bbq in ridderkerk n.a.v. ruiterpadenrit?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 14:55

Ben toch wel zeer nieuwsgierig wie dat dan geweest zijn...
Ik ben het wel met hun eens dat de boktmeeting niet geworden is zoals de bedoeling was, maar het eind resultaat mag er wezen.
Wat ik wel jammer vind is hoe je af en toe op dingen reageerd. Dat je zo heel erg jezelf benadrukt vind ik wel jammer. Niemand heeft gevraagd of je dat wou doen. Iedereen heeft mee gewerkt eraan en liep met je mee omdat we uiteindelijk allemaal hetzelfde doel wilde bereiken.
Maar dat ik zo benadrukken mag, maar niemand heeft jouw gevraagd omdat allemaal te doen, dus moet je ook niet verwachten dat we je overladen met complimentjes (ondanks dat ik wel vind dat je het goed had geregeld). Wil je alleen waarschuwen dat je met ikke ikke ikke mensen in het harnas jaagd.

Voor de rest is het jammer dat de meeting niet gaan lukken, volgende keer beter.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 14:57

Smookey schreef:
Ben toch wel zeer nieuwsgierig wie dat dan geweest zijn...
Ik ben het wel met hun eens dat de boktmeeting niet geworden is zoals de bedoeling was, maar het eind resultaat mag er wezen.
Wat ik wel jammer vind is hoe je af en toe op dingen reageerd. Dat je zo heel erg jezelf benadrukt vind ik wel jammer. Niemand heeft gevraagd of je dat wou doen. Iedereen heeft mee gewerkt eraan en liep met je mee omdat we uiteindelijk allemaal hetzelfde doel wilde bereiken.
Maar dat ik zo benadrukken mag, maar niemand heeft jouw gevraagd omdat allemaal te doen, dus moet je ook niet verwachten dat we je overladen met complimentjes (ondanks dat ik wel vind dat je het goed had geregeld). Wil je alleen waarschuwen dat je met ikke ikke ikke mensen in het harnas jaagd.

Voor de rest is het jammer dat de meeting niet gaan lukken, volgende keer beter.

Ik wil helemaal geen complimentjes, maar als ik persoonlijk word aangevallen ga ik ook anderen geen complimenten geven.

Ik heb dat ikke ikke ikke gedaan om er ook een vinger naar mij werd gewezen. Als 1 persoon, dat ik de schuldige was. Dan ga ik het even omdraaien.

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:03

Misschien moet je eerst eens nadenken wat mensen zeggen inplaats van gelijk terug te wijzen.
Er zijn gewoon mensen die anders denken over de meeting als jij en of dat goed of fout is laat ik in het midden.
Je hebt goed werk geleverd eerlijk waar, maar je hebt nooit eens gevraagd of degene die zich hadden aangemeld voor een bokt-meeting het daarmee eens was. Je bent actie gaan ondernemen op eigen houtje en ineens werd het een actie-rit inplaats van een bokt-rit. Je bedoelingen waren goed, maar dat waren niet de verwachtingen van de mensen die zich hadden opgegeven.

En nogmaals ik deed mee omdat ik het met je eens was dat er wat moest gebeuren, maar daarvoor had ik mij in eerste instantie niet voor opgegeven. Ik denk dat dat is wat mensen dwars zit / zat.

Moet heel eerlijk zeggen dat ik het in het begin ook niet leuk vond dat je dat allemaal regelde en maar deed zonder te overleggen. Je draagde een idee aan om media in te schakelen en voor ik het wist stond er in het topic Radio rijnmond gemaild of zoiets.

Dit is geen aanval, maar leer er iets van. Niet iedereen denkt hetzelfde en dat geeft niet, maar accepteer ook dat mensen misschien niet zo enthousiast reageren als jij bent op iets.

_Fleur

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:06

en daar ben ik het helemaal mee eens

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:06

Ze hoeven niet enthousiast te reageren

Maar die pms die ik kreeg waren echt niet vriendelijk. En we hebben met sn allen hard werk geleverd en ik was niet de enige die bezig was met media bellen enzo, dus waarom krijg ik dan die beschuldigende vinger.

Maar ja het zal wel allemaal aan mij liggen. Ik weet van mezelf dat als ik merk dat er een glimpje hoop is dat het te regelen valt ik de wereld op zijn kop zet om het te regelen.

Kan je zeggen slechte eigenschap of slecht idee of vervelend of weet ik veel, maar zonder die eigenschap van mij en nog een paar van bokt.. waren die ruiterpaden nou nog niet in het zicht.

Ik trek me terug en bemoei me voortaan alleen nog maar met andere topics.

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:11

Kijk en dit vind ik dus jammer. Ik beschuldig je nergens van. Ik zeg helemaal niet dat je goed of fout bent.

Ik zelf vind wat je gedaan hebt toppie en dat meen ik echt alleen als je me vraagt was dit het idee achter een bokt-meeting nee dat was het niet en dat vond ik zelf persoonlijk jammer.

Ik weet niet wat voor PMtjes je hebt gekregen en dat gaat me ook niks aan. Als mensen jouw niet netjes hebben aangesproken dan is dat inderdaad niet netjes.
Ik probeer het je gewoon uit te leggen en je helemaal niet te beschuldigen. Maar gewoon bekijk heet eens van de andere kant, kan nooit kwaad.

Trek het je niet zo aan. Je hebt het toch voor elkaar, het was toch geslaagd. Maar ondanks dat dingen goed zijn voorlopen kan je toch nog weleens kritisch kijken naar hoe je het doel hebt bereikt.

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:14

Ik zeg ook niet dat jij mij beschuldigd, alles wat ik zeg zeg ik in het algemeen omdat ik weet dat de mensen die mij die pmtjes hebben gestuurd meelezen.

Ik weet ook wel dat de gedachte van een meeting misschien voorbij is gegaan door de grote groep, maar toen we met zijn allen eenmaal op weg waren had ik het naar mijn zin hoor. Ik dacht amper nog aan de actie.

Ik wilde alleen maar zeggen dat ik het zo jammer vind dat mensen achteraf via pm zo tegen mij doen en dat niet recht in mijn gezicht durven te zeggen terwijl ik op de meeting nog even bij ze heb gestaan.

Vind het gewoon zo jammer.. ik ben bijna 48 uur bezig geweest met bellen mailen regelen.. alleen voor die ruiterpaden enzo.

Ik val niemand persoonlijk aan, en ik zeg ook zeker niet dat ik de enige ben die alles geregeld heeft, want er zijn er veel meer die keihard handtekening ed verzameld hebben.

Ik vroeg me alleen af waarom ik da de beschuldigende vinger toegewezen kreeg??

Smookey

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:18

Ik denk dat je dat moet vragen aan degene die jouw die PM's heeft gestuurd en dat ook via PM moet uitzoeken. Wou je alleen proberen uit te leggen hoe ik erover dacht, omdat ik het ook niet helemaal eens was op welke manier je je doel had bereikt.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:24

Meiden gebeurt is gebeurt.
Ruiterpaden komen eraan. (er moet nog overleg komen )
Die vervelende PB,s beschouwen als niet verzonden. Word wel erg nieuwschierig wie dit waren maar goed. Jij houdt dat keurig voor jezelf, weet neit of ik dat zou kunnen maar goed. Hopelijk kunnen we wanneer de paden zijn aangelegt, opnieuw een ritje doen met zijn alle. Nogmaals, je hoeft het niet altijd eens met elkaar te zijn. En je hoeft ook niet altijd elkaar vriendin te worden. Zullen we het daarbij laten?? Denk dat we anders in een ongelijke strijd komen, want we zijn met vele, dus ook vele meningen

Paardenmeis1

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:24

Esmeralda schreef:
Meiden gebeurt is gebeurt.
Ruiterpaden komen eraan. (er moet nog overleg komen )
Die vervelende PB,s beschouwen als niet verzonden. Word wel erg nieuwschierig wie dit waren maar goed. Jij houdt dat keurig voor jezelf, weet neit of ik dat zou kunnen maar goed. Hopelijk kunnen we wanneer de paden zijn aangelegt, opnieuw een ritje doen met zijn alle. Nogmaals, je hoeft het niet altijd eens met elkaar te zijn. En je hoeft ook niet altijd elkaar vriendin te worden. Zullen we het daarbij laten?? Denk dat we anders in een ongelijke strijd komen, want we zijn met vele, dus ook vele meningen

Amen!

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:28

Dat vind ik zo vervelend he, dat er "amen" onder gezet word. Daar stoor ik me nu altijd aan!! Zet dan gewoon, ja mee eens, of idd.

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:32

uw heilige god, ik ben het ermee eens hihi

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:34

MaestroE schreef:
uw heilige god, ik ben het ermee eens hihi

jij naamgenoot, jij ...................

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:35

mooie naam toch??

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 15:36

jawel, ik heb hem al veel langer dan jij

UniFlap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 15:37

Esmeralda schreef:

heeft voor en nadelen he? hihi

Stopcontact

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 16:56

HALLLOOOOO MENSEN!

Ben vrolijk

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 17:06

MaestroE schreef:
Esmeralda schreef:

heeft voor en nadelen he? hihi

ja idd, ken namelijk leuke mensen met MIJN naam (ik had hem tenslotte eerder) en stomme mensen(jij niet hoor). En als ik jou nou gaat vertellen dat jij hoogst waarschijndelijk naar mij bent vernoemt. Want ik denk dat het jou opa is geweest, die heeft heel vroeger naast ons gewoont. Hij had toen een autosloop handel. En jou oom die verongelukt is (klaas) was dus zijn zoon, en hoe het verder in elkaar steekt weet ik eigelijk niet zo goed, maar dat ga ik hier niet uitleggen.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-06 17:07

MarJoo_ schreef:
HALLLOOOOO MENSEN!

Ben vrolijk

En ik weet waarom

Dudette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 17:58

Jeetje, 2 dagen ofzo, en meteen al weer een stuk of 6 pagina's erbij.. Pfooeew, dat wordt lézen !
Maar hebben we al een planning??

Dudette_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 18:13

Hè, ik snap echt helemaaal niks van wat jullie nou allemaal getypt hebben hoor,
Wat gaan we nou doen?? O.o''

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-06 23:14

Pff wat een gezeik zeg
Sorry kan ik me dus echt niet druk over maken!
De actie is goed gegaan, en daar gaat het om!

PUNT.

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 09:18

tobilover schreef:
Pff wat een gezeik zeg

PUNT.

daarom en daar laten we het bij

Ninla_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-06 10:09

Esmeralda schreef:
tobilover schreef:
Pff wat een gezeik zeg

PUNT.

daarom en daar laten we het bij

ff tussendoor Ik stond wel in de combinatie

Esmeralda

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-06 10:24

jaja een leuke foto hoor
kan je evt. opvragen hoor, dan krijg je hem thuis