Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

marloe schreef:Hmm, ik heb eigenlijk ook wel zin om mee te gaan.Staat de eerste week van de kerstvakantie vast?
Dan kan ik gaan overleggen of het mag enzo. En dan kan ik misschien met Marloes meegaan. (Jij woonde toch redelijk in de buurt, ofniet?
)

We kunnen wel tussen 27 december en 29 december
Of tussen 2 januari en het einde van de kerstvakantie (ik weet niet welke dag dat is zo
) 

loesje688 schreef:marloe schreef:Hmm, ik heb eigenlijk ook wel zin om mee te gaan.Staat de eerste week van de kerstvakantie vast?
Dan kan ik gaan overleggen of het mag enzo. En dan kan ik misschien met Marloes meegaan. (Jij woonde toch redelijk in de buurt, ofniet?
)
Je woonde toch onder Nijmegen? Ik kan wel langs Nijmegen komen als ik vanaf Den Bosch daarheen kom
Met de trein ben ik er in 10 minuutjes.
Maar ga je niet om dan? Amsterdam is toch de hele andere kant op? 
Begin of het eind van die vakantie.

loesje688 schreef:Nja, ik kan ook wel over Nijmegen, en dan via Utrecht naar A'dam. M'n ava is te klein
Er staat:
Come to the dark side
...
We have cookies
Ik moet nog wel even overleggen met m'n ouders. Want ze vinden het volgensmij niet helemaal goed dat ik naar Amsterdam ga met 'vreemden'. Maarja, jullie horen het nog wel.
De kerst is nog ver weg. 

Ik zal even een andere gaan zoeken anders
hijs leuk. Maargoed, niet al te offtopic gaan.
Ze vonden het wel best maar zijn het nu vast alweer vergeten
Maar ik heb al een keer met andere mensen gemeet die ik van het internet kende (niet bokt), dus dat scheelt

Jublover schreef:okidokie ik houd dit wel even in de gaten lijkt me tof joh.. volgende meeting naar depps vakantie huisje in de caribbean hahaha!!

Mijn moeder ziet het eigenlijk niet zo zitten, met ''vreemde'' mensen zo ver weg gaan.
Maar wie weet.