Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anjatjeuh schreef:angelke schreef:Dus dan zou het 50€ zijn? Als je dan niet aan die 15 deelnemers geraakt, wil ik misschien het aanbod van Elke (als dat dan nog zou gelden natuurlijk!) wel aannemen...
Verspreking of heeft Elke ook een aanbod gedaan?
KimS schreef:hey
als jullie het goed vinden, wil mijn pensionhoudster ook mee doen!!
Yuri, jij kan dan met ons meerijden! (en Quirina ook)
xxx
JoeyBabe schreef:Als ik ga wel jaGaan we anders niet zagen bij Claudia en Stephanie of de biestjes mee te pakke ??
angelke schreef:Elke iets minder expliciet, maar ik dacht van wel. Maar ik bedoelde iig Anja, zal mij dus toch versproken hebben.
Anjatjeuh schreef:
En ik was al aan het bedenken dat ik Ushi voor deze clinic dan eens helemaal ging invlechten en in het chique steken enzo (jaja, ik weet het, ik ben erg), maar ik was eventjes vergeten dat invlechten met haar nieuwe kapsel moeilijk gaat worden.![]()
KimS schreef:Anjatjeuh schreef:
En ik was al aan het bedenken dat ik Ushi voor deze clinic dan eens helemaal ging invlechten en in het chique steken enzo (jaja, ik weet het, ik ben erg), maar ik was eventjes vergeten dat invlechten met haar nieuwe kapsel moeilijk gaat worden.![]()
hey
je bent niet alleen zo erg hoorYuri en ik (en wellicht ook m'n pensionhoudster) komen ook in setje. Ik vlecht Vision zeker in
![]()
Je krijgt daarbij ook niet alle dagen les van een GP amazone he
xxx
en als ik slecht rij, moet hij er toch nog steeds goed uitzien he
Eilandje schreef:Ik denk niet dat iemand dat durft Elke