donderdag 4 jan
vrijdag 5 jan
..
Moet alleen nog ff kijken of me moeder me kan brengen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
__KELLY schreef:denk dat het 25 minuten met de scooter is
en figo jij mag ook wel mee hoor![]()
maar ellen weet niet hoe lang jij er over fiets maar binnen 20 minuten ben ik daar wel hooris alleen fv medemblik door en klaar
__KELLY schreef:BabsieJana schreef:ik ga/kan niet mee, het is gewoon te ver voor mij.
alsof het niet ver fietsen voor mij is
fancylover schreef:we gaan naar venhuizen niet naar medemblik
hoe dat bereikbaar is met het openbaar vervoer weet ik niet!
maargoed het is heel moeilijk om een centrale plek te krijgen waar iedereen ook echt kan jammer genoeg
maar mensen wat vinden jullie van de data die ik gegeven heb?
BabsieJana schreef:__KELLY schreef:
ik ga/kan niet mee, het is gewoon te ver voor mij.
alsof het niet ver fietsen voor mij is
ja maar kijk ik woon in langedijk.. dat is echt vér van venhuizen af hoor. en jij kan fietsend ik niet. !
fancylover schreef:__KELLY schreef:denk dat het 25 minuten met de scooter is
en figo jij mag ook wel mee hoor![]()
maar ellen weet niet hoe lang jij er over fiets maar binnen 20 minuten ben ik daar wel hooris alleen fv medemblik door en klaar
ja das mis ook wel waar maar k fiets eigenlijk nooit rechtsteeks hahaha moet altijd eerst mensen ophalen dus dan duurt het altijd wel een half uurmaar je moet idd wel beetje doorfietsen dan maar toch vind ik het een pokke end
zaterdag nog gefietst maar pfff k was dood haha maargoed k fiets altijd door naar wervershoof he
maar ik woon ook beetje achterin opperdoes want je moet eerst helemaal de almereweg ook nog uit
Met de scooter is ut denk ik een half uurtje jah maar ik weet niet precies waar het is hoorben er dan wel al geweest maar zou niet meer weten hoe ik daar precies kom
haha maar dat zoeken we dan nog wel even uit
fancylover schreef:jawel, hoeft officieel niet maar ik stap niet zomaar zonder helm op dat dingje weet maar nooit wat er gebeurt
toen ik de vorige keer gevallen was (nu zn 3 maanden terug, en ja me been doet soms nog steeds zeer daarvan) klapte k ook met me hoofd op de weg dus k ga vast niet zondernaja kleine stukjes wel maar verder niet