Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Martsje schreef:Neem m'n Fries niet mee hoor! Die is nog niet beleerd... Maar neem een NRPS'er mee, daar ga ik wedstrijden mee rijden....
bokkiej schreef:Sorajja is heel erg mooi! vind ik dan!foto's in profiel gezien.
Heb er zin in!even nieuwe lijst:
Datum: 21 januari
vervoer: zelf regelen..
opwachten: Station, daar stopt de bus ook? of gaat er niemand met de bus, dan kunnen we net zo goed direct naar manege gaan!?
Wie komen er:
bokkiej ( annemarie )
Robin_love ( rikst )
Kippiej ( mariska )
Marstje (Erica)
Citaat:Sorajja is heel erg mooi! vind ik dan!foto's in profiel gezien.
opwachten: Station, daar stopt de bus ook? of gaat er niemand met de bus, dan kunnen we net zo goed direct naar manege gaan!?
Wie komen er:
bokkiej ( annemarie )
Robin_love ( rikst )
Kippiej ( mariska )
Marstje (Erica)
Maartjee (Maartje)
bokkiej schreef:Soerajja is heel erg mooi! vind ik dan!foto's in profiel gezien.
Maartjee schreef:Gefeliciteerd met je E-rijbewijs Martsje
Super dat je haar zelf mee mag nemen!
En ik denk dat het ook goed is om gelijk naar de manege te rijden, is idd voor het paard fijner
bokkiej schreef:uhm, Kan het ook zo dat iedereen elkaar op de manege ziet? Misschien ook wel makkelijk? Of gaat er iemand met de bus? dan wil ik wel op de fiets meenemen!?hihi!
@ marstje: Ja tuurlijk wel!Tijd ? 1 uur er zijn?
bokkiej schreef:leuk hoor! Kippiej kan wel op Dante!
Martsje schreef:Ik had begrepen dat ze nog niet zo goed kon rijden, maar ach... daar houden jullie wel rekening mee toch??? Want ik moet zeggen; ik weet nog niet precies hoe Soerajja reageerd op allemaal vreemde paarden in een bak... Ze is wel eens mee geweest naar Tolbert, maar toen reden er maar twee mensen bij en dan is het goed, dus....