maar de dag maakt mijn niet echt uit
alleen ik denk dat er wel meer mensen zijn die op zaterdag moeten werken dus dan als het dan op een vrijdag is moet het gewoon niet te laat worden
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maar de dag maakt mijn niet echt uit
alleen ik denk dat er wel meer mensen zijn die op zaterdag moeten werken dus dan als het dan op een vrijdag is moet het gewoon niet te laat worden

k vroeg me alleen af of er iemand toevallig ook heen ging zodat we dan daar een ienie mini meeting konde doen
haha 

fancylover schreef:het liefst op een zondag.. dat lijkt me het handigst aangezien ik bijna elke zaterdag aaf wel wat heb afgesproken ofzoof jullie moeten het gewoon optijd zeggen dan spreek k niets af voor die zaterdag
en vrijdag aaf kan op zich ook wel maar het moet dan niet te laat worden aangezien ik zaterdag ochtend moet werken
dit weekend en volgend weekend zit ik vol
en verder weet ik het zo nog ff niet...
ik april vind ik wel best hoor
how 15 april ken k ook nietwant dan gaan we naar jan smit
![]()
?????
i (L) jan
me neef mocht hem 1 hele dag filmen en buiten de camera om kletsen
heb nu (me eige shirt) laten singeren dus heb shirt met jan smit jeej ben er wel blij me
rOmii schreef:fancylover schreef:het liefst op een zondag.. dat lijkt me het handigst aangezien ik bijna elke zaterdag aaf wel wat heb afgesproken ofzoof jullie moeten het gewoon optijd zeggen dan spreek k niets af voor die zaterdag
en vrijdag aaf kan op zich ook wel maar het moet dan niet te laat worden aangezien ik zaterdag ochtend moet werken
dit weekend en volgend weekend zit ik vol
en verder weet ik het zo nog ff niet...
ik april vind ik wel best hoor
how 15 april ken k ook nietwant dan gaan we naar jan smit
![]()
Waar is jan?????
i (L) jan

van 18 mei tot 1 juni kan ik dan niet
en judith ook