Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ik heb het ook niet zo op ziekenhuizen...Althans, om daar een afspraak te hebben, om te werken lijkt het me wel leuk
Donderdag komt de pony van mn nichtje en misschien kom ik dan ook richting Delft, ligt eraan hoe het gaat en wat zn toestand is
Dus misschien kunnen we ergens afspreken ofzo??
In Wateringen/Rijswijk heb je toch ook een soort ehm...recreatiegebied?? Of naar Kerkpolder kan ik misschien ook komen...dus wie een buitenrit wil maken met mij, pb me ofzo
we moeten ook nog tijd enzo afspreke
he je hebt er zeg maar ook een stukje waar geen mensen lopen en je heeeeeeeeel hard kan galloperen
:P
dniejs_xx schreef:hebbie trouwens me smsie gehad?

best wel banketstaaf als jullie daar dan staan en vragen wie de weg weet en niemand weet te weg

suus_ schreef:Nee ik weet de weg niet hahahaha
Ja zou wel handig zijn als je dat kon uitprinten, misschien dat we vanuit daaruit wel kunnen zien waar heen we moeten
. Haha. Ik weet niet of er nog meer mensen zijn en wie gaan er nu allemaal mee? Misschien me vriendin ook
Roosje (Roosmarijn) 
*
We kunnen beter een fiets meeting ipv. paarden meeting houden
....
De stad in, en leuke dingen gaan doen ofzo, maar dat zien we dan wel 
Stacha_kim schreef:heeft kraaienest geen straat en geen woonplaats en mac ook niet? dat wilk ff weten
Is nogal een drukke weg en als de een gaat, gaat de rest ook denk?
Je moet gewoon een stukje door Schipluiden, Denise en Ilona (Charadelover) weten de weg vanaf Stal de Krekel...