meeting arnhem omstr. deel 2!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 17:39

Ook op de HenriettehoevE? wat een mol zeg! Vingers aflikken volges mij is et nu een btje een rage gworden om shetten (veulens vooral) te nemen Verward

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 18:12

BarbaLala schreef:
Ook op de HenriettehoevE? wat een mol zeg! Vingers aflikken volges mij is et nu een btje een rage gworden om shetten (veulens vooral) te nemen Verward

Vind ik wel mee vallen. Hoe kom je daarbij? Ik denk dat heel veel mensen het leuk vindne om er zo'n kleine hummel bij te hebben, een paardje waar je niet elke dag mee hoeft te werken, maar die er wel is.

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-04 22:46

BarbaLala schreef:

Inderdaad de Henriette Hoeve Tong uitsteken
Ik denk inderdaad wel een rage maar ik heb het gedaan voor mijn eigen verantwoordelijkheid:

Ik had meeting met marloes en ingele van bokt...die hadden shetten en ik vond het geweldig! En toen ging ik bedenken wat ik eraan zou hebben en ik kwam tot deze conclusie:

Ik wil later in de paarden en ook zelf paarden houden, paarden zijn een hele verantwoordelijkheid. Een shet heeft niet zoveel verzorging nodig zijn erg somber en goedkoper dan een rijpaard kwa stalling en aanschaf. Omdat paarden zo´n grote verantwoordelijkheid zijn is dit voor mij een opstapje...een paardje voor me eigen verantwoordelijkheid. Ik ben 17 en ik kan haar makkelijk betalen. Zo weet ik wat voor een verantwoordelijkheid het is. Mijn ouders betalen mijn andere paard namelijk....en waarom een veulen? Ik ben 17 dus zit neit ruim in geld. Als ze straks 3 is ben ik ouder en verdien ik hoogstwaarschijnlijk meer geld zo kan ik een karretje en tuig voor haar kopen. Nu heeft ze nog neit veel nodig.

Ik merk wel dat toen ik een shet wou aanschaffen iedereen minderwaardig deed van wat moet je ermee enzo maa toen ik haar eenmaal had was het opeens leuk en ja hoor een week later hadden nog 2 mensen een shetveulen aangeschaft! Tja moeten hun weten die beesten krijgen nu amper aandacht...ik heb er goed over nagedacht en ga trouw elke dag naar me 2 paardjes...en heb een evrzorgstertje voor dr gezocht omdat ze echt zo´n knuffelkont is...

IK heb er dus goed over nagedacht en in belang van mijn toekomstige paarden dat ik de verantwoordelijkheid goed ken en niet eerst aanschaf en dat ik het paard vervolgens weer moet verkopen. En ik wil ook wel een veulen van dr van een welsh en dan voor een karretje zat plannen dus!

Ik heb haar dus niet uit rage maar voor de zekerheid van mezelf dat ik goed voor mijn paarden kan zorgen en die zorg echt goed op me kan nemen Lachen

En ik heb echt plezier van haar!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 11:18

Daar gaat het toch om lisjuh dat jij er plezier van hebt Haha!
en wat anderen er dan vinden..... Haha!

jeeeej ik heb bijna vakantie!!

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 12:55

Waterkippie schreef:

jeeeej ik heb bijna vakantie!!

Ik heb al vakantie Haha!

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 13:59

ik heb ook plezier *LOL* en vakantie Haha!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:14

Ik moest vandaag eigenlijk laatste dag kerstviering naar school maar heb gespijbeld...komop laatste dag kerstviering Tong uitsteken Bloos!

Net van half 8 tot 1 bij de paarden geweest en neelke liep me toch beroerd haha komt omdat fredt er niet was Boos!

Gaan jullie mensen nog wat leuks doen in deze vakantie?

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 14:25

2 dagen flink kerstvieren en dan maandag om 9:15 les Gaaaap

Heb net zelf gelest en het ging super. Kon aan het einde weer een stukje appuyeren proberen. Gaat nog lang niet volgens het boekje maar hij probeert braaf Haha!

en waar was fredt Boos! ?????? Tong uitsteken

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 17:37

Lisjuh87"]
Net van half 8 tot 1 bij de paarden geweest en neelke liep me toch beroerd haha komt omdat fredt er niet was Boos!
[/quote]

[quote="sjakie schreef:
en waar was fredt Boos! ?????? Tong uitsteken

aah Ach gut
Fredt was haar paardjes rijden Tong uitsteken
Ze zal in de vakantie nog wel x meegaan, kan ie weer even laten zien dat ie zo goed is Knipoog

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-04 18:24

moet fredt maar niet meer doen Tong uitsteken

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 21:20

sjakie schreef:
moet fredt maar niet meer doen Tong uitsteken

Bloos!

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-04 23:25

Lisjuh87 schreef:
Inderdaad de Henriette Hoeve Tong uitsteken
Ik denk inderdaad wel een rage maar ik heb het gedaan voor mijn eigen verantwoordelijkheid:

Ik had meeting met marloes en ingele van bokt...die hadden shetten en ik vond het geweldig! En toen ging ik bedenken wat ik eraan zou hebben en ik kwam tot deze conclusie:

Ik wil later in de paarden en ook zelf paarden houden, paarden zijn een hele verantwoordelijkheid. Een shet heeft niet zoveel verzorging nodig zijn erg somber en goedkoper dan een rijpaard kwa stalling en aanschaf. Omdat paarden zo´n grote verantwoordelijkheid zijn is dit voor mij een opstapje...een paardje voor me eigen verantwoordelijkheid. Ik ben 17 en ik kan haar makkelijk betalen. Zo weet ik wat voor een verantwoordelijkheid het is. Mijn ouders betalen mijn andere paard namelijk....en waarom een veulen? Ik ben 17 dus zit neit ruim in geld. Als ze straks 3 is ben ik ouder en verdien ik hoogstwaarschijnlijk meer geld zo kan ik een karretje en tuig voor haar kopen. Nu heeft ze nog neit veel nodig.

Ik merk wel dat toen ik een shet wou aanschaffen iedereen minderwaardig deed van wat moet je ermee enzo maa toen ik haar eenmaal had was het opeens leuk en ja hoor een week later hadden nog 2 mensen een shetveulen aangeschaft! Tja moeten hun weten die beesten krijgen nu amper aandacht...ik heb er goed over nagedacht en ga trouw elke dag naar me 2 paardjes...en heb een evrzorgstertje voor dr gezocht omdat ze echt zo´n knuffelkont is...

IK heb er dus goed over nagedacht en in belang van mijn toekomstige paarden dat ik de verantwoordelijkheid goed ken en niet eerst aanschaf en dat ik het paard vervolgens weer moet verkopen. En ik wil ook wel een veulen van dr van een welsh en dan voor een karretje zat plannen dus!

Ik heb haar dus niet uit rage maar voor de zekerheid van mezelf dat ik goed voor mijn paarden kan zorgen en die zorg echt goed op me kan nemen Lachen

En ik heb echt plezier van haar!

OK dan! kijk dáár ben ik het nou helemaal mee eens!
dat vind ik nou dé reden om zo'n scheetje aan te schaffen; gewoon een goede reden! jij wil er echt iets mee, voor jezelf en voor haar heb je gewoon een duidelijk doel!
ja ik had dus idd die 2 shetten gezien die g1/ weinig aandacht krijgen. (en wat voor aandacht zeg ) en toen ik dat zag dacht ik dus van: typisch shettenvolk, omdat veel mensen gewoon maar zoon beestje nemen om op te kunnen scheppen, of omdat het voor even leuk is.
maar jij bent niet zo gelukkig.
ik wens je echt veel geluk met haar, en andersom, maar dat zal wel lukken met een baasje die zo'n instelling heeft denk ik!

Lisjuh87

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 15:54

BarbaLala schreef:
+:)+ kijk dáár ben ik het nou helemaal mee eens!
dat vind ik nou dé reden om zo'n scheetje aan te schaffen; gewoon een goede reden! jij wil er echt iets mee, voor jezelf en voor haar heb je gewoon een duidelijk doel!
ja ik had dus idd die 2 shetten gezien die g1/ weinig aandacht krijgen. (en wat voor aandacht zeg ) en toen ik dat zag dacht ik dus van: typisch shettenvolk, omdat veel mensen gewoon maar zoon beestje nemen om op te kunnen scheppen, of omdat het voor even leuk is.
maar jij bent niet zo gelukkig.
ik wens je echt veel geluk met haar, en andersom, maar dat zal wel lukken met een baasje die zo'n instelling heeft denk ik!

Dank je...ik ben het indd met je eens dat veel mensen maar gewoon zo hummel kopen voor erbij maar ik merk gewoon dat ze echt wel veel om aandacht geven! Ik denk dat het te vaak gebeurd dat er niks mee word gedaan net zoals sommige andere paarden die gewoon worden gekocht voor de status en waar verder niks meer mee word gedaan...Mijn Fries was een Statuspaard nu niet meer sinds hij bij mij is en hij is echt gigantisch veranderd...

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-12-04 16:30

ja idd, de zogenaamde statuspaarden echt triest is dat; koop dan een boot denk ik dan .

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 18:35

zo ik schop ons maar weer even van de tweede pagina af Bloos!

Haha!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 22:52

Waterkippie schreef:
zo ik schop ons maar weer even van de tweede pagina af Bloos!

Haha!

Goedzo, we zakken een beetje af ja..
Iemand zin om een lijst te maken wie er allemaal komen

Tong uitsteken

SkyMarian

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-12-04 23:22

euh jij Tong uitsteken

ik heb het al zo vaak gedaan Schijnheilig

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:24

OK, ik ga nu een poging doen...

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-12-04 17:50

Citaat:
Boktmeeting Arnhem e.o.
zondag 27 februari

Afbeelding
Pril85
Lisjuh87
Waterkippie + vriend
Biepmiep
Loesjuh + Joogre
Sjakie + Arno24
Merens
Manzano
Djilan
Sannie1984
Renske
Fredt
Roderigo
Rain + vriendin
BarbaLala

eVeLyNtJuHhH en Colinda (met Lisette mee? )

BarbaLala

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 15:01

ow kom ik ook? Bloos! haha op zich wel leuk lijkt me eigluk Bloos

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-05 18:36

Das de bedoeling van dit topic Knipoog
Gezellig dat je ook komt! Haha!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:05

mooi lijstje fredt Tong uitsteken

__Marloes__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 01:23

Gaat gezellig worden. Haha!

renske

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 10:36

Dat zijn er best veel nog! Maar wel gezellig!

Ing__

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-01-05 12:36

hoe laat gaan we ongveer Haha!
want ik wil die dag buddy namelijk verhuizen, en marloes helpt daarbij en ze dacht dat we vroeg gingen eten Verward

dus hoe laat gaan we Tong uitsteken