Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
stellert schreef:en stellert die shiet me er ook van door hij is al moeilijk te houden in een gewoon galopje en met een sprintje trekken hou ik hem helemaal niet als ik in me 1tje rij neem ik ook wel een sprintje omdat er dan geen andere paarden bij zijn maar ik durf het gewoon niet met meerdere erbij.
Smeejj schreef:Ik wil best wel even mee een sprintje trekken hoor, en aan het kanaal is een weg waar je afkunt en rechtdoor, als je daar splitst en even een stukje doorrijd kan het prima. Raken de pony's echt niet opgefokt van want ze blijven niet alleen achter.
stellert schreef:dus we spreken het nu gewoon zo af stappen draf en normaal galoperen ( geen sprintje trekken )?
dan moet je maar zeggen of je nu mee wilt ofniet.
stellert schreef:nou dan gaan jullie tog met de gene die wel willen crossen dan maken we 2 groepen 1 cros groep en een rustige groep dan zijn we er allemaal over uit want je kunt gewoon niet gaan crossen met zoveel mensen erbij want dat gaat fout iedereen die zegt het tegen mij mijn staleigenaar zegt ook dat dat niet kan in een groep.
stellert schreef:nou dan gaan jullie tog met de gene die wel willen crossen dan maken we 2 groepen 1 cros groep en een rustige groep dan zijn we er allemaal over uit want je kunt gewoon niet gaan crossen met zoveel mensen erbij want dat gaat fout iedereen die zegt het tegen mij mijn staleigenaar zegt ook dat dat niet kan in een groep.
kimbalover schreef:oojah mandy 1 ding,, ik snap niet dat je nu zo'n probleem maakt over dat sprintje, terwijl we zondag ook met een groep reden en ik, wendy en dat andere meisje op speedy ook even een sprintje gingen maken en toen kon je ook wel w88 met stellert..
ik vind dat je jezelf nu een beetje vastlult
stellert schreef:kimbalover schreef:oojah mandy 1 ding,, ik snap niet dat je nu zo'n probleem maakt over dat sprintje, terwijl we zondag ook met een groep reden en ik, wendy en dat andere meisje op speedy ook even een sprintje gingen maken en toen kon je ook wel w88 met stellert..
ik vind dat je jezelf nu een beetje vastlult
nou jullie kijken maar wat banketstaaf doen maar wij hebben het zo afgesproken want dan ga je maar een sprintje trekken voordat we weg gaan. en wendy wil het ook niet en dan mag leonie neiet eens mee dus maar dan trek je tog een sprintje voordat we weg gaan.
_Catlover_ schreef:stellert schreef:nou dan gaan jullie tog met de gene die wel willen crossen dan maken we 2 groepen 1 cros groep en een rustige groep dan zijn we er allemaal over uit want je kunt gewoon niet gaan crossen met zoveel mensen erbij want dat gaat fout iedereen die zegt het tegen mij mijn staleigenaar zegt ook dat dat niet kan in een groep.
Hoeft niet meer,Esmee gaat niet mee![]()
Dus dan doen we gewoon stap,draf en galop