ma_rie_tje schreef:das wel heeeeeeel blond.
Ik hoop dat mn vriend tegen die tijd zn tom tom binnen heeft, anders wordt het geklooi met uitgeprinte route planners.....
Haha, ja

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ma_rie_tje schreef:das wel heeeeeeel blond.
Ik hoop dat mn vriend tegen die tijd zn tom tom binnen heeft, anders wordt het geklooi met uitgeprinte route planners.....
ma_rie_tje schreef:ikrij altijd zonder tom, nooit verdwaal ik echt. Tuurlijk rij ik wel is verkeerd maar dan gewoon omdat ik echt neit weet waar ik zijn moet.
Mn richtings gevoel is best in orde.
Van de zomer in frankrijk was ik het wel even kwijt. De weg naar de camping ging in ene spiraal omhoog (lees je rijdt 10 tot 15 rondjes om een berg, en dan daar ergens is de camping. Er zijn 2 wegen naar boven/beneden. De ene komt aan de noordkant uit, de andere aan de zuidkant van de berg. Het uitzicht is precies het zelfde, de verkeers borden ook, het enige verschil was de afstand in km die op de borden stond. uitzicht ook precies het zelfde.... LEUK HOOR! hahahahhaha. We zijn alle 7 (nr 8 had nog geen rijbewijs) wel is verdwaald daar. EIgenlijk allemaal meer dan eens....
ma_rie_tje schreef:ja jullie ook.
Dacht vannochtend alleen maar: NEEEEEE neit mn wekker.
Nou had mijn lieve vriend mn wekker speciaal eenuur eerder gezet zodat hij een ontbijtje voor me konmaken voordat hij naar school moest..
Denk niet dt hij dat nog een keer doet. Wist ik veel wat zijn plannen waren. Ik wou gewoon een uur langer slapen!
fransie schreef:Heej
Zou iemand me kunne uitlegge wat het nut is om te kijken hoe een paard geslacht word? Dat doe je toch niet voor de lol.
fransie schreef:Heej
Zou iemand me kunne uitlegge wat het nut is om te kijken hoe een paard geslacht word? Dat doe je toch niet voor de lol.