Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
CrazyMeissie schreef:miranda1983 schreef:jupiter klinkt dan echt als een paardje voor mij. is dat te regelen dat ze die laten staan ?? en anders zie ik wel wat voor ponytje ik onder me krijg:D. zou vast wel een leuke zijn.
ik kan het wel ff vragen aan jannettekmoet zelf ook nog een pony regelen en ik kom er woensdag toch...en zaterdag daarna voor als ik het vergeet
![]()
ps..noekiejj als er wat verandert wil jy het dan ff tegen mij zeggen ik kom hiet niet zovaak namelijk![]()
superfries schreef:He, ik ga zaterdag rond die tijd ook rijden in het bos bij Markelo. Misschien kom ik jullie dan allemaal nog wel tegen. Zou wel leuk zijn. Ik ga toch langs het Lamoen voordat ik het bos in ga. Paard mag alleen geen twee uur lopen. Wel jammer....
claudia23 schreef:idd Marieke zou dan zelf een huurpaard moeten regelen....
Dat is haar probleem ff heel banketstaaf gezegd...
Lowara welke trein nemen jullie nou? hoelaat moet ik jullie ophalen bij station?
miranda1983 schreef:Alleen ja over die paarden..
Mensen die een paard willen huren:
Claudia (niet vergeten)(had lissy voor gebeld) dus heeft er 1
[naam] (had zelf gebeld geloof ik)(dus heeft er ook 1)
Lowara(had er ook 1 [naam] had gebeld voor 2 extra paarden)heeft er dus ook 1
Jody(lissy had deze ook geregeld) dus die heeft ook een paard)
miranda(lisyy had er ook 1 voro mij geregeld , dus ik heb er ook 1)
Marieke.. (marieke heeft niks geregeld en zit dus zonder, ze heeft hier in dit töpic ook niks meer van haar laten horen tot gister. beetjelaat.)
1 van jullie heeft dus GEEN paard..
Heeft iedereen voor zichzelf een paard geregeld?
dus marieke ik denk dat jij niet mee kunt. mits jij vandaag nog ene paard kan regelen bij het lamoen voor morgen.
zou het een beetje banketstaaf van je vinden dat je 1 van onze huurpaarden afjat en dat 1 van ons niet mee zoukunnen. lissy heeft 3 huurpaarden geregen 1 voor claudia ,,1 voor jody en 1 voor mij. toen hebben [naam] en lowara zelf gebeld of er nog 2 bij konden en die hebben dus ook een huurpaard..
jij niet.. omdat je niks meer van je liet horen je hebt ook niks meer gezegd.
dus je kan mee mits je dus vandaag nog een extra pony kan regelen.
claudia23 schreef:ik hoop dat het allemaal goed komt morgen met die huurpaardjes