Mamma en zwangerenmeeting Zeeland 8 of 9 april as.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:17

Lame schreef:
Lunawijffie schreef:
Nog 5 nachtjes slapen!!!!
Spannend!!!!
*vraagt zich nu af wat ze aan moet doen...*

Whahahaha... waar maken jullie je toch allemaal druk om?? Wij zijn het maar hoor... de boeren uit het Noorden, de boeren uit het Zuiden en wat kakkers uit het Westen..
Sonja maakte zich ook al druk om kloffie.. Als we nou gewoon afspreken.. spijkerbroek.. gympen, trui/t-shirt .. dan zien we er allemaal hetzelfde uit..

Steef & Leo hebben allebei een kater, dus die willen waarschijnlijk niets anders dan in hun kloffie lopen (heb ik tenminste altijd als ik een kater heb)

Dan ben ik zeker gepromoveerd tot kakker, nadat ik als wijze uit het oosten verhuist bent om boer te worden in het zuiden ... en dan nu 'de kakker in kloffie' uit het westen

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:27

Lame schreef:
Lunawijffie schreef:
Spannend!!!!

Whahahaha... waar maken jullie je toch allemaal druk om?? Wij zijn het maar hoor... de boeren uit het Noorden, de boeren uit het Zuiden en wat kakkers uit het Westen..
Sonja maakte zich ook al druk om kloffie.. Als we nou gewoon afspreken.. spijkerbroek.. gympen, trui/t-shirt .. dan zien we er allemaal hetzelfde uit..

Steef & Leo hebben allebei een kater, dus die willen waarschijnlijk niets anders dan in hun kloffie lopen (heb ik tenminste altijd als ik een kater heb)

Oh Lame, dan ga ik nog in de kosten mogen komen Spijkerbroek waar ik in pas heb ik niet meer ... gympen heb ik ook niet Heb alleen een paar stalklompen, een paar schoenen waarmee ik na een uur pijnlijke voeten krijg en een paar boots die zo zwaar als lood zijn ... gevolg is dat ik wel erg vaak op stalklompen loop

Uh ... m'n vent "moet" eten of ie het wielrennen kan zien Damn wat erg Hoe stom zeg!!!!! En stel maloten op een vélo niet willen missen Zucht ... elk jaar het zelfde liedje. En dan die Tour de France Elke dag dat geintje in het verlof BAH!!!! Nooit ergens naar toe want meneer wil de koers niet missen Wielrennen is gedaan springt meneer dan recht en wil ie dan dit of dat gaan doen, ben je mee???? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR .... dan moeten wij wel springen WAAAAAAAAAAAAAAAA ... (valt het op? IK WORD ER HOORNDOL VAN Pffff ........ F1 en voetbal neemt ie er dan nog gezellig bij BAH!!!

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 13:27

Lame schreef:
Lunawijffie schreef:
Spannend!!!!

Oh Lame, dan ga ik nog in de kosten mogen komen Spijkerbroek waar ik in pas heb ik niet meer ... gympen heb ik ook niet Heb alleen een paar stalklompen, een paar schoenen waarmee ik na een uur pijnlijke voeten krijg en een paar boots die zo zwaar als lood zijn ... gevolg is dat ik wel erg vaak op stalklompen loop

Uh ... m'n vent "moet" weten of ie het wielrennen kan zien Damn wat erg Hoe stom zeg!!!!! En stel maloten op een vélo niet willen missen Zucht ... elk jaar het zelfde liedje. En dan die Tour de France Elke dag dat geintje in het verlof BAH!!!! Nooit ergens naar toe voor een dagje want meneer wil de koers niet missen Wielrennen is gedaan springt meneer dan recht en wil ie dan dit of dat gaan doen, ben je mee???? GRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR .... dan moeten wij wel springen WAAAAAAAAAAAAAAAA ... (valt het op? IK WORD ER HOORNDOL VAN Pffff ........ F1 en voetbal neemt ie er dan nog gezellig bij BAH!!! En dwing ik dan al 's wat af dan zit ie met zo'n bek tot tegen de grond op m'n systeem te werken ... zucht ...

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:14

Lame schreef:
Lunawijffie schreef:
Spannend!!!!

Otje kakker, ikke boer? Gaat wel goed zo he

(ik trouwens ook heb trouwens ook een kater zondag )

Maar, ik vind wel dat Arieke gelijk heeft hoor! Wij zijn het maar!

Dus Sonja, gewoon komen in je stalklompen!
En wat een irritante vent

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 14:55

Kakker uit het westen.....thnx, nu weet ik dat ik me kakkleren aan moet. Scheelt me weer tijd voor de kast....

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:05

Jock : Ahum ... maar op m'n stalklompen komen hehehehe Straks mag ik niet binnen bij de minatuur of bij Steef

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:24

Sonja: Tuurlijk mag je wel binnen

Nadia past zich helemaal aan aan wat Lame zegt
Moet ik dan in een overall en klompen komen met een kieltje om

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:28

weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh

* belt stichting korrelatie *
* Ik kan niet mee naar de meeting en weet niet hoe ik dat moet verwerken.. WEEEEHHHHHHHHHHHHHHHH *

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:31

Zal ik je op komen halen??
Mag je met mij meerijden....
*bedenkt zich dat ze dan wel heeeeeeeeeeeeeel vroeg d'r bed uit moet...*

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 15:40

Cayusejuhh schreef:
weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeehhhhhhhhhh

* belt stichting korrelatie *
* Ik kan niet mee naar de meeting en weet niet hoe ik dat moet verwerken.. WEEEEHHHHHHHHHHHHHHHH *

JE MOET MEE

ns.nl doet vaag?

Ik moet om 8.09 de trein hebben , dan ben ik om 10.27 in Middelburg, dus Lot! Half 11 ben ik bij jou!

En dan kijk ik naar wat het kost: 9,10

Jaja, de vorige keer was het over de 20 euro heen

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 20:30

Kan nog erger hoor Joyckuh :

Citaat:
Station Datum Aankomst Vertrek Treinsoort Opmerkingen
Kortrijk 09.04.06 06:37 IC 727 InterCity

Antwerpen Centraal 09.04.06 07:53

Antwerpen Centraal 09.04.06 08:28 IC 607 InterCity

Roosendaal 09.04.06 08:57

Roosendaal 09.04.06 09:11 14629 stoptrein
Fietstransport beperkt mogelijk
Middelburg 09.04.06 10:01

Duur 3:24; Rijdt niet dagelijks, Verkeersdagen

Volgende trein is een uur later.

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:04

Dat is inderdaad erger Sonja....
Mijn volgende trein komt trouwens ook pas een uur later, dus damens, die MOET ik hebben en anders ben ik er aan de late kant....

Tsss, kijk is nog een keer bij de prijs, de kerstpakketten vielen zekerder duurder uit dit jaar... In een keer is de prijs met meer dan 100% gestegen naar 21 euro! Ik wist wel dat het geen 9 euro kon zijn

guccio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:18

he hallo!!

Son zeg maar tegen je vcentje dat hij wielrennen mag kijken mits hij zijn klompen uit doet op de bank
Kan je anders niet alleen komen met kiddo´s of geen rijbewijs??

Oh en Jockuh gezellig ook een katerzondag !

Ik heb besloten wat ik aan ga doen, een zwarte joggingsbroek, zwart tshirt en vest en mn flatties (zoals diane ze noemt )

Joyckuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-06 21:24

Ik denk dat ik zo lam ben en zoveel slaap heb dan dat ik mijn pyjama kom

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:22

Hihihii...als iedereen in z'n kloffie komt, dan hoef ik me ook geen zorgen te maken over m'n outfit...pppfffff

*veegt angstzweet van d'r voorhoofd*

Lame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-06 09:30

He he... gelukkig kunnen julllie het kledinggebeuren een beetje laten hangen... Het gaat ons echt om het meeten en niet om de kleding!!

Sonja, je mag rustig op je kloffie kleren komen.. je wordt er heus niet anders om..!

Nadia
Oppermuts

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 09:40

Hi hi....

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 15:27

guccio schreef:
he hallo!!

Son zeg maar tegen je vcentje dat hij wielrennen mag kijken mits hij zijn klompen uit doet op de bank
Kan je anders niet alleen komen met kiddo´s of geen rijbewijs??

Oh en Jockuh gezellig ook een katerzondag !

Ik heb besloten wat ik aan ga doen, een zwarte joggingsbroek, zwart tshirt en vest en mn flatties (zoals diane ze noemt )

Da's toppie Steef DANK JE!!!! Ik ga z'n sloefen in de auto gooien, schoenen uitdoen Voor jouw doet ie dat wel hoor
Jawel hoor heb rijbewijs, ben alleen geen ster in de weg vinden. Zou zo een ommetje langs Rome doen hahahaha Nope, geen tomtom of wimwim of ander digitaal geval om me te helpen. Nog geen GSM ook Ik heb wel gehoord dat er werken zijn op de autoroute naar Antwerpen, zal dus toltunnelen worden CATCHING

Oh gaaf ... ga nog niet eens opvallen als jij in joggingbroek komt en flatties en Joyckuh in pyama hahaha

Lunawijffie wil ook in kloffies komen...

Zouden we niet afspreken om het ergste kloffies aantrekken IK WIN IK WIN IK WIN hahahaha

Lame : jawel hoor, zal dan "kloffie-sonja" zijn in de plaats van SonjaBelgium Moet nog kijken welke van m'n twee dingen die ik nog pas aan m'n gat het minst erg is
Of de kloffie-wedstrijd moest doorgaan, heb ik GROTE kans tot winnen
Bedenkt dat ze nog maar drie T-shirts heeft die passen ook, één fake hardrock-café-geval met een gat erin (heb ik nu aan) één die m'n zoon met tie-en-dye in koffie gedompeld heeft om te kleuren en één met hoog pennygehalte WHAAAAAAAA ... Damn ... moet echt nodig 's de dames afdeling bekijken in één of andere winkel Welke zaak heeft geen beebafdeling die uitdagend mama's lokt, damesspul maatje 38 of wat waarin je toch een ietwat groter geworden kont in gepropt krijgt zonder dat het maatlabel dat verraad en is niet duur en kwalitatief goed genoeg dat een jaar of tien mee kan
Geeft ondertussen rok gekozen, broek zakt altijd een beetje af na de helft van m'n cyclus en da's niet erg charming Is trouwens zwangybroek ook nog Zucht .... moet dus eigenlijk NODIG wat zooi scoren voor publieke vertoningen

Caye

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 16:35

hoelang heb je al geen mensen onder ogen gezien son
nee grapje

ja meid hoog nodig shoppen EN NIET VOOR ABI!! MAAR VOOR JE ZELF ik heb helaas en paar maten groter.. dus kan nik sop sturen voor je

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:39

Zie elke dag mensen hoor Dien, mens-vent, mens-zoon, mens-grote-dochter, mens-kleine-dochter, mens-in-de-spiegel, mens-postbode af en toe en mens-die-voorbij-rijdt/fietst/loopt of boer-mens die op het land ploeterd of zeur-mens aan de deur om geld te schooien (schooi-mens overtuigen dat ik geen geld heb is niet moeilijk met m'n kloffies ) ...
Ik weet niet hoor of je een paar maten groter hebt. Vroeger konden twee ikken op één stoel. Nu niet meer
Zonde hoor, had nog voor ik zwangy was voor het eerst in jaren 's een nieuwe broek EN een nieuwe bermuda gekocht, gepast in de winkel en één keer gedragen en uh ... mja, kan 'm nog tot aan m'n knieën trekken nu Duidelijk slechte aankoop, zijn danig gekrompen
Laatst bijgewerkt door sonjabelgium op 05-04-06 20:48, in het totaal 1 keer bewerkt

Saskia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:48

Haha, afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst in heel lange tijd weer eens iets voor mezelf gekocht dat niet voor met een dikke buik was Om precies te zijn drie 'bovendingen'. En ik moet hoognodig nog een broek en SCHOENEN!!! Mijn laarzen, daar vallen gaten in

Nadien, waarom kun je niet?? Jammer zeg!

Saskia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 20:54

sonjabelgium schreef:
Duidelijk slechte aankoop, zijn danig gekrompen

Hihihi, echt?

Ik heb ook wat van die dingen... Haha, vooral broeken die ik ooit vrij duur (voor mijn doen) gekocht heb en maar heel weinig aandeed, omdat ze zo duur waren... En nu niet meer pas

We zijn al behoorlijk off topic trouwens

Ik kom trouwens zónder meiden, maar mèt mijn kleine mannetje. Mijn grote vent gaat genieten van de kampioen-wordende PSV

sonjabelgium

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 21:50

Ja echt hoor Die confectie van tegenwoordig is maar van flauwe kwaliteit meer, zit niets van rek meer op ook en ze stikken foute maatlabels erin Labels maat 38 die toch echt mijn maat zijn passen me helemaal niet meer Bah, allemaal sinds de chinezen alle confectie doen volgens mij

Ahum schoenen met extra luchtgaten zijn me ook niet onbekend Dure dingen die ik bijna niet gedragen heb moet ik me niet druk in maken. Ooit één keer een jurkje van Kookaï gehad, en that's it kwa "duur". Jurkje is vanzelfsprekend nog als nieuw

Fijn voor Bob dat ie kamioen-worden mag vieren En nog vééééééél fijner dat Karsten meekomt Wel jammer dat we de meiden niet zullen meeten en Bob ook niet

Otje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 22:47

Saskia schreef:
Haha, afgelopen zaterdag heb ik ook voor het eerst in heel lange tijd weer eens iets voor mezelf gekocht dat niet voor met een dikke buik was Om precies te zijn drie 'bovendingen'. En ik moet hoognodig nog een broek en SCHOENEN!!! Mijn laarzen, daar vallen gaten in

Nadien, waarom kun je niet?? Jammer zeg
!

Ze moet de dag ervoor naar ermelo voor hengstenkeuring en DUR VENT wil niet 2 dagen rijden ... naahhhh

Maar Dientje je kan ook achter me aan rijden, ik zit inmiddels vol ... maar dan lijdt ik je wel naar middelburg, en ik kan ook nog 1 kind kwijt in de auto hoor, maar dat wil dat kind vast niet die wilt natuurlijk bij mama in de auto blijven

teriema

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-06 23:37

hihi een kakker uit het westen meld zich
wel een slonzige kakker, ik ben geen visite kaartje voor de kakkers

Heb er zin in, morgen ochtend vertrekken wij met onze gehuurde auto naar Middelburg.

We hebben de flaptop mee, en hopen daar ook online te kunnen.

Nou lieverds, tot zondag als het online komen niet meer lukt!

DOEI!!!!!