/beneden. De ene komt aan de noordkant uit, de andere aan de zuidkant van de berg. Het uitzicht is precies het zelfde, de verkeers borden ook, het enige verschil was de afstand in km die op de borden stond. uitzicht ook precies het zelfde.... LEUK HOOR! hahahahhaha. We zijn alle 7 (nr 8 had nog geen rijbewijs) wel is verdwaald daar. EIgenlijk allemaal meer dan eens....
Tuurlijk, iedereen is wel eens verdwaald. Maargoed, dat je daar verdwaalde snap ik bést. Maar, ik had inderdaad nogal een blonde, kippige actie
Maarja, net een half jaartje je rijbewijs he, en dan voor het eerst een 'wat grotere rit' zonder pappie en mammie als instructeur, met een vriendin die wel een routeplanner uitgeprint had, en mij goed hielp, maar wij béiden waren van mening dat we écht de goeie kant op reden (ik had een foto van dat bord moeten maken bij de snelweg, er stond echt 'amsterdam' op, en richting die kant moest ik op)