Aan wat voor tijd zat je zelf te denken Rilana? Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nienke schreef:Ik vind het ook prima om eerder te gaan hoor, keertje vroeg mijn bed uit is geen probleemAan wat voor tijd zat je zelf te denken Rilana?
Alet schreef:Ik vind het wel goed dat Rilanan het even aanstipt, want als je allerlei vertragingen hebt doordat we niet zo realistish stil hebben gestaan bij wat qua tijd voor iedereen haalbaar is, dan krijg je alleen maar kleine iritaties en dat is voor niemand leuk

Er komen niet heel toevallig mensen langs Apeldoorn?
Ik heb namelijk geen flauw idee, zo op de kaart van Nederland, waar Kuinre ligt..... 

Maar ik denk dat dat tijdens de rit ook wel besproken wordt toch? Wat we dan precies willen? Ik weet niet hoe de gang van zaken over het algemeen is op foxan...? Voor mij geld eigenlijk precies wat Shadow al heeft gezegd de bladzijde hiervoor.
is het nu zo dat de mensen die op snelle paarden willen bij elkaar zitten? Dat lijkt me namelijk niet handig, er zijn namelijk maar een bepaald aantal snelle paarden en een bepaald aantal rustige. En er zullen best mensen zijn, die op een temperamentvol paardje willen, maar toch een rustige rit, en andersom zoals roskur en shadow al zeggen, op een rustig paard maar wel een lekker galopje.

Roskur schreef:Hoe kom jij eigenlijk Nienke?

Röskur is niet altijd zo rustig geweest trouwens. Toen hij 5 jaar vrijwel had stilgestaan en bij ons kwam en weer bereden werd...
Maar toen reed ik ook nog niet zo lang / intensief met hem, was meer wat rondhobbelen. ((en als ik nu sommige paarden zie waar ik mee rijd...!! want hij ging en gaat nooit uit zichzelf in een hardere gang, hooguit harder in de gang waar ie al in zit!! dat vind ik zo fijn aan hem!
)) Dus erg veel energie kon ie daar ook niet uit kwijt. Ik denk dat hij nu wat rustiger is ook omdat ik zoveel en vaak met hem op pad ga! En nu in de winter door zijn teddy vacht. 
) maar ik vind dat dus wel jammer.