Mencis reageert inderdaad erg leuk op vliegen. Dus mag ze met haar mooie blauwe deken het land op, en tijdens het rijden ook een dek er over. Het mietje. Ik ga zo naar divoza voor nieuwe springschoenen en vliegenspray, veel vliegenspray.
ja, maar i ga met mn ouders. En die gaan de carvan halen, en droppen mij snel bij de divoza.. Om me dan weer op te halen. Dus dat reeeeeeeeeeed ik niet.
Ik had t rare idee in mn hoofd om Donja mee te nemen Want ja ik kan geen ander paard dan Gol mee nemen, want dan is t risico dat ik er af donder te groot, is niet handig met die kaak van me Maar ja, Donja is dan 3,5 maand oud eigk nog te jong om af te spenen en jah je blijft toch een hele week weg dus je weet niet hoe ze na de tijd reageren gaan enzo, of Gol dan nog melk geeft of niet. Maar ja met veulen en al aan komen zeulen vond ik ook weer wat debiel en als we toch best lang weg zijn enzo maakt t niet veel verschil. Bovendien kunnen ze dan hier thuis beter op dr passen dan daar. Maargoed we hebben maar besloten dat ze er niet dood aan gaat, er zijn veulens die met 3 maanden worden afgespeend en die overleven t ook dus dan moet het maar. En als er iets is bellen ze meteen van thuis. En zover is de veluwe dan ook weer niet gelukkig.
anyway, ik zei al tegen Mayra dat ik t gevoel had niet zoveel mee te nemen voor de rest enzo en ook een beetje minder betrokken was, maar dat kwam vooral omdat ik dus lange tijd niet zeker wist of k wel mee kon. Dus als er nog iets nodig is ofzo, gewoon ff zeggen xD Dan kan ik mezelf ook nog een beetje nuttig maken
Mwoah, na het zien van jouw slaapkamer wel een vermoeden dat die hoeveelheid TH dodelijk voor mij is om een week lang tegenaan te moeten kijken, luisteren etc.