Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AlexandraM schreef:op wie heb je gereden dan ...en hoelang geleden want dan is het de vraag of ze hem/haar nog hebben
AlexandraM schreef:o op haar moest ik eerst eigenlijk rijden...ze was idd drachtig...dus weet niet of ze dan haar veulen al heeft...
nouja als je het vraagt mag het denk ik wel maar aangezien ze een van de braafste pony's is is er grote kans dat er misschien iemand op komt die niet veel rijervaring heeft of bang is ofzo...maar vragen kan altijd!!
AlexandraM schreef:nee weet ik niet heb daar ook heel lang gereden maar 3 a 4 jaar geleden ben ik daar ook gestopten dr zijn ZOOOO veel verkocht!!! ook in de tijd dat ik daar reed was ik verkocht aan een paardje en weg wassie omdat hij niet geschikt was voor rijlessen (was een te pittig beestje) echt jammer vond het echt een schat...
maargoed..nynke is er idd geval wel als je bij rocky (ken je vast wel kleine witte pony) naar buiten loopt (achterom dus) en dan de stallen daar rechts daar staat ze...
vraag gewoon als je daar bent!!
AlexandraM schreef:kwis niet dat er zoveel in landgraaf woonde!!! en ik ken ze niet eens
snoetie schreef:dus het is de bedoeling dat we ongeveer 2 uur gaan rijden in de brunsummerheide?
als dat zo is ga ik dan liever ook op een manegepony mee, want dat is voor mijn verzorgpony te lang, want ik moet er ook al ongeveer een half uur/driekwartier heen stappen, en halfuur/driekwartier terug stappen, dat kan hij niet aan aangezien hij niet zo'n goede conditie heeft..
onley schreef:snoetie schreef:dus het is de bedoeling dat we ongeveer 2 uur gaan rijden in de brunsummerheide?
als dat zo is ga ik dan liever ook op een manegepony mee, want dat is voor mijn verzorgpony te lang, want ik moet er ook al ongeveer een half uur/driekwartier heen stappen, en halfuur/driekwartier terug stappen, dat kan hij niet aan aangezien hij niet zo'n goede conditie heeft..
mijn paard staat ook in landgraaf waar staat de jouwe