godver, da is niet gek voor da spul, volgend neem ik wat meer mee, zal ik rond de 50 euro uitkomen denkik
Dusse wie sponsort mij?? Want heb ook al voor die corine betaald wat we moesten dokken in het begin . Ik ben maar arme student.....
volgend jaar nemen we meer dekens mee, best lekker warm, en was gezellig en uhh kussens zijn ook wel handig
Is wel makkelijk banketstaaf als je bewust dingen meeneemt omdat het jou toch niks kost......... Ik noem die spullen niet per ongeluk meenemen of kwijt raken. Ik weet dus 1 ding zeker ik zal nooit meer degene zijn die borg ofzo gaat betalen.
Jij hebt makkelijk banketstaaf ja jij hoeft niet voor jezelf te zorgen verder. Ik heb genoeg onkosten zo.
orionneke schreef:Jij hebt makkelijk banketstaaflen ja jij hoeft niet voor jezelf te zorgen verder. Ik heb genoeg onkosten zo.Ja mijn pa die trekt zo me knip open terwijl ik lui op de bank lig , is goed marieke
Franske schreef:Ja mijn pa die trekt zo me knip open terwijl ik lui op de bank lig , is goed marieke Ja nou maar dat wil niet zeggen dat anderen zo ff mijn geld hoeven op te maken, kan ik het net zo goed door de gootsteen spoelen.
orionneke schreef:Ja nou maar dat wil niet zeggen dat anderen zo ff mijn geld hoeven op te maken, kan ik het net zo goed door de gootsteen spoelen.Komop von en rockey, richt even het 'red-marieke-de-winter-door-fonds' op
orionneke schreef:Ja nou maar dat wil niet zeggen dat anderen zo ff mijn geld hoeven op te maken, kan ik het net zo goed door de gootsteen spoelen.maar ff tussendoor, geloof je nou echt dat wij dat allemaal mee hadden genomen?