Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
tess_84 schreef:Ik wil zeker alles voordoen, als jij zegt welke oefeningen ik moet voordoenDan kan ik al eens oefenen, zodat ik geen afgang maak, hihi
Bunbun schreef:Misschien eens horen of ons Bommie Anja niemand kent met een voltigeersingel die we mogen lenen?
X-aantal jaar geleden geraakte ik ook nog wel op een pony maar nu ben ik ook wel wat stijver peins ik...
Elfie schreef:Ik heb een nog nooit gebruikte voltigesingel liggen die wel gebruikt mag worden (als hij tegen dan nog niet verkocht is).
Eilandje schreef:Ok, mijn fantasie slaat op hol
Fotozoektocht doorheen Kampenhout? Dat is misschien een te ambitieus idee qua voorbereidingswerkMaar als de achteruitgang gebruikt kan worden zit je wel zo in het veld, dus zoiets zou ev. wel kunnen zonder dat iemand te paard langs een straat moet (op een smal en rustig veldweggetje na).
Een introductie voltige, moest iemand een geschikt paard hebben dat hij daarvoor ter beschikking wil stellen... (dwz een paard formaat steviggebouwde d-pony, dat goed kan stilstaan, ook als er een bende trienen zit op en af te springen enz)
(als ik op kamp ging als lesgever gaf ik ook altijd een keer voltige, dus ik wil die introductie ev. wel geven, tenzij er iemand echt verstand heeft van voltige want ik heb dat niet).
Een belgenbokkersquiz (is wel niet echt een paardenspelletje)