Dan moet ik dan heel stuk omrijden.. Is het niet handig als je ons even oppikt in hem?
plattegrond maar weer eens gepakt. en id dat zou mij ook een stuk schelen. Wil je dan zou gouw mogelijk je adres doormailen, dan kan ik een route beschrijving uitprinten naar jouw huis.
Ik had besloten om toch te blijven slapen... neem sowieso een slaapzak mee. Marije, had jij nou nog een kussen over?
Een luchtbed heb ik wel... ik kan het eventueel wel meenemen... maar echt praktisch is het niet, al die zooi in de trein (en bus / metro)... dus als het voor iemand anders makkelijker is om een luchtbed mee te nemen, dan hoor ik het graag .
Ik heb het al ingepakt, heb een mega tas met wielen maar meegenomen. Is ook zwaar, maargoed. Vertrek zo vanuit Zeeland naar Dronten, en dan morgen naar Zwolle.
we zijn met 6 personen. 5 als ik mijzelf niet meetel die blijven slapen dus
ik heb dus 1 logeerbed, 2 klapbedden en ik heb een luchtbed. gezien maya ook een luchtbed meeneemt hebben we zo genoeg..
ik heb boodschappen gedaan ... als ik alles bij elkaar optel en deel door ons 6 dan wil ik jullie vragen om mij 8,50 te geven morgen.
daarvoor hebben we dan alles voor de fondue, chocofondue, lekkers bij de film (en smiddags voor de fondue) en ontbijt en frisdrank... jullie hebben geluk , heb nog een zooi breezers staan die jullie mogen opmaken (als jullie het maar binnen de perken houden ) ik drink ze toch niet...
enfin als iemand het ermee oneens is hoor ik dat graag, en ik denk dat iedereen het er mee eens is als de vegatariers niet voor het vlees betalen. nemen zelf vlees mee? die zijn met 6 euro klaar.