Mag Wencke dan ook mee? Whaha. Die laten we maar gewoon mooi thuis Moet even kijken hoe ik dat ga doen met vervoer. Misschien dat m'n moeder me kan brengen. Kan ze ook meteen ff de stad in ofzo. Anders met de trein.
Misschien handig om voor degene die naar de meeting komen en zo'n bandje willen, ze naar 1 adres te laten sturen, zodat er maar één keer verzendkosten hoeven te worden betaald. Is toch weer goedkoper
Nog ff een vraagje; Heb het er vandaag pas met m'n ouders over gehad en 2x heen en weer rijden willen ze niet, dus ga dan maar op zaterdag met de trein ofzo en dan moeten ze zondag maar komen halen. Kunnen we dan bij het station in Arnhem afspreken ofzo en hoe laat ongeveer. Kan ik alvast er voor zorgen dat ik iig maar één keer hoef over te stappen, want dat is bij mij altijd een ramp
Ja tuurlijk kunnen we op station Arnhem afspreken!! Als we dan eerst op het station afspreken voor de lui die met de trein komen, en de mensen die heel luxe gedropt gaan worden bij mijn huis, die moeten iets later komen, zodat wij er al zijn..
Ah wat jammer, Kim Ik ben ongeveer zo'n 14 euro kwijt als ik een enkeltje eindhoven-arhnem pak Maar dat heb ik er wel voor over. Dan maar minder geld in de stad uitgeven