Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
foetsie schreef:Das balen Lineke.
Hopelijk kun je dan volgend jaar weer meedoen?
Yuri schreef:ik heb ook alles binnen. Gister ff trainingsrondje gemaakt, vanaf deze week gaat mijn paard wat meer te doen krijgen (voorheen liep ie zo'n 3/4 keer per week half uur, dat wordt nu flink opgebouwd
Maar dat gaa tieder jaar zo, gaat prima. va de week begonnen met rondjes strand, dat is zo'n 10-12 km daar rijd ik net anderhalf uur over en dan heeft ie nog wel energie
Moet echt vanavond alle spullen vast op gaan zoeken, als een tent enzo
foetsie schreef:Ik heb mn startkaart ed ook al binnen.
Heb er heel veel zin in.
Jammer dat je niet mee kunt rijden Anique. Misschien volgend jaar weer?
ff off topic: Mannie / Horssie is Vigner nu verkocht?
Amber_ schreef:Yuri schreef:ik heb ook alles binnen. Gister ff trainingsrondje gemaakt, vanaf deze week gaat mijn paard wat meer te doen krijgen (voorheen liep ie zo'n 3/4 keer per week half uur, dat wordt nu flink opgebouwd
Maar dat gaa tieder jaar zo, gaat prima. va de week begonnen met rondjes strand, dat is zo'n 10-12 km daar rijd ik net anderhalf uur over en dan heeft ie nog wel energie
Moet echt vanavond alle spullen vast op gaan zoeken, als een tent enzo
Oh en mezelf zorgen maken over Bo,![]()
Die rijd ik nu een maand een 50 minuten per dag (met pauze dagen) Ene keer meer training als de andere keer. Maar dat komt dan wel goed.
Vorige week zijn we begonnen met rondjes op de hei en zandverstuiving!![]()
Heb er zin in.
Amber_ schreef:Helaas ben ik waarschijnlijk uitgetelt Epe...Mijn pony loopt niet zuiver, en we denken aan hoefbevangenheid. We hebben middeltjes en van de week komt de DA om zelf te controleren, wat wel en niet kan.