Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Smookey schreef:Ben toch wel zeer nieuwsgierig wie dat dan geweest zijn...
Ik ben het wel met hun eens dat de boktmeeting niet geworden is zoals de bedoeling was, maar het eind resultaat mag er wezen.
Wat ik wel jammer vind is hoe je af en toe op dingen reageerd. Dat je zo heel erg jezelf benadrukt vind ik wel jammer. Niemand heeft gevraagd of je dat wou doen. Iedereen heeft mee gewerkt eraan en liep met je mee omdat we uiteindelijk allemaal hetzelfde doel wilde bereiken.
Maar dat ik zo benadrukken mag, maar niemand heeft jouw gevraagd omdat allemaal te doen, dus moet je ook niet verwachten dat we je overladen met complimentjes (ondanks dat ik wel vind dat je het goed had geregeld). Wil je alleen waarschuwen dat je met ikke ikke ikke mensen in het harnas jaagd.
Voor de rest is het jammer dat de meeting niet gaan lukken, volgende keer beter.
Esmeralda schreef:Meiden gebeurt is gebeurt.
Ruiterpaden komen eraan. (er moet nog overleg komen)
Die vervelende PB,s beschouwen als niet verzonden. Word wel erg nieuwschierig wie dit waren maar goed.Jij houdt dat keurig voor jezelf, weet neit of ik dat zou kunnen maar goed. Hopelijk kunnen we wanneer de paden zijn aangelegt, opnieuw een ritje doen met zijn alle. Nogmaals, je hoeft het niet altijd eens met elkaar te zijn. En je hoeft ook niet altijd elkaar vriendin te worden. Zullen we het daarbij laten?? Denk dat we anders in een ongelijke strijd komen, want we zijn met vele, dus ook vele meningen
MaestroE schreef:uw heilige god, ik ben het ermee eenshihi
Esmeralda schreef:jawel, ik heb hem al veel langer dan jij
MaestroE schreef:Esmeralda schreef:jawel, ik heb hem al veel langer dan jij
heeft voor en nadelen he?hihi
MarJoo_ schreef:HALLLOOOOO MENSEN!
Ben vrolijk
tobilover schreef:Pff wat een gezeik zeg
Sorry kan ik me dus echt niet druk over maken!
De actie is goed gegaan, en daar gaat het om!
PUNT.
Esmeralda schreef:tobilover schreef:Pff wat een gezeik zeg
Sorry kan ik me dus echt niet druk over maken!
De actie is goed gegaan, en daar gaat het om!
PUNT.
daarom en daar laten we het bij