Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
sarahlou schreef:Navidad schreef:ja dat was ik irritant zeg fries scheren
Hij glimt wel mooi! en maar weinig lijnen.
Je mag die van mij ook wel doen![]()
Weet je nu trouwens wie ik ben of niet? pas toen ik goed en wel op Baron zat bedacht ik me dat jij wel eens de neef van Tjallie kon zijn![]()
Ik ben za. ook in de stad te vinden. Eerst naar de Mundial op de Dommelstraat, dan naar de players op stratum en als ik nog zin heb gaan we naar de Liquid. (ik ben zo vreselijk oud dat ik daar zo naar binnen mag)
amberp schreef:zo ik zal me hier ook maar eens even melden!
Ik woon in Eindhoven...
Sorry had geen zin om alles te lezen, maar is er inmiddels al iets afgesproken?!?!?!
lachmar schreef:Nee idd zo oud is het niet.. Ken zat mensen van jou leeftijd en allemaal heel gezellig Maar het was even om aan te geven
Nou voel ik me wel HEEEEL oud![]()
mywayzidane schreef:He wes, alles goed ben je al naar het gareel geweest? had je zeker niet verwacht dat er zoveel pit zou zitten in jelle. Heb je trouwens een keer zin om mee te gaan naar een kroeg in son heb je niet dat gekl... met de vervoer kan je gewoon met de fiets terug naar je mandje.
mywayzidane schreef:He wes, alles goed ben je al naar het gareel geweest? had je zeker niet verwacht dat er zoveel pit zou zitten in jelle. Heb je trouwens een keer zin om mee te gaan naar een kroeg in son heb je niet dat gekl... met de vervoer kan je gewoon met de fiets terug naar je mandje.