Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Picassox schreef:Jep, wie te laat is kan bellen. Maar een lijst is toch wel handig. Sommige kunnen het niet vinden, en meestal loopt het uit met zadelen. Zet enkel jezelf erbij. Dus niet denken; o, die zal ook wel mee gaan.
Telnr. 06 13 23 77 92 (Penny, Picassox).
* Penny & Picasso
* Sharon & Borkando
*
LadyF schreef:Opluchting!!![]()
Mooi man
borrie01 schreef:Picassox schreef:Jep, wie te laat is kan bellen. Maar een lijst is toch wel handig. Sommige kunnen het niet vinden, en meestal loopt het uit met zadelen. Zet enkel jezelf erbij. Dus niet denken; o, die zal ook wel mee gaan.
Telnr. 06 13 23 77 92 (Penny, Picassox).
* Penny & Picasso
* Sharon & Borkando
* ElCamino & Justa Cool Chico
Picassox schreef:Oooh, geweldig Sharon, gelukkig maar!
Hoe gaat het met de andere zielige paardjes hier? Kiki? Marjolein? Hoe gaat het met jullie paardjes?
_Kiki_ schreef:Ik wil wel, maar ik kan het nog niet met zekerheid zeggen
Moet even Tivara's benen afwachten.
En anders ga ik gewoon mee rennen
Picassox schreef:Je kunt ook wel bij mij achterop hoor Kiki.![]()
borrie01 schreef:Ik denk dat ik meer ruimte heb achterop. die van mij is het wel gewend (voltigepaard) maar of je zo lekker zit in draf
Picassox schreef:elmiran schreef::s ik weet het nog steeds niet, maarja zoals borrie al zegt zijn er vast zat mensen die het voor hun paarden te zwaar vinden en zich wel aan de afspraken/regels houden maar wel flauw ik had de vorige keer duidelijk gezegd stappen en geen heuvels op en af galopperen toch wordt er geen rekening mee gehouden met mijn paard en eigenwijs toch gegaloppeerd heuvel op, terug richting die kant waar we vandaan kwamen zonder iets te zeggen dus ik vroeg me af van wat zijn die aan t doen, paard helemaal gek en overstuur dus dacht bekijk t maar ik ga mooi naar huis. Stukje verderop zag ik de rest ineens weer geen idee waar jullie mee bezig waren maar vond t nogal egoistisch en gevaarlijk, rit was verder wel leuk hoor alleen een beetje jammer dat het zo gegaan is. Ga dus alleen mee als we niet over t zand gaan. (of t moet niet richting m'n huis zijn gewoon zoals toen met de eerste rit gelijk t zand over en t ruiterpad op, dan geen gekke dingen zoals heuvels op galopperen of stappen want dan wordt die van mij helemaal gek
)
Maar zo te lezen gaat t wel goed komenmoet alleen even kijken of ik het nog ga redden met werk. Weet volgende week wat voor dienst ik dan heb.
Beetje flauw dat je na afloop zo over onze rit praat. Het was harstikke gezellig en iedereen heeft genoten. Daarbij vind ik dat je alles een beetje opblaasd, want het viel reuze mee. Iedereen vond het geweldig, maar goed. Martine wilde misschien zelfs nog eens langskomen omdat ze het zo gigantisch vond!
Wel vreemd dat iedereen zijn paard kan houden, behalve jij..