Stacey schreef:Als je mij daarmee bedoelt, geef de rekening maar en ik betaal mijn deel.
Nee ik doelde niet op jou, En het gaat ook niet over de kosten.. Want niemand hoeft wat te betalen.. Jij hebt gemeld dat je te druk zit met school enzo..
Ik doelde meer op Kayleigh.. Niet dat die ene persoon uitmaakt maar ik vind het gewoon jammer dat je dan weer wel, 3 posts later niet meer en dan weer wel en dan uiteindelijk toch niet meer komt..
Terwijl dat er duidelijk een datum was tot wanneer je kon aanmelden enzo.. Nu maakt het niet meer uit omdat Gerlinde en Inge dan nog komen.
De inschrijfdatum wat 25 Jan.. Afzeggen vóór 30 Januari.. Kijk jij en Nicole kwamen de 31e met je niet meer kwam.. Was geen probleem, heb ook gezegt tegen de anderen.. Nu zeggen als je niet meer komt omdat ik morgen (1 Feb) de meeste boodschappen ging doen.. En dan kom ik thuis lees ik nog een afzegging..
Ja sorry.. Hoop dat iemand mijn uitbarsting snapt hoor.. Maar vind het gewoon een beetje jammer..
Ik val er ook niemand persoonlijk op aan, maar ik rekende er wel op dat iedereen zou komen..