leandrotje schreef:als het vroeger wordt gaat dan rubywhite ook mee??? anders kunnen we overleggen eigenlijk maar ik zeg maar wat hoor niet dat ik ineens iedereen op mijn kop krijg
We zitten met meerdere factoren om eerlijk te zijn, ten eerste wordt het komende week (voorspelling) erg slecht weer. Als het gaat vriezen zoals nu, zullen de paden ongetwijfeld erg hard zijn. Met gladheid ga ik niet met combinatie de weg op (wij zitten hier wel in een niet strooi gebied helaas). Daarbij komt dat ik om 17u een afspraak heb en eigenlijk om 15u uiterlijk weg wil rijden, voor die tijd komt er nog iemand bij mijn paarden kijken.
Dus als ik in tijd ga rekenen, mogen we wel erg vroeg weg gaan wil IK weer optijd terug zijn. En dat drukt de rit ook een beetje en om eerlijk te zijn vind ik dat zelf niet prettig rijden (elke keer op de horloge kijken of we alweer terug moeten)...
Stel dat we verdwalen

Het is jammer dat die andere meeting wat laat op de middag is, anders was het geen enkel probleem geweest. En de afspraak voor mijn paarden staat ook daar kan ik niet omheen.