En Mayonaise!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Tha_Niekje schreef:Welshfanatic schreef:Waar overnacht je dan?
Gewoon in Ermelo zelf... lekker dicht bij het KNHS-centrum...
duiken als we moe zijn gewoon lekker dichtbij ons nest in en de volgende dag zitten we weer vlak bij![]()
Royaltjuh schreef:Kindermenu, patat en een frikandel
Royaltjuh schreef:Tha_Niekje schreef:Gewoon in Ermelo zelf... lekker dicht bij het KNHS-centrum...
duiken als we moe zijn gewoon lekker dichtbij ons nest in en de volgende dag zitten we weer vlak bij![]()
Ohwja, in een hotel ook? of int centrum?
Tha_Niekje schreef:Bij een B&B, gezellig en knus
Royaltjuh schreef:Mijn god, wat een mieperdTe luxe? haha we shall see
Tha_Niekje schreef:Bij een B&B, gezellig en knus
Welshfanatic schreef:Sjah ken ik jer!
Tha_Niekje schreef:Welshfanatic schreef:Sjah ken ik jer!
Ken ik jer??
Royaltjuh schreef:Tha_Niekje schreef:Bij een B&B, gezellig en knus
Aha... mja zag dat wij in een viersterren hotel zitten, whoopsie hihi! Maar wel humor... Na vorig jaar ponykamp opt KNHS centrum zaldit wel ff anders zijn, al was ponykamp ook wel erg gezellig... hadden erg leuk cluppie op de kamer
Royaltjuh schreef:das frieszal weer ff voor tolk spelen: kan ook hè...
Jody praat Nederands!!!!
Welshfanatic schreef:Whahaha nou dit word ook wel leuk
Ben benieuwd wat we er allemaal kunnen doen
klaasjuhhh schreef:Goh, gjinne wy in it Frysk fjirder? Bêst genoch..Wuahah..Zal ik een topic openen in de Huiskamer n.a.v. dit topic? Loopt een beetje uit de hand volgens mij
Royaltjuh schreef:Ligt eraan hoe goed de aanwezigen zijn int gronings, AniekAch, als iedereen nog een tolk mee moet nemen wordt het nog gezelliger
Welshfanatic schreef:Whahahaah nou word nog een ehh... sociale en internationale dag
Tha_Niekje schreef:Welshfanatic schreef:Whahahaah nou word nog een ehh... sociale en internationale dag
Heeel internationaal(of toch meer interprovinciaal
)