Ik ga morgen naar de ZV bellen

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sieltjuh schreef:Ik heb gb@!%&@ niet kunnen ruilen... is maar af te wachten of ik nu wel vrij krijg... wáárom kan gewoon nooit iemand op zaterdagavond werken![]()
Sieltjuh schreef:Ik heb gb@!%&@ niet kunnen ruilen... is maar af te wachten of ik nu wel vrij krijg... wáárom kan gewoon nooit iemand op zaterdagavond werken![]()
Jessiejl0ve schreef:Sieltjuh schreef:Ik heb gb@!%&@ niet kunnen ruilen... is maar af te wachten of ik nu wel vrij krijg... wáárom kan gewoon nooit iemand op zaterdagavond werken![]()
Hmm.. Kon er helemaal niemand dan?![]()
En Annika ofzo? Of kan die ook niet?
Sieltjuh schreef:Hmmm misschien kan of Simone of Amy wel 's avonds, zodat Annika dan 's ochtends of 's middags kan
Hmm... ik ga ff rondbellen denk ik
sjietaah schreef:Het is inderdaad jammer dat Ersiel misschien ook niet zou kunnen!
Dat betekend dat we nog een keer moeten
Maar ook al blijven we met zijn tweeen over.. Ik ga wel
Dais_ schreef:sjietaah schreef:Het is inderdaad jammer dat Ersiel misschien ook niet zou kunnen!
Dat betekend dat we nog een keer moeten
Maar ook al blijven we met zijn tweeen over.. Ik ga wel
Jaah duhh, jij wilt gaan sexen in het sprookjesbos(grapjuhhh
)
sjietaah schreef:Dais_ schreef:
Jaah duhh, jij wilt gaan sexen in het sprookjesbos(grapjuhhh
)
Dan neem je Patrick ook mee als er niemand anders mee gaat en dan komt je er lekker naast liggen..
Lotje85 schreef:Nou moe! Der kan indd bijna niemand wat op 3 juni... Is dat nou zo'n rotdatum om te werken ofzo? Ja oké Pinksteren, maar wat heeft dat ermee te maken?