IJslander BoktMeeting (besloten)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Welke dag komt jou het beste uit?

Zondag 6 februari
4 (30%)
Zondag 13 februari
2 (15%)
6 feb - Ik neem een eigen paard mee
5 (38%)
13 feb - Ik neem een eigen paard mee
2 (15%)

Totaal aantal stemmen: 13

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-12-04 23:50

Ik vind het ook prima om eerder te gaan hoor, keertje vroeg mijn bed uit is geen probleem Knipoog Aan wat voor tijd zat je zelf te denken Rilana?

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 11:22

Ik denk dat er wel een eerste grpeo iets eerder kan gaan. Als er maar een latere tweede groep is. iig na 12ven.
Bij ons gan de treinen gewoon niet eerder dus vroeger gaat echt niet.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 12:25

Ik vind het wel goed dat Rilanan het even aanstipt, want als je allerlei vertragingen hebt doordat we niet zo realistish stil hebben gestaan bij wat qua tijd voor iedereen haalbaar is, dan krijg je alleen maar kleine iritaties en dat is voor niemand leuk Knipoog

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 13:01

Tja het is zeker goed maar er komen heel veel mensen met de trein maar het hangt er natuurlijk ook vanaf wat je vroeg noemt.
En anders gaat de tweede groep gewoon wat later dan is de pauze iets groeter ofzo

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 14:55

Is voor iedereen in de eerste groep 11 uur haalbaar? Dus iets van half 11 daar?

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:04

Nienke schreef:
Ik vind het ook prima om eerder te gaan hoor, keertje vroeg mijn bed uit is geen probleem Knipoog Aan wat voor tijd zat je zelf te denken Rilana?

Ik denk dat je pas aan tijden kunt denken als iedereen uitzoekt met welke trein hij aankomt en om welke tijd.

Dat iedereen met de auto of lifters ook aangeven wat voor hen vroeg genoeg is kwa reistijd.

Het maakt mij niet uit hoe laat ik weg moet gaan, als ik wil rijden sta ik altijd vroeg op om lekker vroeg op plaats van bestemming te zijn.

Ik kan om elke tijd arriveren [m.u.v het verkeer onderweg]

witte_spook

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:08

Alet schreef:
Ik vind het wel goed dat Rilanan het even aanstipt, want als je allerlei vertragingen hebt doordat we niet zo realistish stil hebben gestaan bij wat qua tijd voor iedereen haalbaar is, dan krijg je alleen maar kleine iritaties en dat is voor niemand leuk Knipoog

nee precies, daarom kaartte ik het even aan.
Maar dit is zo opgelost, als iedereen die met de trein komt zijn route uitstippeld kwa reistijd/aankomsttijd en de autorijders aangeven hoe laat ze kunnen zijn, dan kunnen we gaan indelen in groepen.

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:08

Het is maar goed dat 6 februari nog een end weg is want we hebben nog een hoop te regelen zo Haha!

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 15:43

Nienke schreef:
Het is maar goed dat 6 februari nog een end weg is want we hebben nog een hoop te regelen zo Haha!

Haha ja er komen altijd weer dingen boven Knipoog
Maakt niet uit zo blijven we bezig.

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 16:52

Als iedereen nu even laat weten hoe laat ie in Kuinre kan zijn?
Ik rijd met Virkinu en Wind mee, dus ik heb geen idee hoe laat wij 3en er ongeveer zijn...

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:55

Alet schreef:
Als iedereen nu even laat weten hoe laat ie in Kuinre kan zijn?
Ik rijd met Virkinu en Wind mee, dus ik heb geen idee hoe laat wij 3en er ongeveer zijn...

Wij ongeveer 12 uur! En als we eerder zijn hebben we geluk *LOL*

Raya

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 16:55

Raya schreef:
Wij ongeveer 12 uur! En als we eerder zijn hebben we geluk *LOL*

Umm wij zijn Ik (Anne) Marjolein en Sas

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 17:18

welk station moeten we hebben als we uit Apeldoorn komen?

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 17:30

Algemene tip: kijk even op www.9292ov.nl En voor de ligging van kuinre: www.routenet.nl. Kun je meteen zien welke stad dichtbij Kuinre ligt. En op 9292ov.nl kun je dan kijken of daar ook een trein heengaat Lachen
Zo doe ik t meestal.

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:15

Enne, kan iemand uit de eerste groep ons ophalen....? edit: Van het station dus. Rolleyes Er komen niet heel toevallig mensen langs Apeldoorn? *LOL* Ik heb namelijk geen flauw idee, zo op de kaart van Nederland, waar Kuinre ligt..... Rolleyes

Trouwens, kunnen we niet gewoon tussen de twee groepen door nog een flinke pauze? Krijgen we ook de kans om iedereen een beetje te leren kennen. Ik zou het jammer vinden als ik straks alleen de mensen uit 'mijn' groepje heb gezien... Scheve mond

En Marjo, het is prima hoor, maar zoals Shadow al zei, ook al willen we over het algemeen rustige paarden, een flinke galop is natuurlijk nooit weg! Haha! Maar ik denk dat dat tijdens de rit ook wel besproken wordt toch? Wat we dan precies willen? Ik weet niet hoe de gang van zaken over het algemeen is op foxan...? Voor mij geld eigenlijk precies wat Shadow al heeft gezegd de bladzijde hiervoor. Lachen

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:25

Wat ik me afvraag Haha! is het nu zo dat de mensen die op snelle paarden willen bij elkaar zitten? Dat lijkt me namelijk niet handig, er zijn namelijk maar een bepaald aantal snelle paarden en een bepaald aantal rustige. En er zullen best mensen zijn, die op een temperamentvol paardje willen, maar toch een rustige rit, en andersom zoals roskur en shadow al zeggen, op een rustig paard maar wel een lekker galopje.

Kan zijn dat ik het mis heb hoor Knipoog
Ok ik ga nu even uitzoeken hoe laat ik daar kan zijn

Roskur en Horssie, overleg anders even met MarjoEisla als het goed is wordt zij van het station gehaald door ilse (als die kan?) en anders kunnen jullie met zijn drieen iemand anders strikken?

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:30

Ja, dat dacht ik ook al Nienke... Toen ik dus las rustige en snelle groep. Maarja... Ik vind het op zich prima, de indeling... (ik weet dan ook niet wie wat voor paard wilde maar goed Rolleyes)

Maar komt Marjo ook al ten tijde van de eerste groep dan? Lachen Hoe kom jij eigenlijk Nienke?

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:33

Roskur schreef:
Hoe kom jij eigenlijk Nienke?

Dat vraag ik me ook af Haha!
Ik kan met flyghur mee met de auto, maar dan moet shadow alleen met de trein. Ik kan met de trein, maar opgehaald worden uit wolvega is vrij lastig. Ik kan met de trein naar nunspeet, en dan met ijsje mee, betekent wel dat ik anderhalf uur langer onderweg ben.

Ergens zit ik ook nog met het idee te spelen om vrijdag al heen te gaan, gezellig een dagje sandra helpen.

Kortom, ik ben er nog niet uit Knipoog

Alet

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-04 20:44

Leuk dat het plannen maken zo goed gaat Lachen
Zullen we ervan maken;
Een groep met pittige paarden en een groep iets minder pittige paarden?
Want -behalve Roskur- ken ik weinig rustige ijsco's Haha!

Mews

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 20:59

Haha, prima hoor Alet. Knipoog Röskur is niet altijd zo rustig geweest trouwens. Toen hij 5 jaar vrijwel had stilgestaan en bij ons kwam en weer bereden werd... *LOL* Maar toen reed ik ook nog niet zo lang / intensief met hem, was meer wat rondhobbelen. ((en als ik nu sommige paarden zie waar ik mee rijd...!! want hij ging en gaat nooit uit zichzelf in een hardere gang, hooguit harder in de gang waar ie al in zit!! dat vind ik zo fijn aan hem! )) Dus erg veel energie kon ie daar ook niet uit kwijt. Ik denk dat hij nu wat rustiger is ook omdat ik zoveel en vaak met hem op pad ga! En nu in de winter door zijn teddy vacht. Ach gut

En iskander dan, Nienke..?

Imre

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:13

maar wat is het verschil tussen rustig en pittig? Hoe zien jullie dat voor je? Nienke heeft wel een goed punt: mensen op een rustig paard willen wel een galopje maken, en mensen die op een pittig paard zitten misschien wel niet. Ik hou niet van paarden waar geen rem op zit, maar temperament is wel leuk... Dus wat verstaan jullie onder pittig?

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:21

Hai, Ik ga niet meer naar het station van wolvega. Ik rijd met sassefras mee.
Nou ik bedoel meer een groep met mensen die echt wel lekker hard willen en 1 groep die een rustig galopje al oké vind. Ik vind dat belangrijk om van te voren af te spreken.
Als ik het zo begrijp wil iedereen wel een flinke galop en dan moet het niet zoveel uit maken. Maar hoe het bij foxan gaat is: als iemand echt niet wil galoperen dan doen we dat ook niet (tuurlijk sociaal Knipoog) maar ik vind dat dus wel jammer.
En ik denk niet dat het slim is alle temperamentvolle paarden bij elkaar te zetten, die fokken elkaar alleen maar op.
Als ik dúx kan rijden, wat ik wil heb ik geen temperamentvol paard onder mijn kont hoor Knipoog

MarjoEisla

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 21:22

Oja over de pauze ik denk dat een uur toch wel verstandig is hihi aangezien er in die tijd ook paarden geborsteld moeten worden (die nog niet gelopen hebben) ofzo dan is een uur misshcien wel beter Knipoog . Maar de tijden die ik eerder aangaf wil ik als vertrektijden hanteren en niet aankomsttijden!

Nienke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:01

Roskur schreef:
En iskander dan, Nienke..?

Die rijdt sowieso met flyghur mee.
Voordeel voor mij is dat de trein gratis is.

Op al die andere dingen kom ik nog wel terug, ik schijn nu mee te moeten douchen Schijnheilig

horssie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-04 22:16

haha Tong uitsteken
tja het ligt ook aan het paard idd of ik snel of langzaam wil Knipoog