dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

mloesj

Re: dagje western rijden bij Rossworld (drenthe)

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:48

xXGRIETJEXx schreef:
Hmzzz krijgen we er ook een kussentje bij???
Dit word erg pijnlijk hahaha Tong uitsteken
Ben zulke lange ritten niet meer gewend, dus zal wel knap spierpijn krijgen hahaha.
Heb er erg veel zin in!!

hahaha nou dan kussentje zal we meevallen toch?
hopelijk heb je een zadel met goeie vulling!
oei twee uur lang op een westernzadel zonder vulling...hmmm
Haha!
maar heb er heel veel zin in Haha!

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 19:50

Mloesj, er zijn denk ik genoeg autos waarmee je mee kunt rijden met je vriendin, als het echt niet kan om met Bloemkooltje mee te rijden, is er eventueel bij ons in de auto ook nog wel een beetje ruimte over (word wel krap dan want Sanex zit ook achterin en het is maar een pugeot 205) maar met een beetje passen en meten moet het lukken.
Ik meede dat Tittel ergens in het topic had gezet dat die ook wel wat mensen op kon pikken bij het station weg (dont shoot me if im wrong) eventueel heeft Arnoud ook nog 1 plek over (legaal) en dan kan de vriendin ergens anders bij in.
Genoeg autos waarmee je mee kunt rijden!

MENSEN MLOESJ EN VRIENDIN ZOEKEN VERVOER VANAF ASSEN STATION; WIE BIED ZICH AAN OM DEZE 2 MEIDEN OP HET PLEK VAN BESTEMMING TE KRIJGEN????

Mloesj heb nog nooit op een westernzadel gereden in mijn 12 jaar rijervaring dus zou echt niet weten hoe zoiets rijd Haha!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:09

mloesj schreef:
bloemkooltje schreef:
Ik heb er misschien overheen gelezen maar is er ook al een tijd bekend?

Ik krijg de auto van mijn moeder mee en kan dus eventueel mensen meenemen: ophalen van Assen station en eventueel wil ik ook wel mensen uit Groningen (station) halen.

hey bloemkooltje
kan je nog steeds mensen meenemen vanuit station Asses? want dan zou het vervoer voor mij en Simoné (vriendin die meegaat) een stuk makkelijker maken.
en dan moeten we even naar de reistijden kijken.
maar als we nog mee kunnen rijden vanaf het station zou dat heel fijn zijn Lachen
groetjes!

Prima, ik pik jullie op bij het station. Kunnen jullie mij daarheen loodsen Tong uitsteken (cq kaartlezen Haha!)

_Ilse

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:23

@ mloesj: ik dacht dat ik met jou mee zou rijden Verward

Arnoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-05 20:55

Als we voor degene die via station Assen komen een tijd op het station afspreken, dan komt iedereen die een auto heeft en ophalen wil daarheen en kan het ter plekke ingedeeld worden. Dan kom ik dus ook daar voor de zekerheid, als je begrijpt wat ik bedoel. En ik weet rossworld wel te vinden, dus kan er achter mij aan gecrossed worden.

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:14

Blondy_Love hoe kom jij er nou dan??
Ga je met Mloesj en dr vriendin mee in de trein?

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:16

Over de zadels... ik zou als ik jullie was een stevige broek en onderbroek aantrekken, voor de dames ( en misschien arnoud ook wel, wie weet ) trek geen string aan! Haha!

Die zadels zijn nou niet bepaald fijn, tenminste als het nog de zadels zijn die ze al jaren hebben, er zijn een paar fijnen bij maar de meesten zitten niet bepaald lekker.

Ik had een paar jaar geleden toen ik daar nog op pponykamp kwam mn eigen pony en westernzadel mee, het simpelste en goedkoopste zadel van Divoza, gewoon voor het lekker zitten.
Op een gegeven moment wilde iedereen daar mn zadel lenen, omdat die zo lekker zacht zat Haha! Clown

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:18

SANEX schreef:
Over de zadels... ik zou als ik jullie was een stevige broek en onderbroek aantrekken, voor de dames ( en misschien arnoud ook wel, wie weet ) trek geen string aan! Haha!

Die zadels zijn nou niet bepaald fijn, tenminste als het nog de zadels zijn die ze al jaren hebben, er zijn een paar fijnen bij maar de meesten zitten niet bepaald lekker.

Ik had een paar jaar geleden toen ik daar nog op pponykamp kwam mn eigen pony en westernzadel mee, het simpelste en goedkoopste zadel van Divoza, gewoon voor het lekker zitten.
Op een gegeven moment wilde iedereen daar mn zadel lenen, omdat die zo lekker zacht zat Haha! Clown

Hmzzz owjeee, ik trek maar 6 paar broeken aan plus ik bind een kussentje aan me kont vast, misschien helpt het iets Tong uitsteken

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:40

Arnoud: goed idee om bij het station af te spreken met alle trein en autogangers Ja rijden we achter jou aan. Dat scheelt mij waarschijnlijk nogal wat tijd in het zoeken van de manege Bloos Haha!

Stom vraagje: maar is het verstandig om een rijbroek aan te doen of beter om gewoon een spijkerbroek aan te doen?

Wat is zeg maar "de dresscode" *LOL*

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 00:49

Vooral HEEEEEEEEEEEL veel broeken over elkaar Bloemkooltje...
Owjeeee waar ben ik in hemelsnaam in beland, met een keelinfectie 2 uur op een knol zitten terwijl ik ondertussen waarschijnlijk mijn stem kwijtraak, daarna van het paard afstappen met ontiegelijk last van me ass en dan ook nog eens een week niet kunnen lopen ivm spierpijn, hellupppppppppppppp!!!!!!!!!!!!

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 09:44

xXGRIETJEXx schreef:
Vooral HEEEEEEEEEEEL veel broeken over elkaar Bloemkooltje...
Owjeeee waar ben ik in hemelsnaam in beland, met een keelinfectie 2 uur op een knol zitten terwijl ik ondertussen waarschijnlijk mijn stem kwijtraak, daarna van het paard afstappen met ontiegelijk last van me ass en dan ook nog eens een week niet kunnen lopen ivm spierpijn, hellupppppppppppppp!!!!!!!!!!!!

Dat heet een Die-Hard Bokker *LOL*

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 10:39

Hahah worden jullie nou allemaal bang door mijn verhalen ? Haha! Valt allemaal best wel mee hoor, er zijn gewoon een paar echte prutzadels bij die nog harder zijn dan een kaasplank, maar er zijn ook wel fijnen bij. En misschien hebben ze wel nieuwen gekocht, wie weet.

Zelf doe ik gewoon een stretch-spijkerbroek aan, met mn stalschoenen eronder, lekker basic, dat vind ik het fijnste hobbelen.
Rijbroek vind ik echt naadje zitten voor 2 uur op zo'n zadel.

Eneeeh, wel allemaal jullie fototoestel mee he ( digi, camera, wegwerpapparaat, whatever Knipoog )

xXGRIETJEXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:26

Ik doe ook een doodnormale spijkerbroek aan, lijkt me idd prettiger rijden op een westernzadel bij een rit van 2 uur.
En me kisten hahaha als die knol niet wil lopen dan schop ik um gewoon met mn stalen neusen vooruit Tong uitsteken
Hahaha nee serieus ik doe gewoon sportschoenen aan, heb verder alleen maar hakschoenen en ben bang dat dat knap beroerd lijkt, en ach die kisten lijken ook weer zo zielig Tong uitsteken

Ik denk dat ik of een gewoon fototoestel of een wegwerp camera, kan me digi wel meenemen, maar daar kunnen maar 30 fotos op, of is dit genoeg Tong uitsteken

Owja moest nog even een vraagje stellen voor mijn vriendin, aangezien die al dik 2 jaar niet heeft gereden heeft ze geen cap, is er iemand die een cap overheeft voor haar of kun je daar cappen lenen.

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 13:29

Er zijn daar wel caps, maar welke maat heeft ze ? Ik heb nog wel ergens mn oude klassieke zweetcapje liggen

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 14:51

hahahahahaha
hoor ook al die verhalen heah geweldig!!

nou die zadels vind ik persoonlijk heerlijk zitten!! echt elke keer als je opstijgt heb je zoiets van: oeeei nice!! Haha!
ja als je een spijkerbroek aan doet kan t wel gaan schuren let daar wel ff op want als je 2 uur met een schurende broek zit das ook niks.
hahaha ja Grietje laten wij, onze kisten aan doen Tong uitsteken aaah arme paardjes.. neah hou t toch maar bij mn chaps en rijbroek. Pling

Ilse. heb je mn smsje gehad? want als je zaterdag naar mij kan komen dan gaan simoné, jij en ik zondag met de trein. ik kan een kortingskaart lenen van een vriendin dus dat is 40% korting op t kaartje. k zal wel ff naar de tijden kijken.

MENSEN hoelaat spreken we dan op t station af???? dus hoelaat zijn de mensen met de auto's aanwezig?

bloemkooltje heel erg bedankt dat we mee kunnen rijden Haha!

groetjes!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 14:56

xXGRIETJEXx schreef:
Ik doe ook een doodnormale spijkerbroek aan, lijkt me idd prettiger rijden op een westernzadel bij een rit van 2 uur.
En me kisten hahaha als die knol niet wil lopen dan schop ik um gewoon met mn stalen neusen vooruit Tong uitsteken
Hahaha nee serieus ik doe gewoon sportschoenen aan, heb verder alleen maar hakschoenen en ben bang dat dat knap beroerd lijkt, en ach die kisten lijken ook weer zo zielig Tong uitsteken

Ik denk dat ik of een gewoon fototoestel of een wegwerp camera, kan me digi wel meenemen, maar daar kunnen maar 30 fotos op, of is dit genoeg Tong uitsteken

Owja moest nog even een vraagje stellen voor mijn vriendin, aangezien die al dik 2 jaar niet heeft gereden heeft ze geen cap, is er iemand die een cap overheeft voor haar of kun je daar cappen lenen.

Grietje ik heb wel een cap en die kan je verstellen van maat. en als ie dan nog niet past hebben ze daar geloof ik wel caps die je kan lenen.

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 14:56

Ik weet niet hoelang het rijden is, dat zal wel rond 15/20 minuten zijn? Anders rond 1 uur afspreken op het station? Hebben we de tijd om elkaar te herkennen, auto's in te delen en weg te rijden Lachen

SANEX

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:00

mloesj schreef:
hahahahahaha

nou die zadels vind ik persoonlijk heerlijk zitten!! echt elke keer als je opstijgt heb je zoiets van: oeeei nice!! Haha!

Ken je die zadels daar ook ? Dan heb je of geluk gehad dat je een fijn zadel hebt gehad, of je hebt van jezelf een hele zachte bud Tong uitsteken

Nee hoor, ik zal jullie niet verder opstangen, zoals ik al zei zijn er een aantal onprettige zadels bij, maar voor 2 uur is het best te doen, zijn meer zadels waar je dan b.v niet dagelijks op wil hobbelen

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:16

heel asociaal om 3 x achter elkaar bericht te planten maar komt ie toch:

bloemkooltje: als het goed is komt onze trein om 12.57 uur aan in assen. en dan zijn we denk ik wel om half 2 op rosworld toch?

hoe duur was de rit ook al weer? who knows?

groetjes! Haha!

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:19

SANEX schreef:
mloesj schreef:
hahahahahaha

Ken je die zadels daar ook ? Dan heb je of geluk gehad dat je een fijn zadel hebt gehad, of je hebt van jezelf een hele zachte bud Tong uitsteken

Nee hoor, ik zal jullie niet verder opstangen, zoals ik al zei zijn er een aantal onprettige zadels bij, maar voor 2 uur is het best te doen, zijn meer zadels waar je dan b.v niet dagelijks op wil hobbelen

hahaha ja oke je heb er een paar bij waar je het liefst met een grote boog omheen loopt. maar ook een paar die heerlijk zitten. maar die dingen zijn me toch zwaar joh. poeeh

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:27

mloesj schreef:
heel asociaal om 3 x achter elkaar bericht te planten maar komt ie toch:

bloemkooltje: als het goed is komt onze trein om 12.57 uur aan in assen. en dan zijn we denk ik wel om half 2 op rosworld toch?

hoe duur was de rit ook al weer? who knows?

groetjes! Haha!

Ik ben dan rond 1 uur op het station. Volges mij zijn we dan (makkelijk) rond half 2 bij de Roswold manege Ja

Hmm ik ben nog steeds aan het bednken wat ik aandoe Haha! Misschien wel mijn rijbroek met daar overheen een spijkerbroek. Lekker warm Tong uitsteken

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:52

oke dan staan we vrolijk om 1 uur op het station

woow 2 broeken over elkaar... daar heb je een sterk punt.. lekker warm...

bloemkooltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 15:56

mloesj schreef:

Als het zo koud is zoals vandaag of gister heb ik die 2 broeken wel nodig, halleluja wat ijzig koud is het :/ 2 paar sokken is ook nog een idee Haha! Twee broeken over elkaar helpt vast ook tegen zadelpijn *LOL*

mloesj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-05 16:05

bloemkooltje schreef:
mloesj schreef:

Als het zo koud is zoals vandaag of gister heb ik die 2 broeken wel nodig, halleluja wat ijzig koud is het :/ 2 paar sokken is ook nog een idee Haha! Twee broeken over elkaar helpt vast ook tegen zadelpijn *LOL*

hahahhahahaha k zie je daar al met een trapje op een paard klimmen omdat je zoveel lagen kleding aan hebt dat je je niet meer kan bewegen Tong uitsteken hmmm dan durf ik ook niet meer mee in de auto hoor Haha! maar als je dan nog klaagt over kou is er iets serieus mis!!

*die 2 lagen sokken klinken wel goed!!*

Tittel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-02-05 16:09

Wij (Brammetje en Tittel) zijn ook wel tegen 1 uur op het station in Assen. Ben daar dus echt niet bekend. Kun je je auto daar makkelijk kwijt? En zo ja, waar kun je die het beste parkeren?

Zal nog even met Brammetje overleggen waar en hoe laat ik haar op ga pikken. Dat komt wel goed.

Heb de wegwerpcamera al klaar liggen en er al heel veel zin in...