Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 16:43

Hester stopt altijd , die heb ik altijd onder controle.

Kellyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 17:49

Jolinde wou geen sprintje trekken en Catcho gaat er vaak vandoor als de rest keihard galopeerd..dus ik denk dat het toch handiger is als je verdeeld rijd.
Maar als jullie toch met zn alle willen moet je erop rekenen met die shetlanders dat het meer gestap en draf is
Want vaak in galop kunnen ze niet zal ook niet handig zijn want Birky kan nog wel eens er vandoor gaan als de rest in galop gaat terwijl het paarden zijn ( ze gaan harder natuurlijk met die langere benen )
Maar dan moeten we maar gewoon even afspreken hoe we het nou gaan doen.

01_Mexxlover

Re: Hemelvaartsdag:Boktrit smorgens; omgv Deventer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:52

en stellert die shiet me er ook van door hij is al moeilijk te houden in een gewoon galopje en met een sprintje trekken hou ik hem helemaal niet als ik in me 1tje rij neem ik ook wel een sprintje omdat er dan geen andere paarden bij zijn maar ik durf het gewoon niet met meerdere erbij.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 17:54

stellert schreef:
en stellert die shiet me er ook van door hij is al moeilijk te houden in een gewoon galopje en met een sprintje trekken hou ik hem helemaal niet als ik in me 1tje rij neem ik ook wel een sprintje omdat er dan geen andere paarden bij zijn maar ik durf het gewoon niet met meerdere erbij.

oke, vind ik ook lijkt me niet handig voor Eline een sprintje te trekken niet voor de shetlanders en voor Jolinde die op Catcho rijd,,het word een lange buitenrit dus als we gewoon in stap draf, en soms een rustige galop doen?

hipkippie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 17:57

Smeejj schreef:
Ik wil best wel even mee een sprintje trekken hoor, en aan het kanaal is een weg waar je afkunt en rechtdoor, als je daar splitst en even een stukje doorrijd kan het prima. Raken de pony's echt niet opgefokt van want ze blijven niet alleen achter .

jah dat is een heel goed idee.. heeft iedereen zijn zin

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:00

dus we spreken het nu gewoon zo af stappen draf en normaal galoperen ( geen sprintje trekken )?

dan moet je maar zeggen of je nu mee wilt ofniet.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:01

Weet je, ik vind dat degene die langzaam willen zich ook wel wat mogen aanpassen. De pony's worden echt niet gek als de gene die wel gaan sprinten uit zicht zijn. Want dat kanaal is heel lang, en ben je 100 meter verder doen de pony's daar echt niet gek meer over.

Dan houden degene die het wel willen rekening met degene die het niet willen en andersom.

Er gaan zoveel mensen mee, er is altijd wel wat. Dan kun je niet je eigen zin altijd hebben.

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 18:02

stellert schreef:
dus we spreken het nu gewoon zo af stappen draf en normaal galoperen ( geen sprintje trekken )?

dan moet je maar zeggen of je nu mee wilt ofniet.

ja dat bedoel ik

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:04

we doen het zo gewoon stap draf galop ( geen sprintje )
als je mee wilt ga je mee en anders gaan we gewoon verdeelt wie wel wil gaan crossen.

_Catlover_
Stellert
Wendy
Leonie

je moet zemf ma even de lijst aanpassen weet niet wie er nu nog allemaal mee gaan

Flabbergast

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:05

Ik niet meer, vind dit wat kort door de bocht. Als er niet eens over gesproken kan worden hoeft het voor mij al niet meer.

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:09

nou dan gaan jullie tog met de gene die wel willen crossen dan maken we 2 groepen 1 cros groep en een rustige groep dan zijn we er allemaal over uit want je kunt gewoon niet gaan crossen met zoveel mensen erbij want dat gaat fout iedereen die zegt het tegen mij mijn staleigenaar zegt ook dat dat niet kan in een groep.

Flabbergast

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:10

Dan ga ik zelf wel buitenrijden.

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:11

degene die mee wil met de rustige groep die moet zich ma zelf op de lijst zetten.

Wendy
Leonie
Stellert

Kellyy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 18:15

stellert schreef:
nou dan gaan jullie tog met de gene die wel willen crossen dan maken we 2 groepen 1 cros groep en een rustige groep dan zijn we er allemaal over uit want je kunt gewoon niet gaan crossen met zoveel mensen erbij want dat gaat fout iedereen die zegt het tegen mij mijn staleigenaar zegt ook dat dat niet kan in een groep.

Hoeft niet meer,Esmee gaat niet mee
Dus dan doen we gewoon stap,draf en galop

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 18:18

okeej ben nu blij dat het opgelost is en de gene die wel een sprintje willen nemen gaa dan gewoon niet mee ofnie?
klinkt misschien banketstaaf maar dat wordt gewoon niet leuk anders

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:45

ik ben het helemaal met esmee eens...
er word zomaar gezegt dat we maar in 2 groepen moeten gaan rijden terwijl het niet eens overlegt word.

ik snap niet waar jullie zo moeilijk over doen over een sprintje trekken.
als de pony's die een sprintje gaan trekken uit het zicht zijn worden de andere pony's heus niet gek hoor.
snap niet waar jullie die onzin vandaan halen, want hoe kunnen ze gek worden als ze de andere pony's niet eens meer zien rennen???

en mijn pony kan niet rustig galoperen dus als jullie galoperen gaat die van mij hard draven en ik wil ook wel een keer galoperen vandaar dat ik dan ff een sprintje wil trekken, want dat doet kimba ook altijd goed.

maargoed als jullie zo moeilijk gaan doen dan gaan ik en marloes ook nie mee.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 21:48

stellert schreef:

dat gaat niet fout als we ons dan even splitsen als er een sprintje word getrokken.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:13

oojah mandy 1 ding,, ik snap niet dat je nu zo'n probleem maakt over dat sprintje, terwijl we zondag ook met een groep reden en ik, wendy en dat andere meisje op speedy ook even een sprintje gingen maken en toen kon je ook wel w88 met stellert..

ik vind dat je jezelf nu een beetje vastlult

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:19

ja idd mandy, want jij zei 1 ding en meteen het hele topic weer over zn toeren,, alleen omdat jij begint dat stellert opeens wild is en dit en dat
zo vind ik het dus geen flikker aan,, we zouden met zn allen een buitenrit maken en jij komt erbij en probeert in een keer alles te regelen
en esmee zegt ookal ; iedereen kan niet zn zin krijgen,, dus en die pony's hoeven echt niet gek te worden als er een paar een sprintje trekken,, zoals rianne ookal zei,, kimba is echt gek met galloperen dus voor haar is de galop nix eigenlijk..
en als ik rianne zo hoor loop je je idd vast te banketstaaf,, dus leg maar uit

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:20

kimbalover schreef:
oojah mandy 1 ding,, ik snap niet dat je nu zo'n probleem maakt over dat sprintje, terwijl we zondag ook met een groep reden en ik, wendy en dat andere meisje op speedy ook even een sprintje gingen maken en toen kon je ook wel w88 met stellert..

nou jullie kijken maar wat banketstaaf doen maar wij hebben het zo afgesproken want dan ga je maar een sprintje trekken voordat we weg gaan. en wendy wil het ook niet en dan mag leonie neiet eens mee dus maar dan trek je tog een sprintje voordat we weg gaan.

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:27

stellert schreef:
kimbalover schreef:

nou jullie kijken maar wat banketstaaf doen maar wij hebben het zo afgesproken want dan ga je maar een sprintje trekken voordat we weg gaan. en wendy wil het ook niet en dan mag leonie neiet eens mee dus maar dan trek je tog een sprintje voordat we weg gaan.

Wij hebben het zo afgesproken???
Jij bent degene die nu opeens alles bepaald.
En ik ben nu met wendy in gesprek en die wil wel galoperen alleen niet op de terug weg naar dick heen, maar wel als die van mij ook gaat want hij blijft bij kimba zegt ze net zelf.

pfff,, echt vet gezeur hier man

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:29

nou 3 mensen,, die zeker niet willen,,
ja hoor wij zijn gek zeker,, direct in het begin een sprint trekken,, zo verkloot je je pony ja,, maargoed jij denkt nu alles te bepalen sinds je in het topic bent gekomen, maargoed verkeert gedacht.. we gaan met zn allen en diegene die een sprint willen trekken ofzo die gaan maar even apart en later weer bij elkaar terug,, denk ook dat de meeste daar voor zijn,,
en ik spreek wendy net op msn en die zegt tegen mij dat ze wel wil galloperen, maar NIET op de terugweg en NIET de hele tijd,, dat gaan wij dus ook niet doen,,
dus laten we het nou eens omdraaien,,
doe jij maar wat je zelf wilt,, en voor mijn part ga jij helemaal nie meer mee,,
Laatst bijgewerkt door Bumba01 op 26-04-06 22:33, in het totaal 1 keer bewerkt

hipkippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:31

Owja en het is eigenlijk een bokt meeting,, en wendy en pauline zitten niet eens op bokt. (niet banketstaaf tegen over hun ofzo hoor)
Dus als we wel zouden gaan sprinten zou jij de enigste zijn van bokt die nie mee gaat.
Gaan we nie sprinten dan gaan er 3 van bokt niet mee.

gezellige BOKTmeeting

01_Mexxlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:38

_Catlover_ schreef:
stellert schreef:

Hoeft niet meer,Esmee gaat niet mee
Dus dan doen we gewoon stap,draf en galop

dus ik ben nu de enige he ( het was kelly's iedee van de buitenrit ) dus die bepaalt ook alles zullen we het dan zo doen we kijken wel wat die wilt

Bumba01

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 22:39

ja idd,, en mandy nu moet je niet op msn zeggen dat het allemaal door mij komt,, maar sinds jij hier reageerd is het alleen maar een discussie over een sprintje trekken of niet,,

stellert ; is goed,, moet ji niet meer dom banketstaaf van ja en dit en dat maar we w8en af...