**De Echte, échte Griezelmeeting** (vol)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mocca

Re: **De Echte, échte Griezelmeeting**

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:46

Net terug van vakantie maar ik moet ook mee dus zal het even invullen. Haha!

Citaat:
Gaan zeker mee:

Calanddra, Jennifer, 18
Ik ben 17 en ik zit in 6 vwo, eindelijk Clown Ik wil óf diergeeskunde óf (kinder)fysiotherapie gaan doen. Mijn hobbies: duidelijk paardrijden Haha! en fotografie. Heb op t moment 3 vzpaarden, maar ik ga de met 2 stoppen en dan blijft alleen de tinker Gaby over Haha! Wie ken ik al....koffiepot Tessa, aber natürlich, en Inky_devil (Inge). Ook nog n paar andere, maar weet nog niet of die zeker mee gaan....

Tellie, Tessa, 17
Nou. Ik ben dus bijna 17. Ik zit in 5 havo. En ga daarna de pabo doen. Verder heb ik een übergeweldige camera waar ik heel veel foto's mee ga maken ik Schotland. Ik heb een verzorgpaard, Luna. Tinker. Vork
Tamara & Jenni ken ik al. En ehm ik ben knettergestoord. Ja

CarmN, Carmen, 15
Ik ben 15, word in November 16. Ik begin in augustus aan 4 vwo. In het woordenboek staat mijn naam onder het woord gek.
Ik rijd op de manege op überlieve Sizzy, maar ben op zoek naar iets wat meer in de richting gaat van eigen paard.
Ik ken geen van jullie, dus ben erg benieuwd Knipoog

Inky_devil, Inge, 21
Ik ben tegen de tijd dat we naar Schotland gaan 22. Ik ga in september starten met de PABO. Heb hiervoor dierverzorging gedaan. me lieveling heet Devil, dat is het liefste en leukste paard dat er is.
Verder ben ik , Uhmm hoe noem je dat???? Gek.
Mensen die ik al ken: Tessa en Jennifer en nog een paar maar ik weet niet of die zeker mee gaan.

Shalimar, Marlies, 24
Ik ben 25 als ik meega (weet het nog niet helemaal zeker, ligt aan het totale prijskaartje wat er aan gaat hangen.) Dus waarschijnlijk de oudste...maar ik kan me erg 'jong' gedragen hoor! Tong uitsteken Ik werk fulltime in een winkel en momenteel is het daar heel heet!! Ik rijd al 11,5 jaar op een manege en sinds anderhalf jaar doe ik ook western. Ik heb een verzorgpony (draver) van 25 maar die rij ik niet meer, hij is met pensioen. Ik ben vorige zomer 3 maanden in Amerika geweest, daar heb ik op een zomerkamp voor kinderen gewerkt. Het was de zomer van mijn leven. En ik ken niemand van jullie dus dat wordt gezellig...Haha!

Mocca, Tamara, 17
Ik ben 18 tegen de tijd van de reis, en wil zeker mee, maar moet de kosten wel even in de gaten houden. Ga nl. eind dit jaar aan mijn rijbewijs beginnen en dat is uiteraard ook niet goedkoop. Ben dus nu al aan het sparen voor zowel rijbewijs als Schotland, want ik moet en zal meegaan. Hou ontzettend veel van reizen en wil heel de wereld zien, maar Schotland is een goed begin. Schijnheilig Afijn ik ben dus 17 jaar oud, zit nog op school (5e gymnasium, blijven zitten dus voor de 2e keer). Heb 2 geweldige verzorgknollen, Amo en Amica. Hobby's zijn paarden en tennissen. Verder hou ik ontzettend van wintersport, zowel skieën als snowboarden. Ken van jullie alleen Tessa tot nu toe.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 17:51

Mocca schreef:
Net terug van vakantie maar ik moet ook mee dus zal het even invullen. Haha!

Citaat:
Gaan zeker mee:

Calanddra, Jennifer, 18
Ik ben 17 en ik zit in 6 vwo, eindelijk Clown Ik wil óf diergeeskunde óf (kinder)fysiotherapie gaan doen. Mijn hobbies: duidelijk paardrijden Haha! en fotografie. Heb op t moment 3 vzpaarden, maar ik ga de met 2 stoppen en dan blijft alleen de tinker Gaby over Haha! Wie ken ik al....koffiepot Tessa, aber natürlich, en Inky_devil (Inge). Ook nog n paar andere, maar weet nog niet of die zeker mee gaan....

Tellie, Tessa, 17
Nou. Ik ben dus bijna 17. Ik zit in 5 havo. En ga daarna de pabo doen. Verder heb ik een übergeweldige camera waar ik heel veel foto's mee ga maken ik Schotland. Ik heb een verzorgpaard, Luna. Tinker. Vork
Tamara & Jenni ken ik al. En ehm ik ben knettergestoord. Ja

CarmN, Carmen, 15
Ik ben 15, word in November 16. Ik begin in augustus aan 4 vwo. In het woordenboek staat mijn naam onder het woord gek.
Ik rijd op de manege op überlieve Sizzy, maar ben op zoek naar iets wat meer in de richting gaat van eigen paard.
Ik ken geen van jullie, dus ben erg benieuwd Knipoog

Inky_devil, Inge, 21
Ik ben tegen de tijd dat we naar Schotland gaan 22. Ik ga in september starten met de PABO. Heb hiervoor dierverzorging gedaan. me lieveling heet Devil, dat is het liefste en leukste paard dat er is.
Verder ben ik , Uhmm hoe noem je dat???? Gek.
Mensen die ik al ken: Tessa en Jennifer en nog een paar maar ik weet niet of die zeker mee gaan.

Shalimar, Marlies, 24
Ik ben 25 als ik meega (weet het nog niet helemaal zeker, ligt aan het totale prijskaartje wat er aan gaat hangen.) Dus waarschijnlijk de oudste...maar ik kan me erg 'jong' gedragen hoor! Tong uitsteken Ik werk fulltime in een winkel en momenteel is het daar heel heet!! Ik rijd al 11,5 jaar op een manege en sinds anderhalf jaar doe ik ook western. Ik heb een verzorgpony (draver) van 25 maar die rij ik niet meer, hij is met pensioen. Ik ben vorige zomer 3 maanden in Amerika geweest, daar heb ik op een zomerkamp voor kinderen gewerkt. Het was de zomer van mijn leven. En ik ken niemand van jullie dus dat wordt gezellig...Haha!

Mocca, Tamara, 17
Ik ben 18 tegen de tijd van de reis, en wil zeker mee, maar moet de kosten wel even in de gaten houden. Ga nl. eind dit jaar aan mijn rijbewijs beginnen en dat is uiteraard ook niet goedkoop. Ben dus nu al aan het sparen voor zowel rijbewijs als Schotland, want ik moet en zal meegaan. Hou ontzettend veel van reizen en wil heel de wereld zien, maar Schotland is een goed begin. Schijnheilig Afijn ik ben dus 17 jaar oud, zit nog op school (5e gymnasium, blijven zitten dus voor de 2e keer). Heb 2 geweldige verzorgknollen, Amo en Amica. Hobby's zijn paarden en tennissen. Verder hou ik ontzettend van wintersport, zowel skieën als snowboarden. Ken van jullie alleen Tessa tot nu toe.

Kathinka, Mara Haha!
Ik ben ook 18 als eer dat we op vakantie gaan. Wat een naaper hierboven Vingers aflikken . Ik moet ook nog uitzoeken of het te redden is, heb nou geen geweldig salaris...als blokkermiep Rolleyes Ik heb een eigen paard sinds een maandje heb ik Oprah daarvoor heb ik 2 jaar Kathinka gehad.
Ik woon in Houten en doe daar de opleiding dierenverzorging.
En ik ken hier ook no-body (ps, fijn ben hartstikke verlegen Tong uitsteken )

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 19:49

Hip. Dan zijn we met 7.
Of gaat Rissje17 [oid?] ook zeker mee?

Want dan zijn we al compleet? Clown

En dan kunnen we alles gaan plannen. Vork

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:01

Ja, we moeten denk ik niet met een te grote groep gaan. Lachen
Nog steeds geen mail gehad?
We kunnen denk ik al wel de reis plannen, dus gaan we vliegen, boot, hoe gaan we verder in Schotland? En dan de precieze datum eind dit jaar vaststellen. Duurt tenslotte nog een jaar vordat het zo ver is. Knipoog

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 20:12

Vliegen. Vind ik.
Boot duurt me veel te lang en lijkt me ook duurder?

Eind van het jaar moeten we zeker boeken denk ik.
Anders kan het best al is vol zitten. Scheve mond

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 21:13

zullen we niet eerst gaan meeten, mocht iemand het echt nietleuk vinden met de rest, dan is er nog de kans om af te haken.

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-08-06 21:54

das wel leuk ja Lachen moeten we dan wel snel doen, als we eind dit jaar willen boeken....

Waarom ben je nou weg in de herfstvakantie Tessa Koe ..... Kerstvakantie is iig te laat. Dus anders n keer in t weekend?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-08-06 22:43

Omdat ik naar Texel moet met me ouders? Clown

Eh. Pfoe. Even kijken wanneer ik kan.
Het moet dan wel op een zondag hoor. Ja

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 09:37

Ik ben in de herfst- en kerstvakantie ook weg. Weekend is denk ik wel handig, maar als we dat tegen eind oktober/november doen is het denk ik vroeg genoeg? Heb het nu best wel druk, en school begint ook weer. En wie weet wat er in die paar maanden allemaal gebeurt. Denk dat ik dan ook al met meer zekerheid kan zeggen of ik meega of niet. Lachen

SilverStorm

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-08-06 12:05

o brother, wat zou ik graag mee gaan.. prrrrr. maar goed....

zou je misschien de prijzen kunnen pben? misschien dat ik er zelf wel een verrassingstourtje van ga maken voor mijn friends Duivel

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 20:47

Voor mij is het weekend ook het makkelijkst...ik werk dan wel op stal maar ik kan altijd vrij nemen. Haha! Enig idee waar we gaan meeten dan?

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-06 22:46

Ehm. Waar wonen we allemaal? Clown
Dan kunnen we zo'n centraal mogelijke plek kiezen

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 10:08

moet je dat briefje ook invullen als je niet 100% zeker weet mee te gaan?
Want ik wil wel, maar ik moet wel tegen die tijd geld zien te hebben Vork

en ik woon in woudenberg, bij amersfoort Ja

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 11:54

Ik weet ook nog niet zeker of ik geld heb Dinniej. Hoop het heel erg, maar dat hangt er ook vanaf hoe snel ik mijn rijbewijs heb. Lachen
Maar ik heb het lijstje wel ingevult.

Ik woon in Waddinxveen, in de randstad dus. Tussen Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in zeg maar. Clown Niet zo heel centraal voor de mensen uit de rest van nederland.
Maar ik vind nu meeten ook wel een beetje vroeg eerlijk gezegd. Nagelbijten / Gniffelen
Denk dat het tegen het eind van dit jaar voor mij duidelijker is of ik wel of niet meekan.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:54

Ik woon in houten

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 21:57

Jaa ik wil ook nog mee haha!! Zal ook ff invullen!Trouwens ik heb bijna mn rijbewijs en als het goed is kan ik 3 mensen meenemen in mn auto.. duss.. roept u maar.. woon in de meern dus houten is 10min voor mij Knipoog

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-06 22:05

Oeff lukt niet Verward Maar ik heet Larissa word over 2maanden 18 en hoop dit jaar nog een eigen paardje te hebben Tong uitsteken Jaja grote dromen Tong uitsteken Ben eigenlijk een beetje heel erg gek.. mja geloof iedereen hier wel een beetje haha!Ik ken Calanddra hier van bokt.. Van "vroeger" van de manege haha!Btw heb je nog op film staan (a)

Calanddra

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-06 23:27

owja, ikke op film, vertel!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:11

Ohja. Ik woon in IJsselstein.
Vlak onder Utrecht.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:22

Mocca schreef:
Ik weet ook nog niet zeker of ik geld heb Dinniej. Hoop het heel erg, maar dat hangt er ook vanaf hoe snel ik mijn rijbewijs heb. Lachen
Maar ik heb het lijstje wel ingevult.

Ik woon in Waddinxveen, in de randstad dus. Tussen Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Utrecht in zeg maar. Clown Niet zo heel centraal voor de mensen uit de rest van nederland.
Maar ik vind nu meeten ook wel een beetje vroeg eerlijk gezegd. Nagelbijten / Gniffelen
Denk dat het tegen het eind van dit jaar voor mij duidelijker is of ik wel of niet meekan.

Waddinxveen!
Ik heb iets met dat dorp.

Ben er geboren, en heb er tot mijn 10e gewoond.
Misschien ken je het bedrijf van mijn vader wel, De Vos Kunststofkozijnen Knipoog

Sunrise19

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-06 22:26

Oohw ja zal ff vertellen over die film.. was onderlinge kampioenschappen toen..En toen had je ook paar x prijs en ik dus ook en soms staan we naast elkaar.. jij op lickerty.. ik op rambo..haha echt klein waren we toen nog.. was 2000-2001.. dus toen was ik euuhh.. 12 ofzo.. :-P

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:08

Haha grappig Dinniej. Haha!
Ken het bedrijf niet, maarja W'veen is ook zo groot.

Dinniej

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 09:32

Waddinxveen is niet groot hoor Haha!

Maar het is op een bedrijventerrein, die naar mijn weten geen nama heeft, tegen Boskoop aan Ja

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:29

Nou Waddinxveen kent al meerdere bedrijventerreinen, met daarop véél bedrijven, die ik echt niet allemaal ken, dus in die zin vind ik het groot. Knipoog

Mocca

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-06 19:30

Is er trouwens al wat meer bekend over de reis? Tessa ooit nog antwoord gehad van t kasteel? Lachen

Ik ga er van de week nog eens goed voor zitten en dan even berekenen hoeveel geld ik volgend jaar ongeveer zal hebben, met werken, rijbewijs e.d., dan weet ik tenminste of ik meekan of niet.

Wil heel graag mee, maar als ik dan de rest van dit jaar nooit meer leuke dingen kan doen omdat ik moet sparen gaat het wel een beetje té ver namelijk. Lachen