bokt ponykamp noordholland noord. (medemblik)

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

marjoleinie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 17:24

Goldie schreef:
Gewoon water Knipoog Haha! Tong uitsteken

Nou ik dacht tog echt ff dat jullie ze fris zouden geven Scheve mond Tong uitsteken

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 19:09

Mmm.....misschien kan ik ook wel komen.... Knipoog
Lijkt me wel leuk!
Alleen heb ik een Shetlandertje (en nog steeds geen zadel ) en ja of die er nou op zit te wachten om mij dagenlang te dragen Bloos!
Misschien dat ik met iemand kan ruilen? Verward

Marjolein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 21:38

mischien dat ik wel met me vezorgpony kan kome ben er aleen niet 100 procent zeker van maar mischien als ik er lief aan kijk!!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:32

Sassieja schreef:
Mmm.....misschien kan ik ook wel komen.... Knipoog
Lijkt me wel leuk!
Alleen heb ik een Shetlandertje (en nog steeds geen zadel ) en ja of die er nou op zit te wachten om mij dagenlang te dragen Bloos!
Misschien dat ik met iemand kan ruilen? Verward

Volgens mij zijn der best wel veel shetjes (dacht ik tenminste Schijnheilig )

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 22:35

Mogen hengstjes mee? Knipoog Tong uitsteken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-06-04 22:57

leuk leuk
tuurlijk zijn shetjes welkom (hebben er nu meer dan genoeg Haha! )
sandra je hengstje mag mee hoor
maar staat dan samen met rascal en lo niet bij de merries (lo om ras gezelschap te houden)
maar welkom is hij zeker
en alle mensen die (letterlijk) een dagje langs komen waaien wel even melden wanneer
en pipolover vragen of je mag komen Haha!
en Sassieja kom maar gewoon hoor als je pony het laat weten dat het niet gaat laat je hem toch lekker een dagje staan
hij hoeft natuurlijk niet elke dag aan de bak. en misschien kan er idd handig geruild worden

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-04 23:36

Hey,
Ras is ook een hengst... dus zal raar zijn als hengsten niet welkom zijn Knipoog
Gezellig he Heleen.. Tong uitsteken

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 09:44

ik zal eens kijken..Miss neem ik hem wel een dagje mee.. Ik kan nl. niet helemaal komen helaas... Maar het is wel een leuk idee om hem een dagje te komen showen nl Tong uitsteken Lachen Dat horen jullie nog even van me

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:13

ok is goed

Biertabje

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:44

My Dominique schreef:
leuk leuk
tuurlijk zijn shetjes welkom (hebben er nu meer dan genoeg Haha! )
sandra je hengstje mag mee hoor
maar staat dan samen met rascal en lo niet bij de merries (lo om ras gezelschap te houden)
maar welkom is hij zeker
en alle mensen die (letterlijk) een dagje langs komen waaien wel even melden wanneer
en pipolover vragen of je mag komen Haha!
en Sassieja kom maar gewoon hoor als je pony het laat weten dat het niet gaat laat je hem toch lekker een dagje staan
hij hoeft natuurlijk niet elke dag aan de bak. en misschien kan er idd handig geruild worden

mag je ook figuurlijk langs komen dan? Verward
*LOL* dat hoor je dan wel!! Tong uitsteken

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:46

haha dat ging over letterlijk lang waaien *met deze wind * Tong uitsteken

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 10:55

he wat een leuk initiatief!! Cool

Ik kan jammergenoeg niet in die week. kan alleen de twee weken ervoor. Ben dan zelf ook op vakantie met meervoudig gehandicapte kinderen! Ook heel leuk, maar die twee dingen kunnen helaas niet samen Haha! Charlotte (pippy) heeft lang geleden al eens beloofd om dan de zorg van kelly op zich te nemen, dus als zij heen wil moet ze zowel kelly als carolien maar meenemen ofzo. (wel een pony, maar zonder mens Haha! Knipoog ) Weet niet of dat kan... maar ja daar moeten we het maar over hebben als ze heen wil, dan is het vroeg genoeg om dat soort problemen op te lossen!

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 10:58

tuurlijk kan dat
dat geeft niet hoor, even goede afspraken maken over het rijden wat wel en niet mag en dan moet dat helemaal goed komen

kellybelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 11:09

Vast wel!

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 14:36

Ik heb er nu al zin in *LOL*

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 15:35

Me to!! En als er nog iemand is die een pony over heeft... Ik heb er nog geen een...

Sassieja

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 17:04

Sorry maar heb toch besloten om niet te komen.... we gaan waarschijnlijk in die week op vakantie, dus dat is super jammer!
Maar als het wel kan dan laat ik het je weten Heleen!

VeronicaM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:05

cracker schreef:
Me to!! En als er nog iemand is die een pony over heeft... Ik heb er nog geen een...

jij ging toch op Tess?

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 18:47

uhm ja dat dacht ik ook Verward
maar goed,
goed nieuws, het gras gaat waarschijnlijk morgen van het land af (moest nog gemaaid worden )
dus dan komt het helemaal goed

cracker

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 18:49

Ik ga op tess maar ben bang dat ze te klein is... Zie in mijn profiel een foto van mij op Spike, hij is ong 7 cm groter en breder. Tess is niet zo breed en dus kleiner en kijk zelf maar even hoe lang mijn benen nu al zijn... Poetsen en knuffelen en wandelen wil ik wel met Tess maar voor een keertje echt rijden is het niet echt ideaal...

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:00

misschien niet ideaal maar hier even een paar foto's van mij op lodewijk (waar ik op zal rijden als mijn paard nog steeds kreupel is ) (ze leefde zich vandaag trouwens heerlijk uit in de wei, crossen en bokken gaat weer de goee kant op )
en mij en lo gaat ook goed, springen crossen dressuur vandaag ging hij er buiten zelfs vandoor. *LOL*

pasje wijken

Afbeelding

schouderbinnenwaarts op de binnenhoefslag

Afbeelding

gewoon stukje draven

Afbeelding

40cm springen

Afbeelding

70cm springen

Afbeelding

kortom onderschat shetjes niet, in het begin durfde ik ook niet op hem te zitten want dat vond ik zielig, maar ondertussen weet ik wel beter *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:14

Sassieja, anders kom je toch gewoon ff langs waaien? Ook gezellig Haha!. Corel, Tess houd je makkelijk. Qua gewicht ben je volgens mij net zo zwaai als mij? En we kunnen miss. onderling nog wel eens af en toe wat ruilen, maar ook al ziet het er niet uit, dragen kunnen ze je makkelijk Knipoog.

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:15

ok, de groepjes

Elk groepje organiseerd die dag, het eten, je zorgt dus dat de tafel gedekt is voor het ontbijt, en dat er afgeruimd word en afgewassen.
je zorgt die dag voor de lunch en het avondeten zelfde verhaal als ontbijt, alleen moet je bij het avond eten koken
je zorgt die dag voor de indeling van de dressuurles, wie geeft die dag les, *vraag die even van tevoren* wat ga je doen, een gewone dressuurles of bijvoorbeeld een les wisselen van pony of zonder zadel rijden enz enz.
je vult (niet alle tijd )een deel van de overige tijd op met 1 of 2 activiteiten zonder paarden.
heb jij een dag met springles, zorg er dan voor dat je weet wat je die dag gaat doen, een parcoursje oefenen of een gewone les.
deel ook hier de groepen in (het handigst is op ervaring) en wie geeft er
"les"

Dag 1

@ Margriet (grietje) en Heleen (my dominique)
Dresuur en springen.

Dag 2. Corel (cracker) en Martine (truf)
Dresuur en buitenrit. (plan de route goed! fiets hem eerst nog even en zorg dat het ook te doen is voor paarden die niet 100 % verkeersmak zijn)

Dag 3 Lachen Elisa, (goldie) en Marjolein (marjoleinie )
Dresuur en springen.

Dag 4

* Veronica (shetty) en Yara (yaar )
dresuur en buitenrit

Dag 5
Veronica (shetty) en Heleen (my dominique )
verassing!

heb je je dag klaar zet hem dan even hier in het topic neer, zodat we geen dubbele dingen krijgen.

RelarDevi

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-04 19:17

even een vraagje, ik doe een deel van organisatie Pling ik heb een "opdracht" gekregen om een boodschappenlijst te maken voor ongeveer 10 personen, ochtend, middag, nou ik wil graag weten wat jullie graag op de brood wil hebben.. * misschien ook wel goed idee om zelf wat je lekker vind mee te nemen * en wat voor brood. Ik kan niet alles aan de lijst toevoegen maar wat de meesten wel lekker vinden zet ik op de boodschappenlijst, misschien maak ik wel een apart lijstje wat jullie ook toch willen.. Ook wat fris, hapjes, chips voor ’s avonds kan je ook bedenken.
*graag ook iemand die vegetarisch is even melden, er wordt dan rekening mee gehouden. *

En misschien ook suggesties voor de avond eten, lekkere snoepjes (kunnen jullie vast zelf meenemen Haha! anders houden we het in van jullie kosten Tong uitsteken)

en heleen zeg het even als er iets niet klopt.. dankje!

Ohja misschien kom ik toch wel een dagje langs wippen voor de gezelligheid en kijk wel hoe het vergaat met jullie *(hoop dat jullie dan niet omkomen van honger Tong uitsteken )*

My Dominique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-06-04 19:23

haha ik en yara maken ook een lijstje
dan ga ik ze alle 3 vergelijken en daarna gaan we boodschappen doen
en binnen 10 min zitten wij bij de Deen die tot 9 uur 's avonds open is dus verhongeren zullen we zeker niet Haha!