Goldie schreef:Gewoon water![]()
![]()
Nou ik dacht tog echt ff dat jullie ze fris zouden geven
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Sassieja schreef:Mmm.....misschien kan ik ook wel komen....![]()
Lijkt me wel leuk!![]()
Alleen heb ik een Shetlandertje (en nog steeds geen zadel) en ja of die er nou op zit te wachten om mij dagenlang te dragen
![]()
Misschien dat ik met iemand kan ruilen?
(dacht ik tenminste
)
)
My Dominique schreef:leuk leuk![]()
tuurlijk zijn shetjes welkom (hebben er nu meer dan genoeg)
sandra je hengstje mag mee hoor![]()
maar staat dan samen met rascal en lo niet bij de merries (lo om ras gezelschap te houden)
maar welkom is hij zeker![]()
en alle mensen die (letterlijk) een dagje langs komen waaien wel even melden wanneer![]()
en pipolover vragen of je mag komen![]()
en Sassieja kom maar gewoon hoor als je pony het laat weten dat het niet gaat laat je hem toch lekker een dagje staan
hij hoeft natuurlijk niet elke dag aan de bak. en misschien kan er idd handig geruild worden
dat hoor je dan wel!!
kan alleen de twee weken ervoor. Ben dan zelf ook op vakantie met meervoudig gehandicapte kinderen! Ook heel leuk, maar die twee dingen kunnen helaas niet samen
Charlotte (pippy) heeft lang geleden al eens beloofd om dan de zorg van kelly op zich te nemen, dus als zij heen wil moet ze zowel kelly als carolien maar meenemen ofzo. (wel een pony, maar zonder mens
) Weet niet of dat kan... maar ja daar moeten we het maar over hebben als ze heen wil, dan is het vroeg genoeg om dat soort problemen op te lossen!

zelfde verhaal als ontbijt, alleen moet je bij het avond eten koken
Elisa, (goldie) en Marjolein (marjoleinie )
ik heb een "opdracht" gekregen om een boodschappenlijst te maken voor ongeveer 10 personen, ochtend, middag, nou ik wil graag weten wat jullie graag op de brood wil hebben.. * misschien ook wel goed idee om zelf wat je lekker vind mee te nemen * en wat voor brood. Ik kan niet alles aan de lijst toevoegen maar wat de meesten wel lekker vinden zet ik op de boodschappenlijst, misschien maak ik wel een apart lijstje wat jullie ook toch willen.. Ook wat fris, hapjes, chips voor ’s avonds kan je ook bedenken.
anders houden we het in van jullie kosten
)
)*