Hihi, ach dat zingen heb ik er wel voor over. Chocolade of roze koeken kan ik me ook wel in vinden (in ieder geval niet iets waar rozijnen in zitten!!! )
Okidoki, komt goed hoor Hoeveel moet ik er dan hebben??? Moeten we wel ff tijd afspreken of zo!! Anders loop ik n beetje voor banketstaaf met zoveel roze koeken
Mik_: jaa.. jij ook uit duiven tis wel zo gezellig om eerst nog ff te kleppen enzo. miss stort ik wel gelijk in als ik op me luchtbed lig haha alleen mirte en ik wilde nog erg graag naar het ruiterbal alleen ik had inge ff gemailt of dat wel kon i.v.m het vervoer naar de sporthal maar zij zij dat dat miss wel moeilijk werd wat vinden jullie? willen jullie ook erg graag nog naar dat ruiterbal? want als er veel mensen willen is het miss makkelijker te regelen.
Ik hoop trouwens dat ik op zondag wel een beetje vroeg naar huis kan...
edit: "Ook krijg je een bandje waarmee je verzekerd bent van gratis toegang naar het ruiterbal op vrijdag en zaterdagavond" even gekopieerd uit het topic van commercieel, dus eigenlijk heeft ze het een beetje beloofd
haha oke dus het is niet echt de moeite waard? komen er op die avonden ( vrijdag en zaterdag) ook nog ruiters/amazone`s ? of zijn het alleen maar toeschouwers.
Ik zag toen alleen toeschouwers en medewerkers.. Niet echt ruiters... Ja of ik was te moe om ze te zien. Ja 't was op zich best grappig, maar ik had het anders verwacht in ieder geval.
waar staan jullie dan? wij staan namelijk vrijdag bij de ingang van het kasteel, dus niet echt de richting waar de ruiters moeten zijn en zaterdag en zondag staan we bij de opgang loge.
ik sta vrijdag van 6 tot 11 ook bij de loswerkring, vind echt heel leuk! en zaterdag ochtend deelnemers tribune en zaterdag avond vip tribune gnagna maarreuh.. dat ruiterbal? lijkt me wel leuk opzich.. en mik_ alvast gefeliciteerd!! (ben er woensdag niet, moet gewoon naar school.. )
ER is er (bijna) een jarig hoera, hoera dat kun je wel zien dat is Mik_ Dat vinden wij allen zo prettig jaja, en daarom zingen wij blij
Hieperdepiep! HOERAAA hieperdepiep!! HOERAAA!! (ok, dat was dom, maar ach, ik heb je in ieder geval gefeliciteerd!)
@wopllala: Idd SET spelen is niet erg.....Ben er af en toe super slecht in met een vlaagje geluk en dan ineens win ik wel. Maar ach, is echt een spel wat zowiezo voor veel lol zorgt!
Enne wat slapen betreft, weet trouwens nog niet eens of ik wel in de sporthal slaap, misschien wel gewoon hotel....
Ben volgens mij wle een van d eoudsten die komt helpen, maar ach, mag de pret niet drukken. Zal eens in nieuwste schema van inge kijken wat ik ook alweer moest doen.
Allemaal met Kimble (oftewel Agnes) samen. Staat nu nog anders in schema hoor, maar van inge brgreep ik dat ze alweer gewisseld had. We stonden namelijk eerst op vrijdag op deze taak, toen heeft ze ons 's avonds gezrt, maar dan hebben we gratis relatiekaarten, dus gaan we lekker tribune zitten en nu staan we dus weer in de ochtend. Zaterdag maar alleen de ochtend en voor de avond kaartjes, dus wederom lekker kijken. En zondag hadden we eigenlijk alleen stal, maar ik dacht ach als we er toch zijn en zit een gat in (dat rode stuk op rooster) dan willen we dat best opvullen hoor.
Maar ja ach, wat iedereen ook moet doen, vermoed dat we zowiezo lol gaan hebben toch!