En ninee : we gaan inderdaad helemaal gillen en schreeuwen en traantjes met tuiten ! HEB ER ZOON ZIN IN !!
LOVEEEEEYOUGUYS

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Niine schreef:Kristinka schreef:Haha. ID wel handig jaa! Vergeet ik nu echt altijd!
Nou. jij. sukkel. als je het niet meer wilt die stomme domme klik camera. dan lékker niet.![]()
![]()
Haha. sorry. moest er even uit. Maar meen het niet[size=24]Jij bent de allerliefste milou die ik ken! [/size]:+:
Heb net 8 minuten lang, continu, oliebol tegen Larissa zitten zeggen! Op der msn. ze was der niet.. dus zei ook niks terug![]()
Je hebt soms van die buien he.
Dan ken je zeker maar een Milou![]()
![]()
![]()
Grapje natuurlijk, i love u schat!
Kristinka schreef:Hahahaa. Nineee. ! Ik denk dat ik iemand ga vragen of die onze 'ontmoeting' wil filmen. Zo emotioneel!
- Dan gaan we dus om half 6 naar huis?![]()
- Daarvoor lekker MacDonaldsen
- Ik ken zo'n 5 Milou's ; maar ónze Milou is echt de liefste!
Ik ken ook 3 Nine's ; maar ónze Nine is echt de liefste!
Ik ken ook 2 Larissa's ; maar ónze Larissa is echt de liefste!
- Ik ga helemaal niet in het sieraden doosje & vogelkooitje,
We laten Laa gewoon in DB achter ; in 'n leeg patatbakje ofzo![]()
- Nine; jij moet je rijtje nog geven!
- We hebben wel een kaartje van Kruidvat;heel gedoe. laat maar
- En ik ben het met je eens; zoveel camera's! Ben ook best bang dat die van mij gejat wordt ofzo! Moeten we nog even bedenken, hoe we dat doen!
EN JULLIE MOETEN ZEKER EEN KEER BLIJVEN SLAPEN! DAT ZOU IK ZO LEUK VINDEN! DAN GAAN WIJ OOK EEN KEER NAAR JULLIE TOE! OEHOEHOEE. DB NOG NIET EENS GEHAD;EN WIL NU AL LOGEREN!
BIJNAAAAA!
[Ik wil veel leuke dingen;maar moet ook sparen!Dus hou me in]
Niine schreef:LarissaXX schreef:Kwizzewoo , nienekepieneke en miloukoetjee :
Kwizzewoo : JAA , je mag blijven logeren!en mijn ouders halen ons op vanaf het station in Bunnik !
Ninekepieneke : Mn audities zijn vanaf 1 uur smiddags tot savonds, ze proppen me er maar tussen !
miloukoetjee: IK MIS JOU & NINE OOK !! KRIS NIET, die zie ik elke dag ! Maar kris- ik mis je nu ook al wel hoor, want ik heb je nu al wel 1.5 uur niet gezien
![]()
ik zeg je bij deze! Volgende keer blijven wij bij jullie slapen, wil wel eens zien hoe het er aan toe gaat in WijkEn btw, ik heb een heel goed idee! Maar dat mag alleen Milou weten
Dat lijkt me zo gaaf!!
Kristinka schreef:INDERDAAD MILOU! WAT?!
WIL HET WETEN!
MILOU; HOOR NINE UIT! IK HOOR DER OOK WEL UIT, ZE BELT ONGEVEER OVER EEN UUR!
WIL HET WETEN!