Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Janneke18 schreef:ik denk niet dat ze bij Bergemo heeel blij zijn als ik morgen vertel dat er nog 4 mensen extra meegaan.. dan zouden we dus met 12 zijn + een begeleider van Bergemo..
Annetje schreef:Ik heb pb van felur al verwijderd. Als ze het nu nog leest is het voor haarzelf ook nog erg laat.
Janneke18 schreef:moet je maar even kijken Karen, ze kunnen iig niet allevier mee denk ik..
Janneke18 schreef:zou op zich wel kunnen, maar dan moeten we dat vanavond wel weten, want je moet als je afzegd dat toch minimaal een dag vantevoren doen?
Janneke18 schreef:als het weer zo is zoals vandaag vind ik het helemaal prima
zou fijn zijn als je kunt rijden Karen, zou je mij dan ook op kunnen halen? als dat niet kan dan wil ik evt. ook wel fietsen hoor.. is van mij uit toch niet heel ver..
Emytje schreef:Anne en Irma hadden het er nog over om Mariëtte of Sanne mee te vragen...
Annetje schreef:Ze bedoelde mijEmytje schreef:Anne en Irma hadden het er nog over om Mariëtte of Sanne mee te vragen...
uh... Ik niet hoor
Janneke18 schreef:ok! dan zeg ik straks gewoon dat dr 1 iemand minder meegaat
@Karen: ken je cafe de stip in Sambeek? of de Gouden Leeuw? ik woon daar vlakbij, dus ik kan wel gewoon daar op je wachten, lijkt me het handigst... want 't is een beetje moeilijk uitleggen hoe je naar mijn huis moet rijden, das helemaal zo'n woonwijk in enzo
ik zal je mijn nr ff pben
Juut schreef:Shira, wat is eigenlijk jou echte naam?