Ik meld me ook direct aan. ik ben zelf niet meer actief in de paarden wereld maar als vrijwilliger wil ik als het even kan graag meehelpen.
Het lijkt me verstandig een plek te vinden die centraal in nederland ligt, die makkelijk te bereiken is met het openbaar vervoer en waar je makkelijk met trailers kunt komen.
Wil je er een meerdaagse van maken, waarom regel je dan bij die grond voor de paarden niet nog een extra stukje voor tenten?(wel even zien met het weer, midden in de winter in een tentje is niks

Daarnaast de datum, een weekend lijkt me het verstandigst, pas later in het jaar, als iedereen weer wat ingeburgerd is op school etc (begint zelf met nieuwe opleiding in groningen:P ) maar we zullen voorlopig nog wel even zoet zijn met organiseren, dus dat lijkt me niet zo een probleem

Als er eenmaal datum verzonnen is, kunnen we dan een van de modjes niet vragen om een algemene uitnodigings mail te sturen? (1 datum lijkt me genoeg, als we ook nog met half bokt moeten gaan stemmen over een datum zijn we volgend jaar nog bezig)
Nouja dat was het zo geloof ik wel even wat er in me op komt. Heb niet het hele topic gelezen aangezien ik op mn werk ben en traag internet heb(dus kan best wat dubbel gezegt hebben