Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Teigetje schreef:Anjatjeuh, kom je dan zonder paard naar de clinic?
Dookie schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ze een ander paardje meenam voor een andere bokker vero, maar ben niet zeker
saartje39 schreef:komaan mense, zodat we zeker met genoeg zijn![]()
en als het aanbod van Lobkenog geldt zou ik ook graag (bv. in de 1ste groep) meerijden met Licor, maar ik zal dat eerst nog eens met lobke overleggen of dat wel gaat lukkenen anders gewoon met mijn ponybeest
Teigetje schreef:Ow ja, ik wandel zeker niet mee.
Eilandje schreef:Dookie schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ze een ander paardje meenam voor een andere bokker vero, maar ben niet zeker
* Doet wilde gok* Cantor?
Eilandje schreef:Dookie schreef:Ik heb zo'n vermoeden dat ze een ander paardje meenam voor een andere bokker vero, maar ben niet zeker
* Doet wilde gok* Cantor?
Teigetje schreef:Waarom ik dat vroeg Anjatjeuh, jij hebt hier al eens op Lucky gereden en kent de truuken van het Ushimonster dus als het uitkomt en als je dat graag wil, zou jij anders met Lucky mogen meedoen.
Anjatjeuh schreef:Teigetje schreef:Waarom ik dat vroeg Anjatjeuh, jij hebt hier al eens op Lucky gereden en kent de truuken van het Ushimonster dus als het uitkomt en als je dat graag wil, zou jij anders met Lucky mogen meedoen.
Ooh jaaaaaa, als dat gaat en jij hebt er echt geen probleem mee lijkt me dat echt wel super.