Spirit schreef:Mag ik nu nog komen? vast wel van marz *spreekt vanuit mij*zou eerst maar eens sorry zeggen tegen boudewijn ook
ja hoor.. iedereen is welkom [denk ik]Btw.. Beter blijven er niet teveel dat wordt leuk als iemand 's ochtends wil douchen.. Afijn
Marwszjeuh schreef:ja hoor.. iedereen is welkom [denk ik]Btw.. Beter blijven er niet teveel dat wordt leuk als iemand 's ochtends wil douchen.. Afijn Een hele wachtrij
Marwszjeuh schreef:ja hoor.. iedereen is welkom [denk ik]Btw.. Beter blijven er niet teveel dat wordt leuk als iemand 's ochtends wil douchen.. Afijn ik douch nooit smorgens, ik douch smiddags voor ik naar jou kom en die volgende middag als ik weer thuisben
o0Steffie0o schreef:dan kun jij boudie beschermen tegen ons ook niet waar, boudewijn is heel beleefd, heeft tafelmanieren, is zindelijk, en heeeeeeeeeeel lief
Spirit schreef:Maar ik mag denk ik sowieso niet blijven slapen als Skipperfan niet mag.dan moeten we zorgen dat skipp mag blijven
o0Steffie0o schreef:whaha idd dus dan trakteer jij ons op mac *heeft ook al een gezamelijke rekening met boudewijn dus ik heb ook geld zat*
Ja maar ik denk dat Skipperfan niet mag blijven slapen als ik niet mag Dus moeten we maar samen mogen
Spirit schreef:Ja maar ik denk dat Skipperfan niet mag blijven slapen als ik niet mag Dus moeten we maar samen mogen jullie kennen elkaar dan al begrijp ik?@ marz: ik ben heel gehoorzaam als ik mijn bui heb
skipperfan schreef:Ik mag alleen als Spirit mag denk ik Enneh... we kennen elkaar al goed Ilkkah nou geen probleem dus,jullie ouders gaan avondje gezellig kaarten, en hebben het erover, en hup het mag *wisselt van comp*