Datum Jeugd Bokkers Meeting

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Wanneer gaan we meeten??

zaterdag 24 augustus
5 (17%)
vrijdag 30 augustus
6 (21%)
zaterdag 31 augustus
17 (60%)

Totaal aantal stemmen: 28

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:50

O my god waar ben ik aan begonnen Frusty Ik denk dat ik toch maar niet naar de meeting kom Haha!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:51

hihihihi, rolt over de grond van het lachen! jawel je moet mee! hebben we ook nog wat lol, maar je bent geloof ik wel de enigste jongen, dus ook de enigste met blokjes, of je moet mijn vetrollen aanzien voor blokjes Knipoog

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:53

Dit is al helemaal niet leuk Schijnheilig Als enigste jongen. Of ?? Eigenlijk wel he! HAHAHAH dat wordt nog lachuhhhhhhhhhh. Aukje je bent niet dik!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 20:56

*LOL* dat zeg jij nou wel, maar jij hebt mij nog nooit in bikini gezien (lucky you) dussssss, pas maar op dat je niet van schrik achterover valt als je me dan in bikini ziet Knipoog

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:28

haha zal best wel mee vallen Haha! auk ofnie
en dennis wel kome hoor gezellie leuk toch dat je de enigste jonge ben kunne we allemaal jou blokjes bekijken Tong uitsteken Haha! als we de dolfies maar niet vergeten

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 21:58

Jep!
blokjes kijken, bijna net zo leuk als dolfi's kijken! Tong uitsteken
Maar dan wordt het wel gevaarlijk hoor, sterke Dennis komt (als ie durft) bijtende Eva komt...
OEI!

Maareh, we zulle ff ontopic blijven, want slowchats Tong uitsteken worden altijd afgestraft!
Afbeelding

Maar dat wille we dus niet!
dusse....

Toess

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 22:28

oei blokjes, nouja ik zie bijna elke dag tegen blokjes aan dussu, mij hoor je niet hoor Schijnheilig enneh nu weet ik ook wat Assie met die blokjes bedoelde Tong uitsteken

Verder als Dennis zo gemeen is dat ie gaat kietelen.. Scheve mond daar kan ik dus écht niet tegen Boos!

Ik ben vanavond toch rood geweest Haha! ze lieten op de diploma-uitreiking een foto van mij zien van de 1e klas Bloos

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:32

Astrid je hebt dat hopelijk toch niet gezegd he Verward anders sta ik VET voorschut en waag het niet om te zeggen. En okeey ik ga lekker kietelen de hele dag als toch niemand er tegen kan. En trouwens de meeting wordt georganiseerd door de winnares dus Laura. Laura komt uit Venlo dus iedereen gaat daar venloos praten. Of nee doe eigenlijk maar niet. Dan hebben we tenminste nog een beetje geheim taal. Alleen limburgers mogen dat dus Maaike en Roos NEE JULLIE MOGEN GEN FRIES GAAN banketstaaf want dat is zwaar irri.

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:35

Huilen ik kan geen limburgs en al helemaal geen Venlo's Huilen dus dan ben ik weer een buitenbeentje! Huilen en den, astrid heeft het dus geloof ik wel al verteld }> aaaah snielige dennis, maar wij meisjes hebben ook een verassing voor dennis, toch?' Extreme duivel

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:37

Uhm oliebol nu kom ik al helemaal niet meer om 2 redenen:
1. Ik sta vet vet vet voorschut
2. Wat zijn jullie van plan toch niet met 15 man 1 jongen gaan kietelen he want dat zou wel super flauw zijn.

En Maaike eigenlijk wel lachen hoor zo'n foto van jouw uit de eerste!! Lijkt me

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:38

tuurlijk kom je wel! je laat je toch niet kennen? en ík sta niet voor schut wil je zeggen? staan we samen voor schut. en, ik moet jou nog terug pakken weet je nog!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:40

twee vragen:
1 waarom moet je me terug pakken? Wat heb ik gedaan Huilen
2. Waarom zou jij in godsnaam voorschut staan?

En wat maakt het uit als er eens een keer een slowchat is is toch gezellie?

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:41

1. van die keren dat jij mij op de grond hebt gesmeten
2. ooit een nijlpaard in bikini gezien? }> Haha!

en ik vind een slowchat ook wel lachen, zo blijft een topic leven Haha! maar dennis gaat dus mee, hij móet! Extreme duivel

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:41

TJA, Maaike nu heb je een probleem, zonder foto kon je nie binnen! Tong uitsteken

Ennuh Aukje, geen angst,... wij gaan abn praten! dat kennen hun niet Tong uitsteken
Want als ik milrooijs ga praten (kan ik dat Verward ) dan verstaat niemand het! Haha! (volgens mij geen ene milrooijer)

Dus wij houden het op zijn abn's... wel zo fijn!

Ennuh, Dennis, JIJ KOMT, en hebt een probleem! Schijnheilig Tong uitsteken

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:42

Ik ga zeker mee (als ik vrij krijg), maar je mag me niet terug pakken want uhm ik heb je neergelegd maar daar heb jezelf om gewed, en toen heb ik gewonnen of kan je niet tegen je verlies?? EN JIJ BENT GEEN NIJLPAARD Boos!

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:44

ow jawel ik kan wel tegen mijn verlies hoor, en zeker van jou! Haha! ik hoop niet dat ze morgen op de diploma uitreiking een foto uit de brugklas van mij laten zien, want dan ben ik dus echt dood, en den, zullen we die discussie even onderbreken? we wachten af wat de rest vind, of ik nou een nijlpaard ben of niet Haha!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:46

okeey is goed. Van mij mogen ze absoluut geen foto laten zien o vet voorschut dan. En Aukje wij leren veel van elkaar he. Ik leer het bruggetje en de handstand enz. Dus dat komt allemaal goed. Maar het zou wel erg zwak zijn als jullie met zijn 10en mij in het water gaan gooien 3 of 4 kan ik er makkelijk aan maar 10 misschien net ietsjes te veel

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:48

hihi, kun je het ondertussen al? nou ik ben echt de l*l als ze een foto van mij laten zien. jezus! wat zag ik eruit, nog erger dan nu Haha! ow nee ik was verwaand, ik bedoel dus: goh, wat zie ik er nu toch gewéldig uit! echt, veeeel beter dan in de eerste, hoewel ik er in de eerste toch ook niet verkeerd uitzag *LOL*

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:51

lol haha dit is echt grappig zitten we gewoon met zijn tweeen een heel topic gezellig te maken want van dat slap gelul hiervoor werd je ook niet goed van. En aukje je bent toch zo verwaand he. En ik kan het bruggetje al redelijk goed en NEE IK GA HEM NIET VOOR DOEN OP DIE MEETING btw die meeting is toch 31 augustus he

Ethelate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:51

He AUK, opgelet, verwaande mensen gooi ik uit me lijst, ... PUH, veelste min voor mij! Tong uitsteken

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:52

tuuuuurlijk ga je hem wel voordoen, doen we hem samen, oftewel synchroon. en eva, ik ben echt zooooooo verwaand, waarom denk je dat ik zoveel vrienden heb? Cool *LOL* je moest eens weten, jullie vallen van schrik achterover als jullie me zien, want zo'n knappe verschijning (zo nou is dennis ook weer blij) Haha!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:52

heej aukje merk je dat er is al gewoon iemand de hele tijd ons aan het bespieden hoe wij hier te werk gaan heej ethalate wil je mee praten ofzo Haha! Haha! Haha!
Laatst bijgewerkt door Dennis v m op 26-06-02 23:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:55

Halloo ik sta al genoeg voorschut met mijn blokjes en nu denk jij ook nog dat ik dat voor ga doen jouw boeit dat niet met publiek maar mij wel. En ik denk dat ik maar slaapjes ga doen want mijn moeder begint te zeuren
Schijnheilig

Druif_01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:57

ach ja ik ga ook maar eens Slapen want ik zit hier helemaal zielig alleen beneden. want mijn ouders liggen al te Slapen en ik heb toch al veel bekijks met mijn enorme lagen make-up en mijn excentrieke kledingstijl dat ik net zo goed bruggetje kan gaan doen Haha!

Dennis v m

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-02 23:59

Dame en heren aukje hgeeft het gezegd aukje gaat alleen het bruggetje doen. Maakt niet uit dat ik het helemaal verkeerd gelezen is maar ik heb het zogenaamd zo opgevat okeey Aukje laat haar kunsten zien op 31 Augustus 2002 te Harderwijk Haha! En nu ga ik slaapies doen Slapen Dromen