_Kiki_ schreef:Hmm.. Dan zal ik wel weer aardig wat moeten bukken voor al die takken![]()
Ga woensdag of donderdag nog even kijken of de route niet te erg dicht gegroeit is
maar t zou wel mee vallen met de takken anders gaat Umi er echt niet door
. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
_Kiki_ schreef:Hmm.. Dan zal ik wel weer aardig wat moeten bukken voor al die takken![]()
maar t zou wel mee vallen met de takken anders gaat Umi er echt niet door
.
misschien wel handig om dat nu al te weten. Ik zou graag naast Umi willen rijden gewoon om op te letten hoe t gaat. Zil en Miran redden zich wel
denk dat zij t best achter mij en Misty kan rijden. Umi graag een beetje vooraan als t kan omdat ze erg kopschuw is (vroeger waarsch. een harde klap gehad) en dus wat omhoog komt als ze schrikt van de staart van een paard voor haar....heb het zelf al een paar keer mee gemaakt...dan springt ze echt met haar voorbenen de lucht in
doet ze echt alleen omdat ze bang is dat ze geraakt wordt ofzo.

zillah wil naast mij rijden zei ze gisteren....maar Miran kan ook wel goed naast andere paarden, zolang ze maar voorop mag anders doet ze de halve rit in passage
Met Misty vind ik het niet erg als ik niet helemaal voorop kan, hoe Umi is zien we dan wel... met Misty heb ik ook wel eens naast een vreemd paard gereden maar die doet tegen sommige paarden een beetje lelijk, en ze houd er geen rekening mee dat er nog andere paarden bij zijn als ze ergens van schrikt (schrikt vaak alleen van mensen die aangespannen rijden)
zoals bij onze vorige bosrit
vooral stilstaan is dan een probleem)

fjordnina schreef:ER is altijd nog wel plaats. ik weet in ieder geval niks van een maximum gesteld aantal
, het is nog niet zeker natuurlijk dat ik mee kan, maar nu begreep ik dat de heetweg is afgesloten tot december. Deze weg is dus voor mij dè weg om in Kootwijk te komen. Nu schijnt er volgens de kaart nog een weg te zijn die vanaf Harskamp naar Kootwijk gaat. Er staat alleen geen straatnaam bij
. Kunnen jullie mij vertellen hoe de weg heet, hij loopt van de Hardewijkerweg naar de Duinweg. En is dit eigenlijk wel een doorgaande weg of is ie voor auto's afgesloten?