Ik heb inmiddels mail terug van manege Cahama, ponykamp
Hallo! Ik en nog een paar anderen wouden misschien op ponykamp gaan. En wij dachten eraan om misschien naar Manege Cahama te komen.
Maar ik heb een aantal vragen. * Kan je een eigen pony meenemen? * Zo ja, wat zijn de kosten dan in totaal? * Hoeveel plaatsen zijn er nog in Juli? * Zou U misschien een kleine beschrijving willen geven van de mogelijkheiden tijdens het ponykamp en accomodatie en wat we zoal doen wat betreft paarden? * Ik heb een hele jonge pony, net onder het zadel en dus ook nog niet verkeersmak, hij kan wel in de bak lopen enzo maar dus nog niet naar buiten enz. Is er dan dus ook mogelijkheid om dan de buitenritten op een manegepony te doen? * En is er eventueel de mogelijkheid om in bijv een vrij uurtje met mijn eigen pony te rijden.. Bijv, bij een dag dat we buitenrijden en mijn pony die dag stilstaat?
Met vriendelijke Groet Ching-Yi
Heb ik verstuurd En dit teruggekregen: Beste Ching- Yi,
Het is mogelijk om met je eigen pony te komen.(prijs wordt dan € 190,- + € 10,-) Zoals je al op onze website hebt gezien zijn er alleen nog plaatsen beschikbaar Tijdens het ponykamp wordt er veel tijd besteed aan de pony's en het rijden, o.a. springen, voltigeren, dressuur, elke dag buitenritten enz. Ja hoor, het is geen probleem om met buitenritten een manege pony te nemen, wij hebben meer dan voldoende keuze mogelijkheden voor jou! Ja, als jou pony een dag stil zou staan mag je in een vrij uurtje jou pony berijden .(in de binnen of de buitenbak)
Met vriendelijke groeten en misschien tot ziens,
Manege Cahama
En geloof dat we met een man of 5 zijn toch? En die plaatst is er nog In Juli!
ja, klopt! Ok, zal wel plaats zijn. Aangezien der denk ik toch wel een paar zullen afhaken, maar dit leek me dus wel leuk! Dus wou misschien zoiezo toch gaan. Dus iemand die mee gaat?
hihi.. leen heeft ff lol er staat bij Waar moeten de kinderen zelf voor zorgen: voldoende reserve ondergoed.. (mag ik zeker niet vergeten moest ik in mijn broek plassen van de schrik )