Schaatsmeeting in Utrecht??

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 20:00

En wie gaat er nu allemaal met de trein??

nicolientje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 20:02

dankjewel allemaal ik vind het ook heel jammer Verdrietig

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:11

Ik en NadjaThaBest gaan via het station. Toch dnies? Schijnheilig

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:14

Okee. Ik maak wel even een lijstje. Zodat we niemand vergeten mee te nemen van het station.

moowsy
NadjaThaBest
Steffi
Anouar15

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:21

Haha ja dat zou banketstaaf zijn Tong uitsteken Naja wij komen er wel hoor! *LOL* Knipoog

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:24

nou ik heb een digi waar ik zoon 1300 fotoos mee kan maken
ik kom ook via het station, ik zal daar bij het vlaggetje staan
en iedereen mee proberen te nemen
weet ook waar we moeten zijn enzow
heb kort bruin haar, een creme kleurige rijbroek met legergroen zitvlak (is lekker warm voor het schaatsen) en een bruine paardrijjas
11 uur bij het vlaggetje?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:29

moowsy
NadjaThaBest
Steffi
Anouar15
Angelstears

Zou niet weten waar het vlaggetje is, maar Steffi vast wel.
Ik heb ook bruin haar in een staart en een creme achtige jas met een spijkerbroek. Als we nou allemaal een unox muts opdoen Tong uitsteken

11 uur is denk ik een beetje laat, we hebben om 11 uur bij de ijsbaan afgesproken.

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 23:48

Ik heb een hele cooowle muts! Met *ff kijken*... rood, oranje, fel geel, fel groen en dat was het wel. Tong uitsteken Iig ontzettend opvallend Schijnheilig En ik heb ook nog wel ergens een unoxmuts dus dat komt wel goed:P Maar het vlaggetje, dat is gewoon het trefpunt zegmaar midden op het station!

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 09:08

ja dat klopt daffy

lizjuhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:26

hey gelukkig nieuwjaar allemaal!!
ik moet helaas afzeggen het komt niet lekker uit. Het is mijn enigste dag vrij en ik moet samen met iemand nog wat dingen doen voor ons profielwerkstuk! dat moet de 14e al ingeleverd ghgh
jullie veel plezier toegewenst!!

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 10:53

heeey!

ik zou woensdag gaan winkelen met een vriendin in utrecht maar dat gaat niet door .
maar.......ik wil wel naar de meeting komen met tara (taartje hier op bokt) als jullie het teminste goed vinden Haha! .
we willen met de trein komen Lachen
als jullie het goed vinden en we mogen ook mee wat moeten we dan aan doen??(is er een speciale dresscode Knipoog )
ik hoor het wel Tong uitsteken

kussies ilse

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:09

calice schreef:
heeey!

ik zou woensdag gaan winkelen met een vriendin in utrecht maar dat gaat niet door .
maar.......ik wil wel naar de meeting komen met tara (taartje hier op bokt) als jullie het teminste goed vinden Haha! .
we willen met de trein komen Lachen
als jullie het goed vinden en we mogen ook mee wat moeten we dan aan doen??(is er een speciale dresscode Knipoog )
ik hoor het wel Tong uitsteken

kussies ilse

leuk als je mee gaat, en dan toch de hele periode om maar zo te zeggen want eerst zou je toch ff snel langskomen of heb ik dat nou verkeerd gelezen...

ja over hoe we elkaar herkennen daaar hebben we ook nog niks over afgesproken.... kerstmuts is een beetje laat voor het tijdstip van het jaar maar misschien is dat wel iets... of uhhh misschien iets van een paardenjas of zo iets??? geen idee...

oh ja febe had ik gevraagd of die ook mee ging; mag toch wel??? in ieder geval moest ze het nog vragen of haar vader haar wil brengen ofzo iets... hoop dat ze mee mag en kan... kennen jullie febe ook of niet????

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 12:58

Ik doe in iedergeval geen rijbroek aan, daar zijn mijne te dun voor Schijnheilig Paardenjas kan evt wel, moet ik hem wel wassen Nagelbijten / Gniffelen

Ik heb trouwens een geweldige muts gevonden! Haha! Ruim 18 jaar oud, heeft mn oma gebreid voor mn zus. Zegmaar met van die flappen aan de zijkant, die je nu overal ziet Tong uitsteken Dus misschien dat ik die wel op doe Schijnheilig Ligt aan het weer!

Ik heb trouwens geen idee waar dat vlaggetje/trefpunt is Scheve mond Ik weet dat er een trefpunt zit aan het eind van die lange gang, bij de uitgang naar de Jaarbeurs. Maar da's echt ver lopen voor ons Schijnheilig Onze trein stopt namelijk op spoor 3, dus zo ongeveer naast de bussen.

Waarschijnlijk kan mijn vader me wel halen, dus dan ga ik ook niet met de trein terug. Heen wel Lachen

Digi neem ik ook mee, hoop dat ik die van mn zus meemag... Die van mij maakt echt lelijke foto's Tong uitsteken

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 15:59

jongleurtje schreef:
oh ja febe had ik gevraagd of die ook mee ging; mag toch wel??? in ieder geval moest ze het nog vragen of haar vader haar wil brengen ofzo iets... hoop dat ze mee mag en kan... kennen jullie febe ook of niet????

Zit zij ook op bokt, onder de naam febe..?
Die woont namelijk een straat naast mij. Lachen

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:21

zij zit hier ook op bokt weet alleen niet onder welke naam of febe of ambertje of zo iets. ja ze woont wel in de meern dus dat zou zo maar kunnen. wil jij anders aan haar vragen of ze nog mee gaat??? want ze is niet zo vaak online dus vandaar... vinden jullie het wel goed als ze meegaat?????

en trouwens paardenjas lijkt me wel goed idee. die herken je bijna altijd wel want die zijn bij mij in ieder geval bijna altijd vies.... haha niet banketstaaf bedoelt hoor.... maar zullen we dat anders doen om elkaar te herkennen????

zo ja dan herken je mij heel makkelijk want op de achterkant van mijn jas staat ja je raad het al Jongleur

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 18:29

Ik heb een zwarte paardenjas met grijs. En ik had bij gebruikerslijst gekeken en daar was wel een febe, is zij dat dan?

jongleurtje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 19:02

met een haflinger?? ja dan is zij het

moowsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:20

Ooow ja ik spreek haar niet zo vaak, maar als ik haar zie zal ik het vragen. Lachen
Ik doe gewoon mn fel gekleurde muts op. Tong uitsteken
hij is rood, roze, paars, blauw fel geel flel groen en oranje gestreept. Tong uitsteken kan niet missen Tong uitsteken mn paarden jas is veel te groot en kapot dus dat wordt niks.. en hijs ontzettend vies!

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-05 20:29

Is het eigelijk ook goed als ik een niet paardenjas aandoe. Ik heb namelijk ook nog een beige achtige jas en die is veel warmer. Ik doe wel een unox muts op.

Dnies90

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 08:57

en ik doe een knal roze muts op en mijn paardenjas

Calice

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 10:14

en ik doe wel zo'n grote witte gebreide sjaal om met een beetje roze en een beetje ?blauw? er door. en witte gebreide wanten (hulde aan oma Knipoog )
owja en ik heb een zwartje jas wat net op een bodywarmer lijkt met nog een jas er onder (die zie je (bijna) nooit)

Nintu

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:57

Maar kan iemand mij uitleggen waar dat trefpunt precies zit Haha! Dan kunnen Anouar15 en ik er ook komen Tong uitsteken In die grote hal dus, maar waar precies? Bij de Burgerking in de buurt?

Lenneke_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 12:59

En hoe laat was het ook alweer?

Margon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-01-05 14:02

Steffi, dat is bij euhm dan grote blauwe mededelingen bord waar op staat hoelaat alle treinen vertrekken enzo Haha!

11 uur bij de ingang van de Vechtsebanen Haha!

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-05 15:16

owkeeeeeej lijkt me een strak plan dan om 10.15 bij het vlaggetje te staan

is vlak bij de BK maar dan bij het treintijdenbord in het midden van de hal
doe wel een kerstmuts op, ben ik in ieder geval super herkenbaar, sta naast het vlaggetje

k ga nu ff topic doorlezen en kijken wie er allemaal komen, zet zo rijtje hier wel neer